Методична розробка "Використання дошки Padlet під час дистанційного навчання"

Про матеріал
Матеріал підготовано та адаптовано для користування онлайн-ресурсами (інтерактивними дошками) під час дистанційного навчання на уроках мистецьких дисциплін ,з 5 по 11 класи. Ця методична розробка дозволяє користуватися методами впровадження та прийомами користування на уроках у онлайн-режимі .
Перегляд файлу

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

ФАКУЛЬТЕТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ  КАДРІВ

КАФЕДРА СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОЇ ТА МЕДІЙНОЇ ОСВІТИ

ВІДДІЛ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ТА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

 

    ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри,  к.п.н.

________________ Ціко І.Г.

«___»_____________ 2023

 

 

Майстер-клас “Використання універсальної онлайн-дошки Padlet на уроках мистецтва “

 

 

Роботу виконав(ла) слухач(ка) групи 3.21.4 

 

 

_____________Н В.Давиденко  «____»______________2023

 Керівник групи

 

 ____________Л.В. Хмарна

 

Рецензент

 

____________Л.В.  Хмарна

 

Рецензія ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

Краматорськ – 2023

 

 

Тема:Використання онлайн-дошки Padlet на уроках мистецтва.

Мета:Вдосконалення роботи на інтерактивній платформі для спілкування великої кількості людей над одним проєктом та систематизації інформації на уроках мистецтва.

Очікувані результати:Організація учнів під час онлайн-уроків,упорядкування та систематизація набутих знань та вмінь на уроках художньо-естетичного циклу. Самостійна рефлексія під час вивчення нових та закріплення вже вивчених тем.

 

У сучасному світі ,коли навколишні події життя  диктують нам нові правила ,як під час навчання так і під час опанування новітніх засобів медіа та інформаційних джерел- сучасний вчитель шукає цікаві засоби для вдосконалення та поліпшення навчального процесу. Хочу запропонувати вам функціонал онлайн-дошки  , різноманітні ідеї для її застосування , як під час онлайн-уроків,так і під час виконання домашніх завдань.

Отже,за допомогою онлайн-дошки можна:

* оформити дошку для будь-якого уроку та наповнити її різноманітними даними,або ж можна запропонувати зробити це школярам самостійно;

* організувати спільний доступ для всіх учнів,запропонувавши підготувати інформацію з певної теми у групах;

*   експортувати дошку в різних форматах;

*   розмістити у соціальних мережах,або ж надіслати її учням  в месенджері;

 *   додавати графічні, текстові та мультимедійні (відео або презентації),файли,посилання на вебсторінки, нотатки,знімки,тощо.

 

Яким же чином організувати простір навчальної взаємодії на онлайн-дошці?Дослідники Університету Вандербільда (США) провели певні дослідження , під час яких було встановлено,що 80% навчальної діяльності відбувається онлайн,чим саме вказали,що такий курс навчання та опанування програми є орієнтованим на студентів(учнів),передбачає навчання у взаємодії ,осмислення процесу ,гнучкість часу і темпу навчання,забезпечує зворотній зв’язок і містить комбінований контент.

Можу впевнено сказати,що онлайн-дошка Padlet – це один із найпопулярніших сервісів для створення таких онлайн просторів співпраці та взаємодії на уроках.

Наприклад,на онлайн-дошках можна розміщувати завдання і спільно виконувати їх,поширювати навчальну інформацію. Під час пандемії ,впровадження військового стану(перехід на онлайн-навчання) я з задоволенням користувалася разом з учнями цим сервісом для роботи .

 

https://padlet.com/natadav1980/2-17-hyfbtfot2g2dk0zg

 

Самооцінювання та  взаємооцінювання — дві невід’ємні частини розвитку критичного мислення сучасних учнів,які стали номером один у світі Нової Української школи. Вміння критично оцінювати свої досягнення ,виявляти свої сильні та слабкі сторони,визначати потреби,навчатися відповідальності та прагнути до самовдосконалення - ось основи  сучасного навчання. Позитивно налаштовані учні можуть постійно аналізувати,як свої роботи так і роботи своїх однокласників. Наведу приклад  таємного голосування під час онлайн-уроку,коли учні отримавши посилання на онлайн-дошку мають змогу проголосувати (за або проти) .Таким чином,обравши переможця творчого завдання.

 

https://padlet.com/natadav1980/5-7tdgg75wtlbqyg3r

 

Перевірка домашніх завдань- ще один із варіантів збору та опрацювання інформації на онлайн-дошці. Ця інформація може бути використана для майбутньої проєктної роботи,або роботи у групах. Таким чином учні можуть самостійно надати інформацію (файл,презентацію,текстовий документ,тощо).Робота у групі об’єднує учнів, розвиває вміння спілкуватися, домовлятися, докладати зусиль до досягнення певної мети.

 

https://padlet.com/natadav1980/padlet-rucouqfscalxxvq3

 

Віртуальні виставки —це завжди захопливо та цікаво! І удвічі приємніше спостерігати за тим,як учні самостійно, із задоволенням готують матеріали та викладають їх на онлайн-дошку для проведення незвичайних віртуальних подорожей до картинних галерей,де саме вони є творцями та митцями своїх шедеврів.

https://padlet.com/natadav1980/8-irzw65tsnwinj34x

Таким чином можемо зробити висновок,що використання онлайн-дошки під час онлайн-уроків- є дієвим інструментом в руках педагога. Це - універсальний  цифровий інструмент , який нескладно та легко опанувати.

doc
Додано
14 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку