МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ЧЕРНІГІВСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ Чернігів, 2021 Підготувала: методист Корж Н.М.
Номер слайду 2
«Методичний кабінет – центр методичної роботи Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту»
Номер слайду 3
Діяльність методичного кабінету щороку планується на діагностичній основі, ставляться завдання щодо роботи над вирішенням єдиної методичної проблеми, над якою працює педагогічний колектив Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту «Впровадження сучасних технологій навчання як засобу підвищення якості знань і вмінь учнів».
Номер слайду 4
Методичний кабінет Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту працює над завданнями: Створення умов для підготовки педагогічних працівників до роботи над єдиною методичною проблемою, навчальних занять та позаурочних заходів - Проведення індивідуальних та колективних форм методичної роботи з педагогічними працівниками - Надання допомоги педагогічним працівникам і керівникам ліцею у роботі з самоосвіти, індивідуальній методичній роботі - Узагальнення, пропагування та поширення передового педагогічного досвіду - Впровадження в навчальний процес інноваційних технологій навчання і виховання - Інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, психології, накопичення і систематизації методичної інформації.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Для ефективної роботи методичний кабінет забезпечено комп’ютерною технікою, здійснено підключення до мережі Інтернет, що дозволяє працювати з електронною поштою, здійснювати пошук нормативно-правових документів, інформаційних даних, брати участь у вебінарах, веб-конференціях, онлайн-нарадах, тобто використовувати всі можливості мережі Інтернет. В ліцеї функціонує сайт https://www.chplzt.cn.ua/ за інформаційне забезпечення якого відповідає методист Корж Н.М. Інформаційно-освітній простір
Номер слайду 7
У методичному кабінеті ліцею оформлено інформаційно-методичні стенди: - Атестація педагогічних працівників; - Методичний вісник; - Методична робота; - Єдина методична проблема, над якою працює колектив Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту.
Номер слайду 8
Багаторічна робота, напрацьований матеріал систематизовано і в методичному кабінеті є персональні папки з матеріалами педагогів, що дає можливість прослідковувати систему роботи, спрямовувати діяльність педагогічного колективу за єдиною методичною проблемою У методичному кабінеті створені необхідні умови для підготовки педагогів до уроків, позаурочних заходів, є необхідна методична література, що дає можливість педагогічним працівникам користуватися необхідними матеріалами, принтер.
Номер слайду 9
Методистом ліцею розроблено наступні матеріали на допомогу педагогам: Інноваційні технології в діяльності ЧПЛЗТ Зразки плануючої документації; Методична рада ЧПЛЗТ; Діагностування діяльності педагогів ЧПЛЗТ; Нормативні документи; Атестація педагогічних працівників; Школи молодого майстра в/н; Школа педагогічної майстерності; Організація вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду; Написання та оформлення методичних розробок;
Номер слайду 10
Паспорт методичного кабінету; Сучасний урок теоретичного навчання; Сучасний урок виробничого навчання; Самоосвітня діяльність педагогічних працівників; Колективні форми методичної роботи; Індивідуальні форми методичної роботи.
Номер слайду 11
Лауреат обласного конкурсу серед ЗПО “Найкращий педагогічний блог” В умовах інформатизції освіти в діяльності методиста ЗПО, поряд із традиційними функціями, з'явилась необхівність виконання нових: - відслідковування появи нових інформаційних Інтернет – ресурсів; - консультування з питань методик навчання з використанням ІКТ. Створено та ведеться блог методиста ЧПЛЗТ
Номер слайду 12
Методична рада На базі методичного кабінету діє методична рада закладу, яка координує всю методичну роботу, що проводиться в навчальному закладі, акумулює нові, передові ідеї і перетворює їх у життя.
Номер слайду 13
Педагогічна рада визначає кардинальні напрями роботи закладу, основні проблеми, професійно - практичної, фізичної підготовки, виховної, методичної роботи.
Номер слайду 14
Інструктивно-методичні наради Методичні наради – одна з найпоширеніших форм методичної роботи. Проводяться наради відповідно до плану, зазвичай вивчаються та обговорюються нормативні документи, доводяться конкретні пропозиції та методичні консультації щодо удосконалення освітнього процесу. Розглядаються також питання виробничого навчання, виробничої практики, виховної роботи, конкурси професійної майстерності.
Номер слайду 15
Школа молодого майстра виробничого навчання організовано з метою допомоги майстрам виробничого навчання в їх професійному становленні, ознайомленні з сучасними формами та технологіями навчання організовано роботу :
Номер слайду 16
Школа передового педагогічного досвіду Одна з форм роботи з підвищення кваліфікації педагогів, форма поширення і впровадження передового педагогічного досвіду, а також формування і удосконалення його.
Номер слайду 17
Передовий педагогічний досвід Важливе місце в роботі методичного кабінету відведено вивченню, узагальненню і впровадженню передового педагогічного досвіду. Кабінет містить теоретичний матеріал з цього питання, папки з кращими набутками педагогів ліцею
Номер слайду 18
Кінцевим результатом даної роботи є обговорення передового досвіду педпрацівника на засіданні педагогічної ради та оформлення методичного вісника для впровадження досвіду роботи в педагогічну практику
Номер слайду 19
Педагогічні читання Метою заходу є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення освітнього процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів
Номер слайду 20
У методичному кабінеті ЧПЛЗТ щорічно у червні проходить виставки методичних матеріалів педагогів, створених за навчальний рік
Номер слайду 21
Підготувала статті для оn-line ресурсу “Орбіта профтехосвіти” - Монтажник гіпсокартонних професій в Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту; - Тиждень біології в ЧПЛЗТ; - Тиждень іноземної мови в ЧПЛЗТ; Профорієнтація у Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту.
Номер слайду 22
Робота методичних комісій Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту Методичні комісії планують свою роботу відповідно до методичної проблеми ліцею. Робота над певною темою починається з опрацювання її теоретичних засад, після чого проводяться практичні заняття, обговорення новинок методичної літератури, творчі дискусії, засідання «круглого столу», презентації досвіду, прес-конференції, моделювання уроків і позакласних заходів. Результатом такої діяльності є позитивні зміни у професійній підготовці педагога, видання методичних вісників, написання методичних розробок тощо. В роботі методичних комісій можуть застосовуватись різні нетрадиційні форми: круглі столи, діалоги, методичні консиліуми, тренінги тощо.
Номер слайду 23
Напрацювання педагогічних працівників систематизовано та зібрано в методичному кабінеті ліцею відповідно до методичних комісій
Номер слайду 24
Методист та педагогічний колектив ліцею перебувають у постійному творчому пошуку продуктивних шляхів розв’язання різноманітних педагогічних проблем, нестандартних підходів до організації методичної роботи
Номер слайду 25
Діяльність ліцею забезпечує функціонування, удосконалення та розвиток з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, надає можливість здійснювати неперервну освіту, готувати фахівців, адаптованих до життя в нових умовах ринкових відносин, що дасть можливість їм адаптуватися до швидкої зміни на ринку праці, здійснювати перенавчання незайнятого населення, можливість отримати додаткову професію, підвищувати свій професійний рівень.
Номер слайду 26
Методична служба Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту на чолі з Корж Наталією Миколаївною бачить своє завдання в тому, щоб допомагати найкращим серед людей ставати найкращими серед педагогів. .