Методична розробка відкритого уроку на тему «Виготовлення листівки до 8 березня. Об’ємні квіти з паперу»

Про матеріал
Мета: розвиваюча: розвиток художньо- естетичних здібностей учнів, просторової уяви, навичок та вміння роботи з папером, розвивати у дітей почуття прекрасного; творчі здібності, організацію, уяву; навчальна: ознайомити учнів з об’ємними листівками, виготовляти весняні квіти з серветок, естетично оздоблювати виріб, навчити виготовляти квіти з паперу; виховна: виховувати любов до природи; гармонійно заповнювати аплікацією площину виробу; виховувати за допомогою художніх образів уявлення та ставлення дітей до (природи) квітів; старанність, охайність, акуратність при виконанні.
Перегляд файлу

Харківський центр дитячої та юнацької творчості №2

Харківської міської ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка відкритого уроку на тему

«Виготовлення листівки до 8 березня.

Об’ємні квіти з паперу»

 

 

 

 

                                                                         

 

 

 

 

 

                                                                            Підготувала

                                                                            Керівник гуртка «Веселка»

                                                                            Дмитренко Наталія Сергіївна

 

 

 

 

 

 

Харків  2019

Дата: 7.03.2019р.

Група: 4гр. (1 початковий)

Тема:  Виготовлення об'ємних квітів з паперу. Композиція з квітів на листівці до свята 8 березня.

Мета: розвиваюча: розвиток художньо- естетичних здібностей учнів, 

           просторової уяви, навичок та вміння роботи з папером, розвивати

           у дітей почуття прекрасного; творчі здібності, організацію, уяву;

           навчальна: ознайомити учнів з об’ємними листівками, виготовляти

  весняні квіти з серветок, естетично оздоблювати  
           виріб, навчити виготовляти квіти  з паперу;

         

           виховна:  виховувати любов до природи; гармонійно заповнювати аплікацією

           площину виробу; виховувати за допомогою художніх образів уявлення та

           ставлення дітей до (природи) квітів; старанність, охайність, акуратність

           при виконанні.

 

Обладнання та матеріали: кольорові серветки, кольоровий папір,  репродукції перших весняних квітів; шаблони квітки, запис весняних мелодій П.І. Чайковського "Пори  року".

 

                                                        Хід уроку

 

        1. Організаційний момент:

 

У світ краси сьогодні ми полинем,

Бо де квіти - там завжди краса.

Полинем в країну Квіткову безодні,

Де чути їх подих, їх голоса.

 

2. Вступна бесіда

 Хлопці та дівчата! Ось і настала весна. Усі чекають, особливо

дівчатка, настання свята любові і краси!

Що це за свято? 8 Березня - це особливий день, коли всі жінки, дівчата і дівчатка забувають про свої турботи і насолоджуються знаками уваги. Вони особливо красиві, веселі:

 

У день весняний всі виблискує,

І кругом мімоз букети,

І чоловіки вітають

Милих жінок всій планети!

 

Вітають і дарують подарунки! А ви вже придумали, що будете дарувати своїм мамам, бабусям, сестрам? .....

З цього приводу є невеликий вірш Олени Благининой, яке я вам хочу зараз розповісти:

 

Все ходжу, все думаю, дивлюся:

"Що ж я завтра мамі подарую?

Може, ляльку? Може бути цукерок? "

Ні!

Ось тобі, рідна, в твій день

Великий квітковий букет!

 

Звичайно, ніхто не буде сперечатися, що кращим подарунком мамі в цей день стане листівка з об'ємними квітами.

Сьогодні на уроці ми будемо виконувати з вами листівки з об'ємними квітами. Ви зможете подарувати їх своїм мамам. Я думаю, що їм буде дуже приємно. Але перед тим як приступити до роботі я вам розповім історію виникнення листівки.

Про листівки.

Поштова картка, як називали її раніше, відкритий лист, займає зараз більш скромне місце, ніж на зорі минулого століття, коли телефон та електронна пошта не здобули таку широку популярність. На тлі сучасних засобів комунікації нові технології не займуть місце старих добрих листівок.

Вже стало традицією дарувати близьким і рідним людям листівки, особливо, якщо вони далеко ... Це дуже простий спосіб об'єднати людей і зберегти теплі почуття.

Удвічі приємно, якщо листівка зроблена своїми руками. Саморобний подарунок унікальний, він зберігає тепло рук того, хто його зробив. Особливо люблять придумувати і майструвати діти, речі виконані дитячими руками, несуть щирий, безпосередній заряд, наповнені енергією, теплотою.

3.Організаційний момент.

 Підготовка робочих місць.

 

4. Практична робота

 (Розгляд зразка виробу)

- Якої форми виріб? З яких матеріалів виготовлений?

 

4.1 Відбір матеріалів та інструментів.

- Серветки червоного, жовтого, рожевого кольору(колір кожен обирає за уподобанням);

- ножиці;

- нитка;

- кольоровий папір;

- написи.

 

4.2 Початок роботи.

- Дістаємо серветку з упаковки і, не розгортаючи, з допомогою ножиць розрізаємо по згину так, щоб отримати чотири однакових квадрата.

- Складаємо листочки в стопку і формуємо гармошку, роблячи почергові нахили вгору-вниз з кроком в 1-1.5 см.

- Коли стопка перетвориться в одну смужку, перев’язуємо її посередині ниткою.

- Тепер гармошку потрібно розправити і розшарувати папір, формуючи пишну квітку.

- Серединку можна прикрасити дрібними шматками контрастного кольору, товстими нитками чи пофарбувати в інший відтінок.

- Тепер на верхній частині листівки розміщуємо квіти. Композиційне   разташування, наклеюємо квіти на листівку;

- Відкриваємо листівку і там наклеюємо напис — вітання,

- Самостійна робота.

 

5. Інструктаж з правил техніки безпеки при роботі

              з гострими предметами

1. Не працюй з тупими ножицями.

2. Роботу розпочинай лише з дозволу вчителя.

3. Не тримай ножиці кінцями вверх.

4. Під час роботи тримай своє робоче місце у належному порядку.

5. Не ріж ножицями на ходу.

6. Повторення правил техніки безпеки та гігієни праці.

 

6. Презентація виробів

 

7. Підсумок уроку

- Що сподобалося на занятті?

- Що запам'яталось?

- Що ви розповісте удома батькам ?

 

8. Підведення підсумків уроку.

 (Оцінювання виробів)

 Аналізується завершеність роботи, ідея, розміри, охайність виконання.

  

9. Прибирання робочих місць

 

 

doc
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
876
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку