Презентація на тему:“Основні принципи ділового етикету”
Номер слайду 2
Етика ділового спілкування — це нова навчальна дисципліна, становленню і розвитку якої сприяли різні галузі науки (етика, психологія, філософія, соціологія) та практики (управління, менеджмент, маркетинг тощо). Проте найсуттєвіший вплив на неї, звичайно, справили етика і психологія — науки, що займаються людинознавством і вивчають одну і ту ж природу людської поведінки (але під різними кутами зору) і чинники, що впливають на життєдіяльність людей та їхню взаємодію.
Номер слайду 3
Принципи ділового етикету: Пунктуальність. Конфіденційність. Увага до оточення Грамотність. Зовнішній вигляд
Номер слайду 4
Пунктуальність. Нормативною вважається поведінка людини, яка робить все вчасно. Фахівці вважають, що треба при розподілі робочого часу виконувати 25% до терміну, що відводиться на виконання певного завдання.
Номер слайду 5
Конфіденційність(не говорити зайвого). Оскільки хороші працівники повинні уміти зберігати таємниці підприємства і взаємодії товаришів по службі і керівників.
Номер слайду 6
Увага до оточення(думайте про інших,а не лише про себе). Люди повинні поважати думку інших людей, враховувати ради і критику, причому з боку товаришів по службі і керівників. Важливо цінувати досвід оточення.
Номер слайду 7
Грамотність(розмовляєте і пишите доступною мовою). Діловий етикет заснований на умінні правильно викладати власні думки і складати офіційні листи без помилок.
Номер слайду 8
Зовнішній вигляд (одягайтеся згідно вимог). Головний підхід-вписатися у Ваше оточення по службі, а всередині цього оточення – в контигент працівників вашого рівня. Необхідно виглядати найкращим чином,тобто одягатися зі смаком, вибираючи колірну гамму,що личить. Важливе значення мають ретельно підібрані аксесуари.