Моє ставлення до інноваційних технологій
Інноваційні технології |
||||||||||||
Вперше чую |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Не чув і не цікаво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чув, але не пробував |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пробував, але не зацікавило |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Використовую, але не часто |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Часто використовую |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Треба спробувати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Коментар до таблиці
Важливим критерієм в НУШ є самоаналіз та самооцінювання роботи вчителів. Завдяки цьому відбувається самовдосконалення педагога. Пропонуємо вашій увазі картку «Моє ставлення до інноваційних технологій».
Робота з картокою є постійною. Ви ставите відмітки олівцем навпроти кожної інновації. Впродовж урізноманітнення своєї педагогічної діяльності ви обираєте конкретні форми, види роботи, випробовуєте на уроках. Аналізуючи свої результати, ви вносите правки в таблицю. Таким чином, здійснюється самоаналіз розвитку власної педагогічної майстерності та формується особисте робоче портфоліо.
Аналогічні картки можна створити і для учнів, замінивши першу колонку відповідно до конкретної мети