Методичні рекомендації: "Формування творчого мислення учнів на основі міжпредметних зв’язків професійної спрямованості"

Про матеріал
Методична презентація з теми: "Формування творчого мислення учнів на основі міжпредметних зв’язків професійної спрямованості". Методична розробка являє собою узагальнення активних форм та методів активізації пізнавальної роботи учнів на уроці і є актуальною у використанні міжпредметних зв’язків біології з іншими предметами. Я вважаю, що під час навчання у навчальному закладі потрібно значну увагу приділяти формуванню міжпредметних зв’язків біології та інших суміжних предметів, які дозволять на якісно новому рівні вирішувати низку навчальних проблем, а також формувати життєву і соціальну компетентність учня, мислення, екоцентричний тип свідомості, загальну культуру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування творчого мислення учнів на основі міжпредметних зв’язків професійної спрямованості Назарчук Олег Володимирович, викладач вищої категорії, старший викладач

Номер слайду 2

«Усі знання виростають з одного коріння — з навколишньої дійсності, а тому й повинні вивчатися у зв'язках». Я.А.Коменський

Номер слайду 3

Міжпредметна компетентність — здатність учня застосовувати щодо міжпредметного кола проблем знання, уміння, навички, способи діяльності та ставлення, які належать до певного кола навчальних предметів і освітніх галузей

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Засоби реалізації міжпредметних зв’язків професійного спрямування задачі, запитання, завдання, наочні посібники, тексти, проблемні ситуації, пізнавальні задачі, навчальні проблеми міжпредметного характеру

Номер слайду 9

Що розуміють під професійно спрямованим навчальним завданням, зокрема, з біохімії? Під професійно спрямованим навчальним завданням з біохімії розуміють модель пізнавальної ситуації, яка спрямована на засвоєння змісту біохімічної освіти та формування вмінь застосовувати знання з хімії та біології у професійній діяльності.

Номер слайду 10

ХІМІЯ Інтеграція із професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» 1. Маса залізного гвинта для закріплення маховика до колінчатого вала трактора важить 11,2 г. Обчисліть кількість речовини заліза в гвинті маховика. 2. Для обприскування цукрових буряків проти довгоносика потрібно приготувати 800 кг розчину з масовою часткою барій хлориду 4%. Обчислити масу води і барій хлориду.

Номер слайду 11

ХІМІЯ Інтеграція із професією: «Слюсар з ремонту автомобілів» 1. Який хімічний елемент-метал входить до сплаву гайок с/г техніки найчастіше. Написати будову атома цього елементу, зобразити його електронну і графічну формулу. 2. Яку кислоту в народі називають акумуляторною. Написати її формулу і визначити масову частку кожного елементу.

Номер слайду 12

БІОЛОГІЯ Інтеграція із професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» 1. У ячменю процентний вміст азотистих основ у молекулі ДНК такий: гуаніну - 19,9, аденіну - 30,9, цитозину - 19,8, тиміну - 29,9. За наведеними даними встановити комплементарність основ у молекулі ДНК. 2. Чому після бобових рослин підвищується родючість земельних угідь?.

Номер слайду 13

БІОЛОГІЯ Інтеграція із професією: «Кухар-кондитер» 1. Під час змагань на конкурсі «Кращий за професією» учень-кухар затратив 17556 кДж енергії. Виходячи із середньодобової норми харчування, визначте, яку кількість жирів у грамах повинен отримати з їжею учень, якщо він споживав 380 г вуглеводів, а білків у їжі не було. 2. Добова витрата енергії водія під час поїздки за маршрутом Кельменці - Чернівці склала 20000 кДж. Виходячи із вмісту білків у м'ясі, визначте, скільки балика повинен з'їсти водій, якщо він спожив 600 г вуглеводів, а жиру в їжі не було.

Номер слайду 14

Хімія в професії кухар-кондитер Кулінарні рецепти - це інструкції по виконанню практичних робіт по хімії Приготування тіста : Мука(С6 Н10 О5 ) п ; дріжджі; вода(Н2 О); сіль(NaCl); цукор(С12 Н22 О11 ). Хімізм процесу : - (С6 Н10 О5 )п + n/2 H2 O ферменти n/2 C 12H 22 O11 - С 12Н 22О 11 + Н 2О ферменти С 6Н 12О 6+С 6Н 12О 6 (глюкоза) (фруктоза) - С 6Н 12О 6 дріжджів 2СО 2 + 2С 2Н 5ОН - С 6Н12 О 6 молочно-кислі бактерії 2СН 3–СНОН – СООН (молочна кислота)

Номер слайду 15

Основа їжі - білки, жири, вуглеводи. Білки - це біополімери, що складаються з α- амінокислот (H 2N – CH – COOH) R Жири - складні ефіри гліцерину і вищих карбонових кислот H2C – О – СО – R1 HC – O – CО – R2 H2C – O – CO – R3 Вуглеводи - органічні речовини, молекули яких складаються із С, Н, О. По здатності гидролізуватися – моно – ди – полисахариды.

Номер слайду 16

Харчові добавки: К – канцероген; ПН – викликає захворювання печінки і нирок; ЖК – визиває захворювання шлунково-кишкового тракта; А – алерген. Е 103 – К Е221 – ЖК Е322 – ПН, ЖК Е 105 – К Е222 – ЖК Е221 – ПН, ЖК Е 121 – К Е225 – ЖК Е330 - К Е 123 – К Е226 – ЖК Е338 – ПН, ЖК Е 125 – К Е230 – А Е339 – ПН, ЖК Таблиця харчових добавок

Номер слайду 17

Хімія в професії кравець ВЛАСТИВОСТІ ШТУЧНИХ ВОЛОКОН Назва волокон Блиск Зминальність Горіння Віскозні Різний Велика Горить швидко, залишається сірий попіл Ацетатні Матовий Мала Жовте полум’я, утворюється темний наплив Триацетатні Матовий Не мнеться Жовте полум’я, утворюється темний наплив

Номер слайду 18

ВЛАСТИВОСТІ СИНТЕТИЧНИХ ВОЛОКОН Назва волокон Блиск Поверхня Міцність Горіння Капрон Різкий Гладка Міцний Плавиться, потім загорається голубо-жовтим полум’ям, запах сургучу Лавсан Різкий Гладка Міцний Горить слабо-жовтим полум’ям, виділяєть-ся чорна кіптява Нітрон Матовий Гладка Міцний Горить спалахами, ін-тенсивно, виділяє чорну кіптяву

Номер слайду 19

Професійна спрямованість є орієнтацією навчання, що спрямована на: усвідомлення мотивів, потреб майбутньої діяльності; оволодіння практичними уміннями та навичками, необхідними майбутньому фахівцю; гармонійне поєднання теоретичної і практичної складових змісту освіти; формування професійного мислення, професійної самосвідомості та професійної культури.

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Додано
20 березня 2021
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку