Формування позитивної мотивації – онлайн
У 1 класі під час онлайн-уроку головним стає мотивація учнів, яка великою мірою залежить від того, наскільки різноманітно та цікаво подано матеріал, адже візуальна робота біля монітору може тривати на уроці згідно рекомендаціям МОН до 10 хвилин. Надалі урок продовжується і дитина, слухаючи і запам’ятовуючи вказівки вчителя, вправляється в оволодінні практичних навичок з письма, читання, лічби тощо. За умови введення до процесу навчальної діяльності елементів мотивації в дітей виникають позитивні емоції, що підвищує їхню пізнавальну активність.
* * *
Першокласники – малята,
дружні хлопчики й дівчата.
Біля монітору зібрались працювати,
щоб стати розумними і багато знати!
* * *
Міркуємо над завданням – швидко!
Відповідаємо на питання – точно!
На екран дивимось – уважно!
В зошиті пишемо – охайно!
Роботи – багато, працюємо – завзято!
* * *
Дітей зібралося багато,
у нас сьогодні ніби свято.
Онлайн-навчання починаємо
і до комп’ютерів звикаємо.
А ну ж, на мене подивіться
і веселенько посміхніться.
Скажімо разом: «Доброго дня!
Бажаємо усім нам здоров’я і добра!»