МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ПОЛТАВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ПІДПРИЄМНИЦТВА І РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
ЦИКЛ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
“оРГАНІЗАЦІЯ КЕЙТЕРИНГОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ”
З ДИСЦИПЛІНИ
«ОРГАНІЗАЦЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА»
Полтава, 2023
Методичні матеріали підготовки та проведення відкритого лекційного заняття на тему: «Організація кейтерингового обслуговування» з дисципліни «Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства»
Укладач: Литвиненко О. С. – викладач дисципліни
«Організація обслуговування в закладах
ресторанного господарства»
Розглянуто та затверджено
на засіданні циклової комісії
підприємництва та організації
ресторанного господарства
Протокол № ________
від “___” ____________20__ р.
Голова циклу
__________ Олена ПАРШИНА
І. Інструктивно-методична карта лекційного заняття №10.
ІІ. Зміст лекційного матеріалу на тему «Організація кейтерингового обслуговування».
ІІІ. Матеріали активізації пізнавальної діяльності студентів.
ІV. Комплект слайдів для мультимедійного апарату з ілюстраціями.
V. Критерії оцінювання знань студентів.
Тема заняття: «Організація кейтерингового обслуговування»
Курс: IІ Спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа»
Група: ГРС 1/нс – 2021, ГРС 1/с - 2022
Кількість навчальних годин – 2
Тип заняття: лекційне заняття
1. Актуальність теми:
В даний час найбільшої популярності набуває кейтеринг. Кейтеринг виступає як самостійний вид підприємницької діяльності, який полягає у наданні сервісу з організації харчування, виїзного обслуговування заходів різного призначення, роздрібного продажу страв та напоїв, у місцях, обраних замовником.
На практиці під кейтерингом розуміють не тільки приготування їжі і доставки, а й обслуговуання, сервіровку, оформлення столу, розлив і подача напоїв гостям і тд. Кейтеринг доречний на багатьох заходах: презентаціях, банкетах, форумах, корпоративах, весіллях. Перевагами кейтерингу є універсальність і зручність. Комплексність кейтерингу дає можливість не турбватися про те, як буде готуватися їжа, накритий стіл. Крім усього іншого відбувається організація плану заходу, декор, інтер’єр тощо.
Тому важливість та актуальність даної теми безсумнівна. Випускник навчального закладу готельно-ресторанної справи повинен орієнтуватися в питаннях організації різних видів обслуговування. Для цього, йому потрібно знати теоретичні та практичні аспекти організації роботи підприємств ресторанного господарства, в тому числі й питання організації обслуговування кейтерингу.
2. МЕТА ЗАНЯТТЯ:
а) навчальна:
б) розвиваюча :
в) виховна:
3. Міждисциплінарна інтеграція:
Дисципліна |
Знати |
Уміти |
1. Попередні (забезпечуючі) |
||
Технологія обслуговування в ЗРГ |
Техніку обслуговування відвідувачів в ЗРГ |
Застосувати техніку обслуговування відвідувачів в ЗРГ |
Етика ділового спілкування |
Правила розсадки гостей на різних видах банкетів, бенкетів з іноземними делегаціями, етикет флористики |
Застосовувати алгоритм вирішення конфліктних ситуацій |
Санітарія та гігієна в ресторанному господарстві |
Правила санітарії та норми гігієни в ресторанному господарстві |
Застосовувати правила санітарії та гігієни під час технологічного процесу в ЗРГ |
2. Наступні (забезпечувані) |
||
Устаткування ЗРГ |
Правила експлуатації різних видів торгового обладнання |
Експлуатувати різні види торгового обладнання |
Основи технології продукції ЗРГ |
Технологію приготування різних груп страв |
Виготовляти продукцію в ЗРГ згідно норм та правил |
Кухні народів світу |
Особливості обслуговування бенкетів національних меншин проживаючих в Україні та іноземних гостей |
Складати меню для обслуговування іноземних туристів з урахуванням їх національних особливостей |
4. ПЛАН ТА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
№ п/п |
Основні етапи заняття та його зміст |
Методи контролю та навчання |
Матеріали методичного забезпечення: контроль, інструкції, папки з роздатковим матеріалом |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
І. Підготовчий етап. |
15 |
||||
1.1 |
Організація заняття: - перевірка присут-ності студентів; - перевірка готовності аудиторії та студентів до заняття. |
|
Бесіда. |
- |
2 |
1.2 |
Контроль вихідного рівня знань. |
ІІ – ІІІ рівень абстракції |
Інтерактивна вправа «Розшифруй бенкет по картинці», інтерактивний метод |
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 2 Роздатковий матеріал «Види бенкетів» 1. Бенкет прийом; 2. Бенкет фуршет; 3. Бенкет коктейль; 4. Бенкет фуршет-десерт; 5. Бенкет чай. |
10 |
1.3 |
Визначення навча-льних цілей, мотивація навчальної діяльності.
Девізом заняття будуть слова Антуана де Сент-Екзюпері: «Не судіть про здібності по легкості засвоєння. Успішніше та далі піде той, хто з муками долає себе та перешкоди. Любов до пізнання – головне мірило».
- Як ви розумієте ці слова? ( Шлях до знань не буває легким). |
І – ІІ рівень абстракції |
Розповідь, що мотивує студентів і активізує їхню увагу на сприйняття нового матеріалу. |
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 3 |
3 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||
ІІ. Основний етап. |
55 |
||||||||
2. |
Вивчення теоре-тичного матеріалу за планом: |
|
|
|
|
||||
2.1 |
Сутність кейтерингового обслуговування |
І – ІІ рівень абстракції |
Метод формування загальних, понять, ілюстративний метод. В ході роботи студенти оформляють конспект, демонстрація слайдів.
|
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 4, 5 Проблемні запитання: 1. Яке походження слова «кейтеринг»? 2. Вкажіть сутність кейтерингового обслуговування? |
10 |
||||
2.2 |
Класифікація кейтерингового обслуговування |
І – ІІ рівень абстракції |
Метод бесіди з елементами по-рівняльної ха-рактеристики. В ході роботи студенти оформляють конспект, демонстрація слайдів.
|
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 6-11 Проблемні запитання: 1. За якими ознаками можна класифікувати кейтерингове обслуговування? 2. Перерахуйте групи споживачів які може обслуговувати кейтеринг? |
15 |
||||
2.3 |
Організація повносервісного кейтерингового обслуговування. |
І – ІІ рівень абстракції |
Метод бесіди з елементами по-рівняльної ха-рактеристики. В ході роботи студенти оформляють конспект. |
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 12-16 Проблемні запитання: 1. Як відбується обслуговування споживачів під час повно сервісного кейтерингу?
|
15 |
||||
2.4 |
Характеристика кейтерингових послуг |
І – ІІ рівень абстракції |
Метод бесіди з елементами по-рівняльної ха-рактеристики. В ході роботи студенти оформляють конспект, |
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 17-21 Проблемні запитання: 1. Вкажіть послуги, що надає служба |
15 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||
|
|
|
демонстрація слайдів.
|
кейтерингу? |
|
||||
ІІІ. Заключний етап. |
20 |
||||||||
3.1 |
Підведення підсумків. Резюме викладача: Підводячи підсумки, можна зробити очевидний висновок про те, що ринок кейтерингових послуг дуже перспективний напрям бізнесу. Успішна кейтерінгова компанія сомплекто-вана професійним обслуговуючим персо-налом: кухарями, офі-ціантами, барменами і провідними-розпоряд-никами заходів. Святкування дня на-родження в зручному для замовника місці, весільні торжества, кава-брейк на конфе-ренціях, виїзне обслу-говування банкетів, корпоративна ново-річна вечірка - заходи різної тематичної спрямованості, які вимагають від фахівців з кейтерингу нових креативних ідей для їх проведення, щоб кожна подія стала оригінальною і запам'яталася. |
ІІ рівень абстракції |
- |
- |
2 |
||||
3.2 |
Закріплення основних положень теми:
|
ІІ – ІІІ рівень абстракції |
Евристичний метод |
ТЗН і ПК, мультимедійний проектор, Слайд 22-27 Творче завдання «Бенкети в картинах художників» |
12 |
||||
3.3 |
Відповіді на можливі запитання студентів. |
І рівень абстракції |
Бесіда. |
- |
2 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
3.4 |
Оцінювання знань студентів. |
І рівень абстракції |
- |
- |
2 |
3.5 |
Домашнє завдання. |
І рівень абстракції |
Бесіда. |
Повторити матеріал теми: - за конспектом; - за підручником: 1. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручн. для ВУЗів / За ред. проф. Н. О. П’ятницької. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2005. – 632 с.(с. 266-274) 2. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: Підручник для ВУЗів/ За ред. проф. Пятницької Н.О.- К.: Київ. нац. Торг. – екон. ун-т, 2011.(розділ 2) 3. Л. М. Мостова, О. В. Новікова Організація обслуговування на підприєм-ствах ресторанного господарста. Навчальний посібник.- К.: Ліра-К, 2010. – 388с.(с. 298-305) |
2 |
ІІ. Зміст лекційного матеріалу на тему
«Організація кейтерингового обслуговування»
План
1. Сутність кейтерингового обслуговування.
2. Класифікація кейтерингового обслуговування.
3. Організація повносервісного кейтерингового обслуговування.
4.Характеристика кейтерингових послуг
1. Кейтерингове обслуговування споживачів на вітчизняному ринку ресторанного господарства бурхливо почало розвиватися в 90-х роках XX століття.
Слово "кейтеринг" походить від англійського дієслова "cater", що в перекладі означає "поставляти провізію", "обслуговувати споживачів", та словосполучень "publice catering", що у перекладі з англійської означає ресторанне господарство, а також "catering trade" – ресторанний бізнес.
Суть кейтерингового обслуговування полягає в тому, що ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) забезпечує замовнику приготування і доставку готової продукції ресторанного господарства в зазначене місце (додому, в офіс, на робоче місце, в місце відпочинку тощо), а також ресторанне обслуговування святкового заходу з наданням різних сервісних послуг.
Послуги за межами торговельного залу можуть надавати й інші заклади ресторанного господарства. Це надзвичайно вигідно, оскільки дозволяє залучити додаткових замовників, підвищити ефективність використання незадіяного виробничого ресурсного потенціалу та конкурентоспроможність закладу.
Для українського ринку ресторанного господарства подібний вид обслуговування не є новим – до недавнього часу він мав більш звичну назву "виїзного обслуговування", але тільки зараз він отримав широке розповсюдження, став більш досконалим завдяки суттєвим змінам в організації дозвілля споживачів. Із розвитком новітніх технологій в індустрії гостинності кейтерингове обслуговування поступово набуває масштабності в організації та проведенні святкових заходів, бенкетів, під час яких приготування страв та обслуговування поєднуються з послугами інших сфер обслуговування: прокат весільного одягу та аксесуарів, автомобілів, організація розважальних та концертних програм, стилізований дизайн приміщень та оформлення столів. Це дало можливість виділитися йому у самостійний бізнес закладів, що спеціалізуються на цьому виді діяльності, і стати важливою додатковою послугою в інших закладах ресторанного господарства.
2. Кейтерингове обслуговування можна класифікувати за різними ознаками:
а) за контингентом замовників;
б) за місцем проведення заходу;
в) за повнотою циклу або характером наданих полуг.
а) За контингентом замовників кейтерингове обслуговування розраховане на чотири основні групи споживачів
Основні групи споживачів кейтерингового обслуговування
Групи споживачів |
Контингент споживачів |
Об'єкт кейтерингового обслуговування |
Корпоративні замовники |
Фірми, установи, підприємства, організації, посольства |
Ділові зустрічі, презентації, конференції, семінари, корпоративні вечірки |
Громадські організації |
Спілки, комітети, асоціації, шкільні та батьківські комітети, асоціації випускників |
Семінари, збори, благодійні бенкети, випускні бали тощо |
Індивідуальні замовники |
Приватні особи |
Сімейні свята: дні народження, ювілеї, весілля тощо |
Колективи установ, підприємств, навчальних закладів |
Робітники, службовці, студенти тощо |
Комплексні обід, сніданок, полуденок, вечеря |
До першої групи належать корпоративні замовники – компанії, що проводять презентації, конференції з наступним фуршетом, а також корпоративні свята і вечірки. Кейтерингове обслуговування є альтернативою організації заходу в ресторані, якщо подібна акція носить масштабний характер і проведення в ресторані проблематично через недостатню кількість місць. Друга група замовників – громадські організації, які проводять семінари, конференції, благодійні заходи тощо. Третя група – приватні особи, що влаштовують сімейні свята (дні народження, весілля, ювілеї та ін.) у себе дома або за його межами. Четверта група – певні колективи, які вважають за необхідне організовувати для своїх працівників комплексні обіди (сніданки, вечері).
Надання подібної послуги першим трьом групам дає можливість замовнику організувати свято на високому рівні, справити приємне враження на гостей, не витрачаючи часу та сил на його підготовку та проведення. З практики відомо, що такий вид сервісу дає можливість замовникам заощадити свої кошти, порівняно з аналогічним обслуговуванням у ресторані.
б) За місцем проведення заходу кейтерингове обслуговування поділяється на таке, що проводиться:
– в приміщенні – офісі, вдома, будинку культури, на території виставкового центру, бізнес-центру, планетарію, музею;
– на лоні природи – на галявині лісу, в береговій зоні;
– на транспорті – на прогулянкових катерах, теплоходах, авіа-, та автомобільному транспорті.
Найчастіше замовник сам призначає місце проведення заходу, але якщо остаточний вибір ще не зроблено, то ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) може йому запропонувати найрізноманітніші варіанти на вибір.
в) За повнотою наданих послуг кейтерингове обслуговування поділяєтья на: кейтерингове обслуговування готовими продуктами харчування та повносервісне.
Кейтерингове обслуговування готовими продуктами харчування – це вид виїзного обслуговування, при якому ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) бере на себе зобов'язання у виготовленні та доставці страв, але не бере участі в обслуговуванні безпосередньо на місці. Найчастіше використовується закладами ресторанного господарства, які реалізують піцу, скомплектовані раціони харчування для доставки на робочі місця, додому.
Повносервісне кейтерингове обслуговування – це вид виїзного обслуговування, при якому ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) повністю бере на себе зобов'язання організації замовлення: розробку сценарію проведення свята, складання меню, приготування страв та напоїв, їх доставку на місце призначення, обслуговування споживачів на рівні ресторанного сервісу, згортання роботи на місці проведення бенкету.
3. При прийнятті замовлення сервіс-менеджер погоджує із замовником час надання послуг, місце проведення заходу та умови, а саме - розміщення залу для гостей, наявність туалетів, кімнат для персоналу, приміщення для приготування страв, кондиціювання, аварійних виходів, можливість паління тютюну, екологічні норми. Крім того, він може сам побувати на місці та оцінити ситуацію, що дозволить йому прийняти раціональне рішення. На основі отриманих даних розробляється план розміщення меблів та устаткування, оформлення приміщень, сценарний план заходу тощо. Вміла організація цього процесу дає можливість швидко вирішувати поточні питання й уникати проблемних ситуацій. (роздатковий матеріал)
Для організації виїзного обслуговування різних видів свят ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) має кілька варіантів меню. Проте для кожного конкретного замовника створюється окреме меню, виходячи з його побажань і фінансових можливостей. Обмежень у меню практично не існує, тому що вищеназвані заклади мають кваліфікований виробничий персонал. Замовник отримує справжню ресторанну продукцію (закуски, салати, гарячі страви, десерти) з відповідним сервісом. Утім, іноді замовнику рекомендують відмовитися від деяких страв, оскільки в організації кейтерингового обслугування є деякі особливості: час між приготуванням та реалізацією готової продукції значно довший, ніж при класичному обслуговуванні в ресторанах, за рахунок її транспортування. Тому при розробці меню є деякі обмеження, наприклад, фахівці не радять включати до меню смажену грудинку качки, курку, рибу та ін., тому що подібні страви потрібно відразу ж подавати до столу і не можна зберігати в термосі, що позначаєтся на їх смакових якостях. Якщо замовник висловлює бажання включити ці страви до меню, то на місце організації бенкету привезуть відповідне кухонне устаткування і запросять кваліфікованих кухарів.
Заклад ресторанного господарства здійснює виробничий процес у власних спеціально обладнаних кухнях. Більшість страв готується, порціонується та оформляється на кухні, а страви нескладного приготування порціонують та оформлюють на місці проведення заходу у доготівельних приміщеннях безпосередньо перед поданням. Найчастіше у центральних кухнях закладу здійснюється приготування більш складних страв (гарячих). Якщо місце виїзного обслуговування знаходиться на значній відстані від ресторану за спеціальними замовленнями, то для приготування страв і напоїв може бути залучений ресторан, що знаходиться неподалік. Приготуванням їжі може займатися інший заклад також у випадку, коли кейтеринговій компанії замовляється лише обслуговування заходу, а приготування їжі не входить в її обов'язки. В цих випадках взаємодія між вищеназваними закладами здійснюється на договірних засадах.
Виробничий підрозділ ресторану за спеціальними замовленнями (кейтерингової компанії) може працювати як на сировині, так і на напівфабрикатах різного ступеня готовності. Тут першочергове значення має налагодження господарських зв'язків з різноманітними кондитерськими та іншими заготівельними підприємствами.
Головною умовою, якої повинен дотримуватись виробничий підрозділ, є забезпечення відповідної температури подавання страв та напоїв, строків їх реалізації та якості готової продукції. Для цього необхідно мати: засоби накопичення та транспортування страв, відповідний посуд, який не б'ється, тару, яка зберігає тривалий час температуру та зручна в експлуатації. Доставка готових гарячих страв може здійснюватися в термоконтейнерах, мармітах, спеціальних термосах термоапаратах, що здатні підтримувати температуру продуктів протягом 2-3 годин. Крім того, на місці можна використати пересувні марміти для розігріву, а у деяких випадках може бути організована пересувна кухня, оснащена плитами, жаровими шафами, фритюрницями, електрогрилями.
При визначенні місця проведення заходу обов'язково оговорюється можливість обладнання доготівельного приміщення, наявність водопроводу та електромережі.
Готову продукцію необхідно доставляти на місце проведення заходу за 1-2 години до початку бенкету. По-перше, готова продукція повинна доставлятися вчасно та без деформувань декорування страв. По-друге, вагомості набуває дотримання вимог до строків зберігання сировини та готової продукції. По-третє, рекомендується ретельніше підходити до вибору постачальників, які можуть гарантувати високу якість сировини, напівфабрикатів. По-четверте, важливе значення має оформлення страв.
При доставці на місце продукція розпаковується у спеціально відведеному приміщенні. Кухарі розкладають вироби на тарілки та блюда, дорізають деякі продукти, прикрашають та оздоблюють страви. Деякі страви, такі як шашлик, барбекю, юшка тощо готується безпосередньо на місці проведення заходу. Готова продукція подається на столи, попередньо розміщені на території проведення заходу, сервовані та оформлені.
Враховуючи специфічні особливості виробництва, транспортування та реалізації продукції харчування під час виїзного обслуговування, великого значення набуває контроль за якістю виготовленої продукції. Дотримання санітарно-гігієнічних умов на робочих місцях також є запорукою забезпепечення якості страв. Для цього спеціально обладнують доготівельне приміщення (кухню), де виставляються столи, які обладнують сміттєзбірниками.
4. Кейтерингові послуги поділяються на основні та додаткові. До основних належать: приготування та доставка продукції ресторанного господарства, послуги офіціантів, барменів; до додаткових: організація культурного дозвілля та дизайнерська робота при оформленні приміщень, де буде проводитись замовлений бенкет, прибирання приміщення після бенкету тощо. Ресторан за спеціальними замовленнями (кейтерингова компанія) виконує роль посередника або повністю бере на себе забезпечення основних і додаткових послуг. У першому випадку організатор кейтерингового обслуговування дає зацікавленим замовникам координати декількох музичних груп, ведучих вечорів, клоунів, дизайнерів, флористів, фірм, які займаються прокатом теплоходів, весільних аксесуарів та ін. У другому випадку вони особисто можуть домовлятися про умови надання додаткових послуг та їх оплату, позбавивши замовника від зайвих турбот.
Комплексність кейтерингових послуг прямо пропорційно залежить від фінансових можливостей замовника. Вартість замовлення кейтерингової компанії залежить від наступних факторів:
- рівня кейтерингової фірми (класу та типу базисного закладу);
- кількості гостей (чим більше персон обслуговується на бенкеті, тим дешевше обходиться частування для кожного з гостей). Наприклад, якщо готується вечеря на двох, замовнику доведеться оплатити не тільки вартість вечері, а й послуги офіціанта та водія. При масовому замовленні ці послуги надаються безкоштовно;
- складності меню, програми (сценарію) проведення свята та переліку додаткових послуг.
ІІІ. Матеріали активізації пізнавальної діяльності студентів.
5. Матеріали контролю підготовчого етапу заняття.
Інтерактивна вправа «Розшифруй бенкет по картинці»:
1. Бенкет прийом;
2. Бенкет фуршет;
3. Бенкет коктейль;
4. Бенкет фуршет-десерт;
5. Бенкет чай.
6. Матеріали методичного забезпечення та контролю основного етапу заняття:
1) Проблемні запитання:
7. Матеріали контролю заключного етапу заняття:
Творче завдання «Бенкети в картинах художників»
1. Паоло Веронезе - «Бенкет у будинку Левія» (Бенкет з частковим обслуговуванням)
2. Сандро Ботіччеллі - Весілля Настаджо дельї Онесті (Кейтерингове обслуговування)
3. П’єр Огюст Ренуар - Сніданок веслярів (Кейтерингове обслуговування, корпоративне замовлення)
4. Ентоні Клейссенс - Банкет членів спілки ратуші (Офіційний кейтеринг)
5. Вейн Тібо - Буфет (Бенкетна сервіровка)
6. Пітер Брейгель старший – Жнива (Кава-брейк)
8. Список літератури, інформаційних джерел:
1 . Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручн. для ВУЗів / За ред. проф. Н. О. П’ятницької. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2005. – 632 с.
9. Матеріали самопідготовки студентів із даної теми:
1. Організація обслуговування у підприємствах ресторанного господарства: Підручн. для ВУЗів / За ред. проф. Н. О. П’ятницької. – К.: Київ. нац. торг. – екон. ун-т, 2005. – 632 с.(с. 266-274)
2. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: Підручник для ВУЗів/ За ред. проф. Пятницької Н.О.- К.: Київ. нац. Торг. – екон. ун-т, 2011.(розділ 2)
3. Л. М. Мостова, О. В. Новікова Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарста. Навчальний посібник.- К.: Ліра-К, 2010. – 388с.(с. 298-305)
4. Мережа Інтернет.
5. Сучасні журнали ресторанно-готельного бізнесу.
Викладач Олена ЛИТВИНЕНКО
ІV. Комплект слайдів для мультимедійного апарату з ілюстраціями.
V. Критерії оцінювання знань студентів.
Оцінка |
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів |
Відмінно |
|
Добре |
|
Задовільно |
|
Незадовільно |
|
При оцінюванні навчальних досягнень мають ураховуватися:
ФОТО ЗВІТ ПРОВЕДЕНОГО ЗАНЯТТЯ
ФОТО ЗВІТ ПРОВЕДЕНОГО ЗАХОДУ