план методичного об'єднання класних керівників

Про матеріал
План методичного об'єднання класних керівників це своєрідна допомога головам метод об'єднань, які планують свою роботу на рік
Перегляд файлу

Гульська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

Затверджую

Директор школи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичне об’єднання

класних керівників 1-11 класів

на 2021 – 2022 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова МО

класних керівників

Голяченко Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна проблема над якою працює методичне об’єднання

 класних керівників1-11 класів

 

«Розвиток самостійного творчого мислення  та пізнавального інтересу учнів до ідейно – моральної спадщини, культурно – історичних  традицій українського народу»

 

 

І. Вступ

АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДОБЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ 5-11 КЛАСІВ ЗА 2020-- 2021н.р.

 

 

 Виховна робота в школі в 2020-2021н.р.  здійснювалася відповідно до законів  про освіту в нашій державі «Про загальну середню освіту», «Концепції громадянського та національного виховання», «Про освіту», Статуту школи та інших нормативних документів. На засіданні методоб’єднання класних керівників було погоджено план виховної роботи школи та проведене роз’яснення щодо його виконання.

 Система виховної роботи – це сукупність закономірно побудованих, динамічно пов’язаних компонентів виховного впливу таких як комплекс виховних цілей, спільність людей, що їх реалізують, діяльність, яка спрямована на реалізацію поставлених цілей,  відносини, що складаються між учасниками цієї діяльності.

Метою виховання є формування конкурентоспроможної особистості з постійною потребою самореалізації та самовдосконалення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу і всього людства.

Концепція державної політики в галузі виховання дітей та молоді передбачає створення оптимальних умов для саморозвитку та самореалізації особистості, але безперечно в інтересах самої особистості та потреб держави та суспільства. Тож виховання свідомого громадянина є головною метою громадянського виховання.

Працюючи над виховною проблемою школи та впроваджуючи її в дійсність  методоб’єднання класних керівників намагалося допомогти класним колективам сформувати дружні, працездатні відносини та сприяло створенню всіх необхідних умов для всебічного розвитку особистості в колективі: розвиток індивідуальності, суттєвих людських сил особистості, її потреб, інтересів, здібностей, генетично заданих обдарувань, позитивних рис характеру, ідеалів, свідомості.

Методоб’єднання класних керівників намагалося підтримати технології та самовдосконалення як творчої особистості педагога так і творчої особистості вихованця.

Основною  організаційною формою колективної методичної роботи у системі освіти в міжкурсовий період є методичні об’єднання, головна функція яких: ознайомлення педагогів із сучасним етапом і перспективами розвитку процесу виховання в системі освіти, досягненнями вітчизняної та зарубіжної педагогічної та психологічної науки, перспективним педагогічним досвідом; оновлення і поглиблення знань класних керівників; постійне підвищення їх загальнокультурного рівня.

Пріоритетними напрямками роботи були:
- формування творчо мислячої особистості з розвинутим почуттям національної  

   гідності і чітко визначеною громадянською позицією;
- турбота про фізичне здоров`я учнів;
- співтворчість вчителів, учнів та батьків;
- превентивне виховання учнів;
- забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних

  традиціях і загальнолюдських цінностях.

         Майже всі класні керівники багато уваги приділяють своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, укріпленню контактів з батьками, взаємодії з учителями -предметниками.

Велика увага приділялась питанню охорони дитинства. Протягом навчального року класні керівники  вивчали умови проживання дітей матеріальний стан сімей, де вони виховуються, при потребі надавали необхідну допомогу  в питанні організації у  вигляді безкоштовного харчування, одягу, святкових  запрошень і подарунків.

Кожен класний керівник  протягом року вів щоденник  спостереження за поведінкою та станом успішності учнів. За потребою мав зв’язок  з батьками.

На засіданнях методоб’єднання класних керівників та в роботі між засіданнями класні керівники учнівських колективів вивчали науково-методичну та психолого-педагогічну літературу з проблем виховання, вивчали прогресивний досвід виховання учнів і впроваджували його в практику, приймали участь в колективних обговореннях найважливіших проблем виховної роботи в класі. Вдосконалювали педагогічну майстерність, виступаючи з доповідями на засіданнях методоб’єднання.

Протягом навчального року вчителі школи відвідували цікаві та змістовні виховні заходи з метою контролю  та реалізації їх виховних можливостей.

 

 Методоб’єднання класних керівників відвідало відкритий виховний захід, присвячений моральному вихованню підростаючого покоління «Твори добро, бо ти людина» та тренінг «Моральні цінності в моєму житті» проведені класним керівником 10 класу Т.В.Голяченко.

          На останньому засіданні мо кл. кер. були заслухані пропозиції щодо змісту плану проведення виховних заходів на базі школи та поза нею.

          В основі такого планування лежить тісна взаємодія, зацікавлене співробітництво з іншими організаціями (бібліотеки, дитячі юнацькі центри). 

          Протягом року кл.кер. нашого навчального закладу  приймали активну участь в проведенні  ряду місячників та декад: „Увага! Діти на дорозі”, військово-патріотичного виховання, місячник  правової освіти, вшанування пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 р.р.. В ході роботи тематичних місячників, декад, тижнів було проведено ряд заходів: конкурси малюнків, конкурси рефератів, учнівські конференції, виставки відповідної літератури, години спілкування, зустрічі з представниками громадськості тощо. З метою національно-патріотичного виховання в навчальному закладі створено куточок державної символіки. Класні керівники тісно співпрацювали з батьками запрошуючи їх на уроки та виховні заходи, а також приділяли увагу збереженню життя і здоров’я учнів, щодо цього питання була створена та реалізована папка з матеріалами по безпеці життєдіяльності дітей. На батьківських зборах проводилися різноманітна робота з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів і попередження дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності дітей. З цих проблем були розроблені та проведені відповідні бесіди  та інструктажі. В класних куточках класів створена батьківська сторінка з порадами для батьків. Проводились оперативні наради класних керівників. Аналіз відвіданих уроків та виховних заходів показав, що виховна робота проводилась на належному рівні, використовуються сучасні технології виховання учнів. Поряд із традиційними формами організації виховної роботи значне місце посідає за результативністю робота шкільного самоврядування. В процесі роботи в органах «Шкільного парламенту» учні набувають досвіду пізнання демократії. Можуть брати участь у прийняті адміністративних рішень і представляти при цьому інтереси всього учнівського колективу.

         Класними керівниками ведеться постійний контроль за навчальними досягненнями цих дітей, надається відповідна допомога як учням так і проводяться бесіди-консультації з батьками щодо покращення якості рівня знань. Провести відповідну роботу з батьками тих учнів, які мають найбільше пропусків.

 Перелік проведеної роботи можна перелічувати ще багато. Вся робота методоб’єднання класних керівників спрямована на всебічний, гармонійний розвиток особистості. Впроваджуючи проблему виховної роботи школи та проблему методоб’єднання класних керівників в життя вчителі школи керуються принципами та настановами великого педагога В.О.Сухомлинського..

Аналіз організації методичної роботи класних керівників у  2020-2021 навчальному році свідчить про те, що робота була керованою, планомірною і дає здебільшого позитивні результати у рівні вихованості учнів, згуртованості класних колективів, зростанні творчої віддачі педагогів.

 

 

 

Завдання на 2021 – 2022 навчальний рік

 

На сучасному етапі розвитку суспільства особливої актуальності набуває проблема створення умов для розвитку особистості, здатної до самореалізації. У зв’язку з цим проблема формування в учнівської молоді соціальної компетенції є пріоритетною в нашій школі.

 

  1. Виконання рекомендацій практичного психолога по підвищенню рівня вихованості учнів.
  2. Спрямувати роботу на реалізацію принципу особистого підходу до учня в педагогічній діяльності вчителів.
  3. Зміцнення дисципліни учнів.
  4. Виховання учнів в дусі національної свідомості, людської гідності, патріота своєї держави.
  5. Збереження та зміцнення фізичного, морального та психічного розвитку дитини.
  6. Спрямовувати роботу на розвиток творчої особистості.
  7. Приділяти належну увагу формуванню дружнього колективу.
  8. Вивчення і узагальнення досвіду роботи класних керівників по використанню інноваційних технологій у виховній роботі.
  9. Систематично проводити роботу з батьками по попередженню дитячого травматизму, збереженню здоров’я та життєдіяльності учнів.
  10. Проводити різноманітні бесіди з батьками по попередженню дитячої злочинності, на виявлення суїциду, бездоглядності дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Бланк даних класних керівників

п/п

 

П.І.П.

 

Освіта

Кл.кер.

якого класу

Який напрямок роботи вдається кращий

1.

 

Голяченко Т.В.

 

І категорія

Вчитель англійської мови

 

11

Родинне,

громадянське,

здоровий спосіб життя,

виховання

2.

 

Кашперська О.М.

Вища

Вчитель  біології та географії

 

10

Моральне, громадянське виховання

3.

Борисюк О.К.

І категорія

Вчитель  зарубіжної літератури

 

9

 

Моральне,

трудове виховання художньо-естетичне

4.

Чечет А.В.

Вища

Вчитель фізкультури

 

8

Родинне,

громадянське виховання,

Здоровий спосіб життя

5.

Змієвська О.М.

І категорія

Вчитель української мови та літератури

 

7

Родинне,

громадянське,

здоровий спосіб життя

6.

Корчемлюк С.І.

                  І категорія

Вчитель фізики

6

Моральне,

трудове виховання

7.

Ливицька Т.С.

              І категорія

Вчитель російської мови,

Української мови та літератури

5

Родинне,

громадянське,

здоровий спосіб життя

8.

Чечет Н. Л.

Вища

Вчитель початкових класів

4

Родинне,

Естетичне,

Здоровий спосіб життя

9.

Дубравська С.М.

Вища

Вчитель початкових класів

3

Моральне,

трудове виховання художньо-естетичне

10.

Корчемлюк З.М.

І категорія

Вчитель початкових класів

2

Моральне,

трудове виховання,

родинне.

11.

Поліщук Н.О.

Вища

Вчитель початкових класів

1

Родинне,

Естетичне,

Здоровий спосіб життя.


 

Методичне об’єднання класних керівників

 

 

 

 

 

Учень –

                 об’єкт навчально-виховного процесу та суспільства

 

ІІ  РОЗДІЛ   Організаційно-педагогічні заходи:

 

  1. Тематика засідань

методичного об’єднання класних керівників

 

п/п

Зміст

Терміни вик.

Виконавець

Відм. про вик.

 

І засідання       «Методична скарбниця»

1.

Обговорення серпневих рекомендацій нарад

Обговорення і затвердження плану роби МО класних керівників на 2020-2021н.р.  та планів виховної роботи класних керівників з пріоритетним напрямком екологічного виховання

 

 

Серпень

 

 

Голова МО

 

 

2.

Опрацювання офіційних документів:

1. Міністерства освіти і науки України Закон «Про середню загальну освіту», Конвенція прав дитини, Декларація прав дитини, Концепція виховання дітей та молоді у національній системі освіти.

2.Методичні рекомендації щодо змісту виховної роботи з учнівським колективом.

«Батьківський комітет класу і його роль у співпраці батьків, учнів та класного керівника»

3.Вимоги щодо дотримання правил безпеки життєдіяльності дітей під час виховних заходів

4. Статут школи

5. Вивчення Концепції громадянської освіти в Україні

6. «Основна мета і функції класної години»

 

 

 

 

 

Серпень

 

 

 

 

 

 

ЗДВР

Голова МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Рекомендації з питання «Попередження дитячого суїциду та злочинності»

серпень

Практичний психолог

 

4.

Огляд новинок методичної і періодичної літератури

Серпень

Бібліотекар

 

5.

Різне

Серпень

 

 

 

               ІІ засідання     «Практичне заняття»

1.

Сучасні підходи до проведення класних годин (виступи)

Жовтень

Голова МО

 

2.

Опрацювання методичного матеріалу «Нестандартні форми методичної роботи»

 

Жовтень

Корчемлюк С.І.

 

 

 

3.

 

«Профілактика правопорушень».

 

Жовтень

ЗДВР

Голова МО

Психолог

 

4.

Засідання круглого столу:

«Урізноманітнення форм роботи з питання збереження життя та діяльності дітей»

 

Жовтень

 

Голова МО

 

5.

Інноваційні форми виховання

Жовтень

Борисюк О.К.

 

6.

Різне

 

 

 

 

       ІІІ засідання           «Теоретичний консиліум»

1.

Опрацювання офіційних документів:

1.Розгляд концепції прав дитини.

2.Декларація про Державний суверенітет

3.Програма «Охорона життєдіяльності»

 

Грудень

 

ЗДВР

Голова МО

 

2.

Виступ з доповіддю «Обмін досвідом роботи кл. керівника по впровадженню новітніх технологій виховної роботи»

 

Грудень

 

Поліщук Н.О.

 

3.

«Культура здоров’я»

Грудень

  Чечет А.В.

 

 4.

Виховання в учнів культури поведінки та дотримання ними загальнолюдських моральних якостей

 

Грудень

 

Кашперська О.М.

 

5.

Різне

Грудень

 

 

 

ІV засідання  «Аукціон педагогічний ідей»

1.

Опрацювання офіційних документів:

Програма «Громадянське виховання»

Програма «Превентивне виховання»

 

Лютий

ЗДВР

Голова МО

 

2.

Інформування класних керівників про роботу з обдарованими дітьми в умовах сучасної освітньої системи

 

Лютий

 

ЗДВР

 

3.

Обмін досвідом  “Найефективніші форми і методи роботи з батьками”

Лютий

Змієвська О.М.

 

 

4.

Профорієнтація учнів випускних класів

Лютий

ЗДВР

Голова МО

 

 

Обмін досвідом роботи класних керівників по збереженню здоров’я та життєдіяльності дітей, роботи з батьками по попередженню дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності.

 

Лютий

 

Класні

керівники

 

5.

Педагогічна майстерня

«Шліфуємо діамант педагогічної майстерності»

Лютий

 

Ливицька Т.С.

 

6.

Ознайомлення з новинками літератури

Лютий

Голова МО

Бібліотекар

 

 

Різне

Лютий

 

 

 

V засідання        «Методичний  аукціон»

 

1.

Опрацювання офіційних документів:

Програма «Охорона життєдіяльності»

 

Травень

 

ЗДВР

 

 

2.

 

Рекомендації з питань збереження здоров’я та життя дітей під час літньо оздоровчого періоду.»

 

Травень

ЗДВР

Медична сестра

Практичний психолог

Голова МО

 

 

 

3.

 

Узагальнення досвіду виховної роботи   кл. керівника  2класу

 

Травень

 

Корчемлюк З.М.

 

 

4.

Підбиття підсумків участі класних колективів в позакласній роботі

 

Травень

ЗДВР

Голова МО

Пр.психолог

 

 

5.

 

Поєднання зусиль школи, сім’ї, громадськості в процесі виховання дітей.

 

Травень

Дубравська С.М.

 

6.

Різне

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Робота між засіданнями.

 

п/п

 

Зміст   роботи

Відпов.

Форма проведення

Термін проведення

Відм. про вик.

1

Самоосвітня робота вчителів.

Класні

керівники.

Проект

Жовтень

 

 

2

Інноваційні  форми виховання

Класні кер.

Бесіда 

Жовтень

 

 

 

3

Вивчення Концепції громадянської освіти в Україні

 

Класні кер.

 

Круглий стіл 

 

Серпень

 

 

 

4

Обмін досвідом роботи класних керівників по впровадженню новітніх технологій в організації виховної роботи.

 

 

Класні керівники.

 

 

 

Аукціон ідей

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

5

Конкурс педагогічної майстерності «Від людини розумної  - до людини високорозвиненої»

 

Класні керівники

 

Конкурс педагогічної майстерності

 

Лютий

 

 

 

6

Обмін досвідом роботи класних керівників по збереженню здоров’я та життєдіяльності дітей, роботи з батьками по попередженню дитячого травматизму, дитячої злочинності, суїциду, бездоглядності.

 

 

Класні керівники.

 

 

 

 

Конференція 

 

 

 

Лютий

 

 

 

Анкетування учнів на тему: «Класний керівник – очима вихованців»

Практичний психолог

 

Анкетування

 

Квітень

 

7

Підведення підсумків роботи МО класних керівників з виховання учнів у новому н. р.та визначення завдань на наступний навчальний рік.

 

 

ЗДВР

Голова МО кл.керівників

 

 

Коло спілкування 

 

 

Квітень

 

 

8

Звіти класних керівників та виставка педагогічних напрацювань.

Класні керівники.

 

Звіти

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Тематичні тижні та місячники

 

 

1. Місячник «Увага!Діти - на дорозі!» (вересень).

2. Тиждень знань правил дорожньогоруху(вересень).

3.        Тижденьздоров'я і спорту (вересень).

4.        Тиждень козацької слави(жовтень).

5.        Тиждень вшанування пам’яті Голодомору жертв голодоморів(листопад).

6.        Тиждень сприяння здорового способу життя (листопад)

7. Місячник морально – правового виховання(грудень).

8.        Тиждень толерантності(грудень).

9         Тиждень правового виховання(грудень).

10.      Тиждень сприяння здорового способу життя (грудень)

11.      Тиждень знань безпеки життєдіяльності(січень).

12.      Міячник патріотичного виховання (лютий)

13. Місячникпо благоустрою села та екологічної  освіти(квітень).

14. Тиждень милосердя(квітень).

15. Тиждень самоврядування(квітень).

16. Декада патріотичного виховання(травень).

17.    Тиждень родинного виховання  (травень)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ   РОЗДІЛ      Самоосвітня робота класних керівників

над підвищенням їхньої професійної майстерності

 

1. Перелік проблем, над якими працюватимуть класні керівники.

 

П.І.Б.

Клас

Проблема кл.керівника

Форма звітності

Семестр

Відм.

про

вик.

1

Голяченко Т.В

11

Виховання високоморальної соціально- активної та національно свідомої особистості, яка наділена громадською  відповідальністю, духовними цінностями та патріотичним почуттям.

Уроки доброти

за творами В.О.Сухомлинського

 

 

І

 

 

2

Кашперська О.М.

 

 

 

10

Формування в учнів морально-естетичних якостей, культури поведінки та свідомого погляду на життя.

 Відверта розмова

«Будувати життя чи пристосовуватись до обставин»

 

 

ІІ

 

3

Борисюк О.К

 

9

Формування учнівського колективу, міжособистісних взаємин та цілісно-орієнтаційної єдності в ньому.

 

Презентація досвіду

 

ІІ

 

 

 

4

 

 

Чечет А.В.

8

Виховання взаємоповаги в класному колективі.

 

Диспут

«Дисципліна – свобода чи необхідність»

 

 

 

І

 

5

Змієвська О.М.

7

Виховання загальнолюдських цінностей, патріотичних почуттів, формування національної свідомості учнів через систему виховної роботи

Філософський стіл

«Країна потребує професіоналів, як ним стати?»

 

 

 

ІІ

 

6

Корчемлюк С.І.

6

Формування емоційно-позитивного ставлення до навчання, виховання дисципліни, розвиток почуття відповідальності за власні вчинки

«Взаємоповага, чи важко її виховувати»

І

 

7

Ливицька Т.С.

5

Виховання взаємоповаги в класному колективі.

Презентація досвіду

ІІ

 

8

Чечет Н.Л.

4

Виховання загальнолюдських цінностей. Формування колективу.

Загальнолюдські цінності. Диспут

І

 

9

Дубравська О.М.

3

Формування здоров’язберігаючих компетентностей у школярів молодшого шкільного віку 

Здоровя понад усе. Відверта розмова

І

 

10

Корчемлюк  З.М.

2

Виховання духовності, моральності та національно – патріотичної свідомості.

Національна свідомість -коли вона зявляється?

ІІ

 

11

Поліщук Н.О.

1

Розвиток пізнавальної активності учнів, відповідно до вимог НУШ.

Презентація досвіду

ІІ

 

 

 

 

2.    Консультації для класних керівників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

Тематика батьківських зборів

 

1 клас

1.     Шестирічна дитина. Яка вона? (консультація вчителя, психолога)

2.     Як допомогти дитині у навчанні.

3.     Народна педагогіка, народна казка у формуванні морально-етичних цінностей у дітей.

 

2 клас

1.     Психологічні аспекти виховання і заохочення до навчання дітей молодшого шкільного віку.

2.     Щоб не згасло родинне вогнище.*

3.     Українські народні традиції в сімейному вихованні. Ознайомлення дітей з родиною та родоводом.

 

3 клас

1.     Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри.

2.     Виховання самостійності, відповідальності.

3.     Народні морально-етичні цінності та їх врахування в сучасному сімейному вихованні.

 

4 клас

1.     Спільна діяльність батьків і дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів.

2.     Гра в житті дитини. Світ сімейних захоплень.

3.     Родинне свято «Сім’я –ключ до щастя»

 

 

П'ятий клас

  • Виховання національної самосвідомості учнів
  • Заохочення і покарання дитини в сім’ї
  • Моральне виховання дитини в сім'ї
  • Трудове виховання підлітків у сім'ї
  • Виховання батьками культури поведінки підлітків

 

Шостий клас 

  • Школярі середнього підліткового віку в сім'ї
  • Формування світогляду у школярів
  • Формування правосвідомості у підлітків
  • Трудове навчання і виховання шестикласника у школі й сім'ї
  • Етичне виховання

 

Сьомий клас 

  • Домашня навчальна робота семикласника
  • Індивідуальний підхід і врахування вікових особливостей підлітків у сімейному вихованні
  • Духовний світ підлітка
  • Що робить підлітка важким?
  • Підліток і природа
  • Вільний час підлітка

 

Восьмий клас

  • Підліток і неформальні об'єднання дітей і молоді
  • Старший підліток у сім'ї
  • Формування естетичної культури
  • Статеве виховання та освіта підлітків у сім'ї

 

Дев'ятий клас

  • Самовиховання старших підлітків у сім'ї
  • Вплив сімейних стосунків між батьками та особистість підлітка
  •  Трудове виховання і професійна орієнтація старших підлітків
  • Формування здорового способу життя

 

 

10 клас

1.     Взаєморозуміння і взаємоповага. Як уникати конфліктів з власними дітьми?

2.     Сім’я, етика сімейних стосунків. Педагогіка В.Сухомлинського, М.Стельмаховича у вихованні родинних позицій.

3.     Роль батька у вихованні дитини.

 

11 клас

1.     Виховний потенціал сім’ї .

2.     Виховання відповідальності у старшокласників.

3.     Сім’я, освіта, вибір життєвого шляху. Державна підсумкова атестація і незалежне зовнішнє оцінювання знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

Форми роботи з батьками

 

  1.   Батьківські збори
  2.   бесіди (колективні, групові, індивідуальні)
  3.   конференції
  4.   диспути, дискусії
  5.   перегляд фільмів на педагогічні теми
  6.   дні відкритих дверей
  7.   відкриті класні години, уроки для батьків
  8. Консульт пункти для батьків
  9.   семінари-практикуми
  10.   оформлення куточків для батьків
  11.   підготовка тематичних папок з конкретної проблеми для батьків
  12.   сімейні вечори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поради батькам:

 

  1. Поради  батькам з проблем виховання.
  2. Поради генія педагогіки В.О. Сухомлинського
  3. Використання матеріалів періодики з проблем сімейного виховання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3

Робота з батьками.    Родинне виховання

 

 

№ п/п

Назва заходу

Термін

Клас

 

Відпов.

Відм.

про вик.

1

Обстеження житлово-побутових умов шко­лярів

Вересень — жовтень

1-11

Класні керівники

 

2

Відвідування вдома та проведення бесід з бать­ками дітей пільгового   . контингенту та бать­ками дітей девіантної поведінки

 

 

Вересень

1-11

Класні керівники, батьківський комітет

 

3

Вибори батьківських комітетів класів, делегу­вання представників від класів до ради школи

 

 

Вересень

1-11

Класні керівники

 

4

Залучення батьків до участі у позакласній роботі

 

 

Упродовж року

1-11

Класні керівники

 

5

Організація роботи пси­хологічної консультатив­ної служби для батьків

 

Упродовж року

1-11

Психолог

 

6

Двічі на семестр прово­дити батьківські збори, на які виносити акту­альні питання життя та діяльності школи, навчання й виховання учнів (за окремим планом)

Упродовж року

1-11

Директор, заступник директора    з навчальної та вихов­ної робо­ти, кл. керівники

 

7

Проведення спортивних змагань «Мама, тато, я — спортивна сім'я»

Протягом року

1-9

 Кл. кер. вчитель фізкультури

 

8

Залучення батьків до проведення екскурсій та походів

Упродовж року

1-11

Класні

керівники

 

9

Зміцнювання зв'язків вчителів-предметників з батьками, проведення співбесід з батьками учнів, які не встигають у навчанні, з метою надання їм методичної консультації

Упродовж року

1-11

Класні керівники, вчителі-

предметники

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку