Діяльність методичного кабінету щороку планується на діагностичній основі, ставляться завдання щодо роботи над вирішенням єдиної методичної проблеми, над якою працює педагогічний колектив Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту «Впровадження сучасних технологій навчання як засобу підвищення якості знань і вмінь учнів».
Методичний кабінет Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту працює над завданнями: Створення умов для підготовки педагогічних працівників до роботи над єдиною методичною проблемою, навчальних занять та позаурочних заходів - Проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками - Надання допомоги педагогічним працівникам і керівникам ліцею у роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі - Узагальнення, пропагування та поширення передового педагогічного досвіду - Впровадження в навчальний процес інноваційних технологій навчання і виховання - Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, психології, накопичення і систематизації методичної інформації.
Для ефективної роботи методичний кабінет забезпечено комп’ютерною технікою, здійснено підключення до мережі Інтернет, що дозволяє працювати з електронною поштою, здійснювати пошук нормативно-правових документів, інформаційних даних, брати участь у вебінарах, веб-конференціях, онлайн-нарадах, тобто використовувати всі можливості мережі Інтернет. В ліцеї функціонує сайт https://www.chplzt.cn.ua/ за інформаційне забезпечення якого відповідає методист Корж Н.М. Інформаційно-освітній простір
Багаторічна робота, напрацьований матеріал систематизовано і в методичному кабінеті є персональні папки з матеріалами педагогів, що дає можливість прослідковувати систему роботи, спрямовувати діяльність педагогічного колективу за єдиною методичною проблемою У методичному кабінеті створені необхідні умови для підготовки педагогів до уроків, позаурочних заходів, є необхідна методична література, що дає можливість педагогічним працівникам користуватися необхідними матеріалами, принтер.
Методистом ліцею розроблено наступні матеріали на допомогу педагогам: Інноваційні технології в діяльності ЧПЛЗТ Зразки плануючої документації; Методична рада ЧПЛЗТ; Діагностування діяльності педагогів ЧПЛЗТ; Нормативні документи; Атестація педагогічних працівників; Школи молодого майстра в/н; Школа педагогічної майстерності; Організація вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду; Написання та оформлення методичних розробок;
Лауреат обласного конкурсу серед ЗПО “Найкращий педагогічний блог” В умовах інформатизції освіти в діяльності методиста ЗПО, поряд із традиційними функціями, з'явилась необхівність виконання нових: - відслідковування появи нових інформаційних Інтернет – ресурсів; - консультування з питань методик навчання з використанням ІКТ. Створено та ведеться блог методиста ЧПЛЗТ
Інструктивно-методичні наради Методичні наради – одна з найпоширеніших форм методичної роботи. Проводяться наради відповідно до плану, зазвичай вивчаються та обговорюються нормативні документи, доводяться конкретні пропозиції та методичні консультації щодо удосконалення освітнього процесу. Розглядаються також питання виробничого навчання, виробничої практики, виховної роботи, конкурси професійної майстерності.
Підготувала статті для оn-line ресурсу “Орбіта профтехосвіти” - Монтажник гіпсокартонних професій в Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту; - Тиждень біології в ЧПЛЗТ; - Тиждень іноземної мови в ЧПЛЗТ; Профорієнтація у Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту.
Робота методичних комісій Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту Методичні комісії планують свою роботу відповідно до методичної проблеми ліцею. Робота над певною темою починається з опрацювання її теоретичних засад, після чого проводяться практичні заняття, обговорення новинок методичної літератури, творчі дискусії, засідання «круглого столу», презентації досвіду, прес-конференції, моделювання уроків і позакласних заходів. Результатом такої діяльності є позитивні зміни у професійній підготовці педагога, видання методичних вісників, написання методичних розробок тощо. В роботі методичних комісій можуть застосовуватись різні нетрадиційні форми: круглі столи, діалоги, методичні консиліуми, тренінги тощо.
Діяльність ліцею забезпечує функціонування, удосконалення та розвиток з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, надає можливість здійснювати неперервну освіту, готувати фахівців, адаптованих до життя в нових умовах ринкових відносин, що дасть можливість їм адаптуватися до швидкої зміни на ринку праці, здійснювати перенавчання незайнятого населення, можливість отримати додаткову професію, підвищувати свій професійний рівень.