Згідно Рамсарської конвенції охороні підлягають два водно-болотяних угіддя, що знаходяться на території Хмельниччини і охороняються національним природним парком «Подільські Товтри». Але мало хто знає про те, що найкраще місце відпочинку влітку – Бакотська затока та, милуюче око, пониззя річки Смотрич є унікальними для України та світу водно-болотяними угіддями.
Тому 2 лютого було проведено День водно-болотяних угідь у вигляді учнівської конференції, яку підготували учні гуртка «Екологія і місто».
Семінар проходив у вигляді захисту учнівських проектів. Напередодні семінару було проведено анкетування учнів двох груп в результаті чого було виявлено, що 25% учнів знають водно-болотяні угіддя рідного краю, 10% - чули про Рамсарську конвенцію, 85% учнів хотіли б дізнатися про екологічну цінність водно-болотяних угідь.
Тому учні були об’єднані у п’ять груп і кожна з них отримала окреме завдання.
Перша група готувала повідомлення про водно-болотяні угіддя, їх охорону і значення.
Друга група займалася вивченням історії створення Рамсарської конвенції. Учні з’ясували, що Рамсарська конвенція – це конвенція про водно-болотні угіддя, що мають міжнародне значення, головним чином як середовища існування водоплавних птахів, яка була підписана в іранському місті Рамсар 02 лютого 1971р. Вона була створена для збереження водно-болотних угідь і водоплавних птахів, для призупинення прогресуючого наступу людини на водно-болотні угіддя та їх втрату нині і в майбутньому. Завданням Конвенції є керівництво охороною та розумним використанням угідь по всьому світу. До неї входить 141 країна світу.
Третя група учнів готувала презентацію на тему «2 лютого – Всесвітній день водно-болотних угідь».
Четверта група учнів готувала виставку плакатів із зображенням водно-болотяних угідь таких, якими їх бачать самі діти.
Наступна група отримала завдання підготувати стінгазети про водно-болотяні угіддя рідного краю – Бакотська затоку та пониззя річки Смотрич. Учні зібрали досить велику кількість цікавої інформації та самостійно підготували крім стіннівок ще реферати, у яких систематизували свої напрацювання.