Картка особистісного зростання педагога
Навчальний рік: 2019 - 2020
Прізвище, ім'я, по батькові педагога: Кошмата Юлія Сергіївна
Предмет: вихователь дошкільної групи.
Науково-методична проблемна тема: « Розвиток дрібної моторики у дітей з мовленнєвими порушеннями за допомогою природного матеріалу».
Кількість років роботи над науково-методичною проблемною темою: 2 роки.
Самооцінка професійної підготовки (за 12-тибальною шкалою):
— змісту предмета __10______
— планування __10______
— методики викладання ___9_____
— педагогіки ___9_____
— психології ___9_____
Опрацьована література: Ш.А.Амонашвілі та П.Ш.Амонашвілі авторска программа «Школа Жизни»; Н.В. Гавриш, А.М. Богуш «Дошкільна лінгводидактика»; А.М. Богуш «Діти і соціум: особливості соціалізації дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»; Р. Шрамм «Детский аутизм и АВА», О. Янушко «Игры с аутичным ребенком»; Л.Г. Нурієва «Развитие речи аутичных детей» .
Виступи і доповіді:
—виступи на педрадах та засіданнях МО, консиліумах та метод оперативках,
— з досвіду роботи : виступи на МО, пед консиліумах, курсах підвищення кваліфікації.
Участь у загально шкільних науково-методичних заходах: підготовка матеріалів, презентацій, виступи на засіданнях педрад.
Відвідування відкритих уроків, виховних заходів : відвідування уроків вчителів початкових класів, корекційно- розвиткових занять логопеда та сенсорно – моторних занять психолога.
Вивчення передового педагогічного досвіду: «Гуманна педагогіка Ш. Амонашвілі», В. Сухомлинського .
Громадська діяльність співпраці з ОРЦСССДМ, активна співпраця з батьками групи.
Результати роботи:
— результати атестації : вихователь II категорії
— збірка «Вправи на розвиток дрібної моторики: пальчикова гімнастика, масаж кистей рук та ігри з крупами».
— прогнози та плани на наступний навчальний рік: продовження вивчення передового педагогічного досвіду Наталії Василівни Гавриш, застосування її коректурних таблиць та інтелектуальних карт в подальшій роботі з дошкільниками.
Пропозиції щодо організації науково-методичної роботи на наступний навчальний рік: взаємообмін досвідом з педагогами інших освітніх закладів, організація проведення та відвідування семінарів, тренінгів та практикумів щодо особливостей організації діяльності з дошкільнятами в сучасних освітніх умовах.
Рівні професійної компетентності вчителя
Високий рівень |
Участь у проектуванні розвивальних програм, узагальнення досвіду роботи. |
Моделювання інноваційних освітніх проектів, самоосвітніх програм, керівництво одним із підрозділів. |
|
Проектування індивідуальних освітніх програм для обдарованих дітей, узагальнення досвіду роботи. |
|
Використання системи "відкритих" уроків із наступним самоаналізом з метою формування ключових життєвих компетентностей. |
Достатній рівень
++++
|
Розвиток готовності до самоосвітньої діяльності через участь у реалізації інноваційних проектів. |
Проблемні семінари (методика розвитку найважливіших психологічних процесів та особистісних рис учня). |
|
Виступи на предметних м/о (проектування компетентнісно-зорієнтованих уроків різних типів, їх самоаналіз). |
|
Виступи на предметних м/о, семінарах (організація самоосвітньої роботи учнів). |
Середній рівень |
Постійний семінар з вивчення методик психодіагностики та розвитку найважливіших психологічних процесів. |
Системне відвідування уроків з метою надання індивідуальної методичної допомоги. |
|
Підготовка доповідей із проблем діагностики обдарованості, використання творчих завдань для розвитку здібностей учнів. |
|
Формування рефлексивного компонента профкомпетентності. |
Технологічна карта
вивчення творчої діяльності вчителя під час атестації
№ п/п |
Склад діагностичних блоків |
Самооцінка 0, 1, 2 |
Корекція |
Загальна оцінка |
||||
Директор 0, 1, 2 |
Заступник директора з навчально-виховної роботи 0, 1, 2 |
Заступник з виховної роботи 0, 1, 2 |
Керівник ШМО 0, 1, 2 |
Колега 0, 1, 2 |
||||
1 |
Науково-теоретична підготовка
|
1
1 1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
Методична підготовка
|
1 1
1
1 |
|
|
|
|
|
|
3 |
Психолого-педагогічна підготовка
|
1 1
1 1 |
|
|
|
|
|
|
4 |
Навчально-виховний аспект
|
1
1
1
1
2
1
2 |
|
|
|
|
|
|
5 |
Виховний аспект
|
1 1 - 1 1 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
1 2 1 |
|
|
|
|
|
|
Картка творчості вчителя
Кошмата Юлія Сергіївна
(прізвище, ім'я, по батькові)
Вихователь дошкільної групи
(предмет)
№ |
Клас |
Дата |
Тема уроку |
Форма організації навчальної діяльності |
Методи й прийоми на уроці |
Засоби розвитку творчих можливостей |
Управління навчальною творчою діяльністю |
Елементи новизни |
Дослідницька діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності
1. Чи пов'язуєте Ви свої труднощі з тим, що недостатньо глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
2. Можливо, Ваші труднощі пов'язані з тим, що Ви оволоділи не всіма способами, методами, засобами активізації учнів у процесі навчання?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
3. Чи тяжко Вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
4. Чи часто Вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила уформі невеликого дослідження?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
5. Чи часто Вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
6. Чи тяжко Вам організовувати дискусію на уроках?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
7. Чи володієте Ви вміннями розглядати явища, події, факти під час пояснення нового матеріалу з позицій міждисциплінарного підходу (показати всезагальність законів природи і суспільства, продемонструвати елементи системного бачення явищ і об'єктів та ін.)?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
8. Чи завжди і в усіх класах Вам удається підготувати завдання різного рівня складності для учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
9. Чи часто Ви можете визначити, який тип завдань буде складним для учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
10. Чи вдається Вам визначити ступінь усвідомленості володіння учнями світоглядними поняттями?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
11. Чи тяжко Вам викладати теоретичні та дидактичні питання з Вашого предмета?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
12. Чи тяжко Вам аналізувати навчальний матеріал з точки зору сучасних досягнень науки, розвитку наукового знання?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
13. Чи завжди Вам вдається вибрати відповідний метод чи методичний засіб для реалізації мети уроку?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
14. Чи можете Ви оцінити те, що найбільше і найкраще Вам удалося на уроці? (Так, тяжко відповісти, ні.)
15. Чи можете Ви оцінити, що не вдалося Вам на тому чи іншому уроці, які були труднощі?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
16. Чи завжди Вам вдається бачити недоліки тих уроків, які Ви відвідуєте (уроки Ваших колег)?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
Діагностична карта підвищення рівня методичної кваліфікації вчителя
|