Методична розробка уроку Етика

Про матеріал
Тестові завдання з дисципліни «Етика ділових стосунків».
Перегляд файлу

Тестові завдання з дисципліни «Етика ділових стосунків».

П.І.________________________________________   №гр._______

 

1)    Що не повинен робити керівник?

a) виявляти особисті симпатії;                                                b) першим вітатися;

c) шукати винного в неякісно зробленій роботі;

d) вибачатися, якщо він не виконав обіцянку;                     e) мати почуття гумору;

f) обмежувати самостійність і свободу людей;                   g) хвалити підлеглого;

2)    Етичні вимоги до керівника, який приймає відвідувачів під час не офіційного візиту?

a) не виходить з-за столу;

b) запросити гостей в зону колегіальної роботи, а самому сісти напроти них;

c) зустрічати відвідувачів, стоячи в центрі приміщення;

d) запросити відвідувачів сісти перед своїм столом.

e) запросити відвідувачів сісти в крісло за журнальним столиком;

3)    Що відноситься до невербальних засобів комунікації?

a) рухи тіла співрозмовника;

b) жести;                                     c) міміка;

d) інтонація;                               e) паузи в словах;

f) всі відповіді є правильними.

4)    Які жести мають одне і те ж інформаційне значення у різних народів?

a) посмішка;                                                  b) хитання голови згори донизу при погодженні;

c) насуплені брови;

d) “коло”, утворення великим та вказівним пальцями руки.                  e) сердитий погляд.

5)    Під час дружніх зустрічей, в якій територіальній зоні спілкування розміщуються співрозмовники:

a) в інтимній;

b) в особистій;

c) в соціальній;

d) в громадській;

e) в будь-якій.

6)    Якщо при розмові замислюючись людина підіймає очі в гору, то як вона в даний час намагається сприйняти інформацію:

a) через відчуття;

b) через зорові образи;

c) через слухові образи;

d) веде внутрішній монолог, а не слухає співбесідника;

7)    Невербальними засобами можна:

a) підсилити сказану інформацію;

b) послабити сказану інформацію;

c) суперечити смислу сказаного;

d) всі відповіді вірні.

8)    Що допоможе при діловій бесіді встановити контакт з співрозмовником:

a) дружній погляд;

b) посмішка;

c) негайне введення співрозмовника в курс діла;

d) ознайомлення співрозмовника з користю яку він отримає;

e) прийняття пози схожої з позою співрозмовника.

9)    Мозковий штурм означає:

a) суперечку;

b) відстоювання своєї точки зору;

c) генерування нових ідей;

d) напад на співрозмовника;

e) ні жодна відповідь не є правильною.

 

doc
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку