Методична розробка "Застосування освітніх технологій навчання на уроках в початковій школі"

Про матеріал

Методична розробка "Застосування навчальних технологій навчання на уроках в початковій школв", наведено багато прикладів різноманітних навчальних технологій.

Перегляд файлу

 


 

Технологія «Акваріум»

Учитель пропонує одній із груп сісти в центрі класу. Подає команду розпочати обговорення проблеми. Наприкінці обговорення учні мають дійти до спільного рішення за 3-5 хв. Коли завершиться відведений для дискусії час, група повертається на свої місця, а вчитель ставить запитання класу.

ПроблемаЯкі осінні місяці?

Запитання класуЧи погоджуєтесь ви з думкою класу?

                             - Назвіть осінні місяці.

                              - Чому їх саме так називають?

 

 

 

 

 

«Кубування»

Передбачає використання кубика із написаними на кожному його боці напрямками мислення та письма.

Тема «Іменник» (підсумковий урок)

  1.               Частина мови
  2.               Запитання
  3.               Рід, число
  4.               Відмінок
  5.               Член речення
  6.               Значення у мовленні.

Не даючи запитань учням, а лише демонструючи грані кубика, усно підсумовується матеріал за темою.

 

 

 

 

 

«Сторітеллінг»

Технологія створення історій та за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери учня.

Літературне читання: обрати героя з прочитаного твору і скласти свою, нову історію про цього героя, його пригоди.

 

 

 

 

 

«Асоціативний кущ»

Такий метод інтерактивного навчання дозволяє швидко перевірити, узагальнити знання учнів.

Так при вивченні теми «Тварини» пропонується дітям пригадати все, що вони знають про тварин і зобразити у вигляді схеми. Кущ асоціацій поступово розростається.

 

 

 

 

Проблемна гра «Так чи ні»

Учні стверджують чи заперечують доводячи свою позицію.

Тема «Дієслово»

  •    Дієслово означає дію предмета
  •    Дієслово відповідає на питання хто? що?
  •    Дієслово змінюється разом з іменником, з який воно зв’язане в реченні
  •    «Не» з дієсловами пишеться разом.

 

 

«Мозковий штурм»

Це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень, який спонукає учасників проявити свою уяву, творчість.

  •                   Що треба знати, на вашу думку, щоб знайти площу прямокутника?

 

 

 

 

«Мікрофон»

Надається змога кожному сказати щось швидко, по черзі, висловити свою думку чи позицію.

Тема «Літературні казки»

  •                   Які літературні казки ви читали? Назвіть авторів цих казок.

 

 

 

 

«Знайди і виправ помилку»

Почався другий осінній місяць листопад (жовтень). Листячко на деревах різнобарвне: чорне, біле, синє (жовте, червоне, оранжеве).

 

 

 

 

 

 

 

«Щоденні 3»

Використовуються, щоб навчати дітей бути самостійними під час математики, щоб учитель мав можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах.

«Щоденні 3» включає в себе такі види діяльності:

  1.               Математика самостійно
  2.               Математика з другом
  3.               Математика письмово.

 

 

Картки із завданнями

«Математика самостійно»

  1.               Встав пропущені цифри:

1, 2, …, 4, …, 6, 7, …, 9, …

  1.               Обчисли:

9+3                10-2               9-8+7

10+1              10-8               8-5+4

  1.               Розв’яжи задачу:

У Ніни було 16 цукерок. 4 цукерки вона віддала Олі. Скільки цукерок залишилося у Ніни?

 

 

«Математика письмово»

Розв’яжи приклади:

7+4-2                       10-8+5

9+2-5                       12-2×2

 

«Математика з другом»

Поставити знаки +,-


6◌1◌2=9

6◌1◌2=7

6◌1◌2=3

6◌1◌2=5


 

«Обери позицію»

Учням пропонується дискусійне питання і прохання визначити власну позицію щодо ного.

Проблемне питання: - Потрібно заборонити вирубувати ліси.

На протилежних стінах класу вивішуються 3 таблички «За», «Проти», «Не знаю»

  •                   Займіть позицію
  •                   Аргументуйте свій вибір

 

docx
Додано
7 червня 2020
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку