Методична розробка: «Сценарій масового заходу «Чарівник країни тварин» для дітей 3-4 річного віку»

Про матеріал
Головною метою заходу є розвиток пізнавальної активності дитини, формування навичок поведінки в природі, виховування пізнавального інтересу, почуття товариськості, поваги до друзів. Виховання любові до природи, формування дбайливого ставлення до неї через залучення дітей до світу прекрасного засобами різних видів діяльності: заняття з музики, образотворчого мистецтва, англійської мови, розвитку мовлення.
Перегляд файлу

Палац дитячої та юнацької творчості

Мелітопольської міської ради Запорізької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка:

«Сценарій масового заходу «Чарівник країни тварин» для дітей 3-4 річного віку»

 

Укладач: керівник гуртка Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області:

Вирвихвост Ірина Вікторівна, освіта вища, спеціальність – магістр педагогічної освіти, викладач біології, вчитель біології, хімії, іноземної мови та літератури. Стаж – 21 рік, домашня адреса: м. Мелітополь, вул. Садова 24/25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мелітополь, 2020

Пояснювальна записка

Масово-виховний захід за темою «Чарівник країни тварин»  призначений для проведення  з дітьми 3-4 річного віку (першого року навчання) в студії початкового естетичного виховання «Родничок» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області, та є колективною творчою справою педагогів студії.

          Заняття в студії «Родничок» включає в себе заняття з розвитку мовлення, англійської мови, образотворчого мистецтва, музики та співів. Діти відвідують студію раз на тиждень, кожне з зазначених занять триває 20 хвилин.          Головною метою заходу є розвиток пізнавальної активності  дитини, формування навичок поведінки в природі, виховування пізнавального інтересу, почуття товариськості, поваги до друзів. Виховання любові до природи, формування дбайливого ставлення до неї через залучення дітей до світу прекрасного засобами різних видів діяльності: заняття з музики, образотворчого мистецтва, англійської мови,  розвитку мовлення.

Підготовчий етап включає в себе опанування теми, вивчення пісень, віршів, логоритмік, пальцевих ігор українською та англійською мовами; виконання  аплікацій та малюнків на заняттях з образотворчого мистецтва.

Під час занять з розвитку мовлення діти ознайомлюються з домашніми та дикими тваринами, вчаться імітувати мову тварин. Окрім цього розвивають мовний апарат, вчаться правильно артикулювати звуки, збагачують свій словниковий запас та розвивають акторські здібності. Вивчають логоритміки «Ми крокуємо у ліс», «Хатинка»,  «Дружба», «Білка», «Тварини» та «Хом’ячок».

 Під час музичних занять діти вивчають пісні-руханки на українській мові «Якщо весело живеться», «Маленький їжачок», «Гусі-потягусі» та «Танок маленьких каченят».

Під час занять з англійської мови діти ознайомлюються з лексикою тем           «Тварини» та вивчають  пісню «How many bears», вчаться імітувати тварин та розвивають акторські здібності.

Під час занять з малювання діти виконують роботи різними техніками: паперова пластика, ліплення, аплікація, малюнок фарбами та олівцями. На свято діти виконують аплікацію «Ведмедик» та малюнок фарбами «Котик».

 Цикл завершується масовим виховним заходом «Чарівник раїни тварин», під час якого, діти показують, свої вміння та навички, які вони отримали під час занять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед.:                Увага! Увага! Увага!

                       На часі – весела розвага!

                       На нас чекають пригоди,         

                     Веселі пісні й хороводи.

                       Як гостей прийшло багато,

                       Треба свято починати!

 

Пісня « Якщо весело живеться»

 https://www.pisni.org.ua/songs/8349756.html

Вед.: Сьогодні я запрошую вас, діти, піти у гості до країни тварин. А де це? Звичайно ж у лісі. Отже, нам треба йти до лісу.

Лог. «Ми крокуємо у ліс»

Всі на ніжки підвелись.

Ми крокуємо у ліс.

Ми крокуємо у ліс.

Руки вгору, руки вниз.

Пострибали, покачались

Покрутились, покричали.

І замовкли, бо почули

В лісі є багато звуків.

Виє хтось, а хтось аука,

Тьохка хтось, а хтось цвірінька,

Виглядає хтось навшпиньках.

Хтось плескоче, хтось тупоче,

Хтось в травичці чуть стрекоче.

Ну от ми і потрапили до лісу.

(До зали входить Білочка)

Білочка: Доброго ранку, малята, як гарно ви співаєте, а я ось горішків на зиму збираю, чую, пісня весела, і вирішила зайти, послухати, познайомитися з вами ближче.

Вед.: Ми друзям завжди раді, проходь, розкажи нам про себе. 

Білочка: З великим задоволенням.

Я весела тваринка,
Плиг з ялинки на ялинку.
Червонясту шубку маю
По гілках весь час стрибаю
Хоч маленька я на зріст
Та великий маю хвіст.

Ну, мабуть і все, зараз ваша черга про себе розказувати.

Вед.: Ми – гарні і веселі діточки. Любимо свій гурток - «Родничок». Багато чого тут вивчаємо. Про тварин дещо знаємо. Хочемо з ними зустрітися, потоваришувати і з дикими та зі свійськими.

Білочка: Дикі – це ж про мене. Я з радістю стану вашим другом. І, навіть, можу пограти з вами. Отже слухайте уважно. Якщо я скажу «горішки» у вас затанцюють долоньки, показуйте, як ви збираєте горішки. Якщо ви почуєте «грибочки» - присідаєте, показуєте, як треба збирати грибочки. А якщо «гілочки» - то стрибаєте, як маленькі білочки.

Гра з білочкою

Вед.: Білочка, а ми з діточками віршик про тебе знаємо, ось послухай

Лог. «Білка»

Білка — скок
На пеньок,
Щоб зірвать собі грибок.
Білка — скік,
Білка — скок.
Де ж подівся грибок?
Втік грибок
Під пеньок,
Під осиковий листок.
Білка — скік,
Білка — скок,
Не знайде малий грибок.

(До зали входять Каченя і Тигреня)

Тигреня: Все пропало, який жах, що ж тепер буде?

Каченя: Хтось навмисно нашкодив.

Тигреня: Та ні, не нашкодив. А все зруйнував. Так не повинно бути!

Білочка: Що сталося?

Тигреня: Ой, вибачте, ми так засмутилися, що вас навіть не побачили.

Каченя :  Доброго ранку, малята! Я – Качечка, а це –Тигреня. В нас тут справжня плутанина вийшла.

Білочка: Поясніть нарешті, що трапилось?

Тигреня: В нашій країні тварин все переплуталось. Ось, наприклад, я – Тигр, хочу заричати, а замість цього виходить ось що: ква-ква-ква.

Каченя: А у мене замість мого «кря» лише «няв-няв-няв». Та ще й Їжачок кудись дівся. А у лісі замість диких тварин домашні гуляють.

(В зал хтось стукає)

Вед.: Діти, хтось до нас стукає. Хто це?

Котик: Допоможіть, будь ласка.

Собачка: Прихистить, будь ласка.

Вед.: Заходьте, заходьте швиденько. Звідки ви і що у лісі робите?

Котик: Самі не розуміємо, як ми тут опинилися. Вранці прокинулися, а навколо дерева високі та кущі рясні. Змерзли дуже і зголодніли.

Собачка: Ми перелякалися і засумували. Аж поки не почули ваших пісень.

Качечка: Бачите, я ж казала.    

Вед.: Зрозуміла. Хтось навмисно все наплутав. І їжачок загубився не випадково!

Качечка: І що ж нам тепер робити? Ви нам не зможете допомогти. Ви ж такі маленькі!

Вед.: Каченя, Тигреня, наші діти хоч малі, та знають багато і стануть у пригоді.

Але спочатку, давайте нагодуємо котика та собачку.

(Гра «Збери бургер»)

 

C:\Users\Admin\Desktop\Новая папка\IMG_5093.JPG

А зараз послухайте, що вони про тварин знають.

Лог: «Тварини»

Зайка робить повсякчас: скік-скок, скік-скок.

Білка жолуді гризе: цок-цок, цок-цок.

Філін уха уночі: ух-ух, ух-ух.

А зозуля десь кричить: ку-ку, ку-ку.

Їжачок співає: фир – фир, фир-фир.

А бобер пірнає: бр-р-р!

Тигр.: А й справді дітки багато знають. Тепер ми переконалися, що можемо розраховувати на вашу допомогу. Та от що далі робити будемо?

Білочка: Треба скоріш у країну тварин поспішати, на галявину, де стоїть маленька хатка.

Вед.: Отже, дітки, беремося всі за долоньки і крокуємо всі разом під веселу пісеньку.

«Танок-подорож»

(Діти беруться за долоньки і йдуть по залу змійкою)

Лог «Хатинка»

На галявині хатинка, посміхається хмаринка

Та зачинені дверцята. Як їх будем відчиняти?

Ми замок той покрутили, потягли його, побили,

Посміхнулись, покачали і всі разом помовчали.

От і вийшло в нас, малята, відчинилися дверцята!

А в хатинці просто свято, там живе тварин багато!

Хто живе в хатинці? Песик наодинці? Гав-гав

Ні, ще мишенятко пі-пі, рожеве поросятко хро-хро

Маленьке кошенятко няв-няв, буре ведмежатко у-у.

Вони всі разом живуть і хатинку бережуть!

 

 

Плутанинка: А от і не вгадали. У хатинці живу я – Плутанинка. Дуже полюбляю всім шкодити, всіх плутати, бешкетувати та байдикувати. А чого ви сюди прийшли? Що вам вдома нема чого робити?

Тигр.: Так це ти все наплутала?  Тварин місцями поміняла, голоса нам змінила?

Котик: Нас у ліс страшний затягнула?

Плутанинка: Бачу, що вам теж дуже сподобалось!

Качечка: (бере у руки іграшкового їжачка) Так це ж наш друг – Їжачок. Нащо ти його на іграшку перетворила?

Плутанинка: А він мені погрожувати став, от і отримав за це, він мені тепер хатинку мою прикрашати буде. (Забирає їжачка і забігає у хатинку)

Ведучий: Діти, тваринки, не лякайтесь, не сумуйте. Я знаю, що треба робити. Треба пісеньку про їжачка заспівати. Я думаю, це допоможе здійснити перетворення.

Пісня «Маленький їжачок»

Їжачок маленький, ніжки дрібненькі,

Восени і навесні він співа пісні.

Фуфти-фуфти-фуфти-фу, яблучка собі несу,

Груші солоденькі, в кошику опеньки.

Картинки по запросу "песня маленький ежик четверо ножек скачать"

Їжачок: Дякую вам, діти. Плутанинка мене перетворила на іграшку за те, що я пообіцяв Чарівнику країни тварин про її злодіяння розповісти.

Качечка: От знайдемо Чарівника і все йому розповімо!

(Плутанинка вибігає з хатинки)

Плутанинка : А може не треба, я більше не буду. Правда, правда. Чесно, чесно!

Їжачок: Тоді повертай все, як було!

Плутанинка: А я все так заплутала, що сама не знаю, що треба робити. Допоможіть мені, будь ласка.

Ведуча: Ну що, діти, допоможемо? Виправимо усі помилки Плутанинки? А Щоб все в нас вийшло, затанцюємо танок.

Руханка «Гусі- потягусі»

https://www.pinterest.com/pin/664281013761670422/

Ведуча: Для початку повернемо тварин на місця. Свійських до господарів, а диких у ліс.

Діти, а яких свійських тваринок ви знаєте? Давайте їх покажемо.

(Діти демонструють свійських тваринок)

А де живе вовк, лисиця, ведмідь?

Діти: У лісі!

Вед.: Правильно! Молодці. Давайте покажемо дику тваринку хом'ячка та розкажемо про неї.

 

Лог. «Хом’ячок»

Хомка, хомка, хом’ячок смугастесенький бочок,

Хомка раненько встає, щічки миє, вушка тре,

Підмітає хомка хатку і виходить на зарядку.

1,2,3,4,5 – хомка сильним хоче стать!

 

Вед.: Діти, давайте я зараз буду називати тваринок англійською мовою, а ви будете зображати їх. Зрозуміло?

Діти: Так!

Вед: Stand up, children! (Діти встають)

  • Show me a money! (Діти показують мавпу)
  • Show me a dog! (Діти показують собаку)
  • Show me a cat! (Діти показують кішку)
  • Show me a frog! (Діти показують жабку)
  • Show me a mouse! (Діти показують мишку)
  • Show me a fox! (Діти показують лису)
  •  Show me a bear! (Діти показують ведмедя)
  • Show me a fish! (Діти показують рибку)

 А ще наші діти можуть порахувати ведмедиків і рибок англійською мовою.

Англійська пісня «How many bears»

How many bears, bears, bears?

How many bears? – one, two, three.

 

How many fish, fish ,fish?

How many fish? – one, two, three.

Вед.: Very good! Thank you! Sit down, please!

(Діти сідають)

Вед.: А ще давайте покажемо які гарні аплікації ведмедиків виконали наші діти та яких чудових котиків намалювали.

Виставка малюнків

 

Тигр.: У нас все вийшло! До мене моє ричання повернулося: р-р-р!

Качечка: І я все теж правильно кажу: кря-кря-кря!

Плутанинка: Ось це так диво! А як же Чарівник країни тварин?

Ведуча: Справжні чарівники  - це наші діти, а справжні чари – це знання та дружба.

Плутанинка: Ох, мені б більше знань та дружби, навчитися б.

Ведуча: А ти слухай і запам’ятовуй!

Лог. «Дружба»

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

Качечка: Добре, коли все на своїх місцях. Самий час потанцювати!

«Танок маленьких каченят

»https://www.youtube.com/watch?v=xKHk83UkLZs

 

Плутанинка: Мені все зрозуміло, я так більше не буду робити. Я дуже хочу виправитися і знаю, як це зробити. В моїй хатинці є подарунки для всіх діточок, якими я залюбки поділюся з вашими малятами.

Їжачок: Бачиш, і ти можеш бути доброю.

(Плутанинка пригощає малюків цукерками)

Плутанинка: Дякую вам, друзі, ви справжні чарівники.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рыбалка Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
28 березня 2020
Переглядів
598
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку