Презентація на тему: "Засоби фізичного виховання"

Про матеріал
У презентації можна дізнатися про основні засоби фізичного виховання,про різноманітність вправ,про необхідність додержання гігієнічних умов
Перегляд файлу

Засоби фізичного виховання

u  Основними засобами фізичного виховання є: фізичні вправи, які застосовуються в різних випадках спорту, ігор, туризму; природні фактори (повітря, сонце, вода); гігієнічні умови праці і побуту.

u  Фізичні вправи – це усвідомлені рухові дії, спеціально розроблені для розв’язання завдань фізичного виховання.

u  Гімнастика – один із засобів фізичного виховання – являє собою сукупність спеціально відібраних фізичних вправ для впливу на організм людини, щоб змінювати її здоров’я і моральні якості, а також усувати фізичні вади.

u  Широкі можливості застосування гімнастики і велика різноманітність вправ привела до створення таких відносно самостійних її видів:

1.         основна гімнастика, та її різновид – гігієнічна гімнастика;

2.         спортивна гімнастика;

3.         акробатика;

4.         художня гімнастика;

5.         допоміжна гімнастика, до якої входять спортивно-допоміжна гімнастика, виробнича і лікувальна.

 

u  Основана гімнастика спрямована на зміцнення здоров’я, на загальний розвиток і загартування організму та підвищення працездатності організму людини. Засоби основної гімнастики забезпечують формування і удосконалення рухових навичок, а також уміння доцільно застосовувати набуті навички в практичній діяльності.

u  Спортивна гімнастика забезпечує фізичний розвиток фізкультурників у поєднанні із зростанням спортивної майстерності виконання складних гімнастичних вправ, яка досягається внаслідок поступового їх ускладнення.

u  Акробатика має ті самі завдання і спрямування, що і спортивна гімнастика, але відрізняється від неї своєрідністю вправ. Специфічними вправами є перекиди, перекати, перевороти, мости, стойки, піраміди.

u  Художня гімнастика – особливий вид гімнастики, в якому одночасно з загальним фізичним вихованням здійснюється і виховання естетичне.

u  Допоміжна гімнастика має кілька різновидів: спортивно-допоміжна, виробнича, лікувальна.

u  Спорт – могутній засіб фізичного виховання, в якому завдання – зміцнення здоров’я, розвитку фізичної сили і рухових функцій людини тісно поєднуються з досягненням високих результатів в окремих видах фізичних вправ.

u  Ігри є одним з найпоширеніших засобів фізичного виховання і являють собою свідому, активну та індивідуальну діяльність людей, спрямовану на досягнення умовної мети , добровільно встановленої гравцями.

u  Розрізняють ігри рухливі і спортивні.

u  До рухливих належать ігри, метою яких є загальний фізичний розвиток без спеціальної підготовки.

u  До спортивних належать ігри, які мають всі характерні ознаки спорту, вони потребують підготовки і спортивного удосконалення гравців.

u  Значну увагу приділяють іграм у школі. В початкових класах рухливі ігри є одним із основних засобів фізичного виховання дітей. Їх проводять на уроках фізичної культури, перервах, а також на заняттях груп і секцій фізкультурних колективів.

u  Під туризмом розуміють організоване короткочасні або тривалі подорожі, здійснюване для ознайомленням з рідним краєм, історичними і культурними пам’ятками і природними багатствами нашої Вітчизни, а також для розширення загального кругозору мандрівників.

u  Важливе значення має туризм для формування і розвитку високих моральних і вольових якостей, для організованості і дисциплінованості людей. Спільні мандрівки, колективні дії в у мовах похідного життя, переборення труднощів згуртовують туристів, розвивають почуття товариської взаємодопомоги.

u  Серед засобів фізичного виховання важливе місце посідають природні фактори – сонячне проміння, повітря, вода, правильне використання яких зміцнює здоров’я і загартовує організм. Вони застосовуються у фізичному вихованні як супутні при заняттях фізичними вправами, а й інколи самостійно.

 

u  Додержання необхідних гігієнічних умов відіграє важливу роль у фізичному вихованні. До них належать твердий режим дня, під яким розуміють чіткий розпорядок усіх його компонентів, раціональний розподіл часу праці і відпочинку, сну і їжі.

u  Для занять фізичними вправами необхідно забезпечити і ряд інших гігієнічних умов. Приміщення в яких проводять уроки чи секційні заняття , фізкультурні виступи і спортивні змагання, необхідно тримати у чистоті, підтримувати у них відповідну температуру і безперервний доступ свіжого повітря.

u  До гігієнічних умов належать і особиста гігієна фізкультурника, тобто сума всіх заходів, що забезпечують збереження здоров’я людини. Особливими умовами особистої гігієни є: чистота тіла і догляд за ним; чистота білизни, одягу, взуття, житла і робочого місця; акуратне використання предметів обстановки і особистого вжитку. 

u  Таким чином гігієнічні умови, що безпосередньо належать до процесу фізичного виховання і умови, які сприяють фізичному вихованню в органічному поєднанні є одним із важливих засобів фізичного виховання, поряд з фізичними вправами і природними факторами.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайлюк Андрій Борисович
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pdf
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
6167
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку