30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Методичний порадник "Використання римувань на уроках німецької мови в початковій школі"

Про матеріал

Використання римувань на уроці забезпечує активність і працездатність учнів, творчу діяльність та високий рівень володіння навчальним матеріалом. Саме використання римування підтримує в дітей інтерес до вивчення німецької мови. Але важливо пам'ятати: використання римувань на уроці не повинно бути формальним. Необхідно, щоб вони логічно вписувалися в хід самого уроку, тоді це стане ефективною ланкою ланцюга дій спрямованих на досягнення мети уроку. Римування роблять урок завжди цікавим та корисним. Режим роботи над римуваннями може бути індивідуальним, парним, груповим

Перегляд файлу

Використання римувань на уроках німецької мови в початковій школі.

 Використання римувань на уроці забезпечує активність і працездатність учнів, творчу діяльність та високий рівень володіння навчальним матеріалом. Саме використання римування підтримує в дітей інтерес до вивчення німецької мови. Але важливо пам’ятати: використання римувань на уроці не повинно бути формальним. Необхідно, щоб вони логічно вписувалися в хід самого уроку, тоді це стане ефективною ланкою ланцюга дій спрямованих на досягнення мети уроку. Римування роблять урок завжди цікавим та корисним. Режим роботи над римуваннями може бути індивідуальним, парним, груповим. Після цього перекладається зміст римування. Робота над римуванням з досвіду роботи:

  • Аудіювання з голосу вчителя, переклад римування;
  • Відпрацювання слів, що важко вимовляються, правильної інтонації;
  • Хорове читання учнями римовки, а вчитель стирає з дошки по рядку, поки не залишиться останнє слово;
  • Учні пригадують і записують римування на дошці, а потім декілька разів повторяють вголос.

Пропоную добірку римувань для використання на уроках німецької мови в початкових класах, що дасть вчителю можливість покращити результат навчання при вивченні різних тем, а учнів мотивуватиме до вивчення німецької мови.

 

 

 

 

 

 

Das lustige ABC


A    wie Anna

B    wie Bach

C    wie Carla

D    wie Dach

E    wie Erna

F    wie Fleck

               G    wie Gerda

               H    wie Heck

               I    wie Irma

               J    wie Jux

              K    wie Klara

              L    wie Luchs

              M    wie Minna

 

N    wie Nest

O    wie Olga

P    wie Pest

Q    wie Quirin

R    wie Raum

S    wie Severin

T    wie Traum

U    wie Ulli

V    wie Vieh

W    wie Willi

X    wie Xi

Y    wie Ypsilon

Z    wie Zaubertelefon


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Das lustige ABC


Mit  dem   Auto  fahre  ich  gern.

Das  ist  lustig  und  sehr  schnell.

 

Lang  und  mager  ist  Bär  Bauch.

Wie  viel  Honig  isst  er  auch ?


 

Unter  einem  Dach  im  Haus

Leben  freundlich  Katze  und  Maus.

 

In  der  Mitte  kann  ich  sehen 

einen  Elefanten  stehen.


 


Gabel,  Teller,  Löffel,  Messer –

Das  ist  alles  für  das  Essen.

Das  ist  ein  Hase,

ein  ängstliches  Tier –

das  wissen  alle  wir.


 


Igel,  Igel,  was  magst  du ?

Magst  du  Eis  und  Schokolade

oder  Torte  mit  Limonade.

Junge,  Junge,  kannst  du  spielen ?

Tanzen,  lachen,  musizieren ?


 


Ist  dieses  große  Tier

ein  böses  Krokodil ?

 

Ich  male  gern  mein  Land,

das  in  der  ganzen  Welt  bekannt.


Liebe  Mickey  Maus,

zu  deinem  Geburtstag

schenk  ich  dir  diesen  Blumenstrauß.

In  die  Nase  steigt  der  Duft.

Wir  schnuppern  in  die  Luft.


 


Meine  Oma  gerne  geht 

oder  mit  dem  Obus  fährt.

 

Ich  mal  mit  Farben  Rose,  Rad,

ich  hab  sie  wunderschön  gemalt.

 


Ene,  dene,  dauf,

Regen,  hör  doch  auf !

Ene,  dene,  daus,

Sonne  sieh  hinaus !

 

Telefon,  Telefon –   das  ist  sehr  bequem  und  schön.

Tick – tack,  tick – tack.

Guten  Tag !  Guten  Tag !

Was  ist  das ?

 

Der  Wolf  ist  grau,

er  lebt  im  Wald,

er  ist  böse  und  sehr  stark.

 

 

Klaus

 


Jeder freut sich über Klaus,

weil er fleißig ist im Haus,

hilft der Oma und der Mutter,

bringt schnell Milch und Brot und Butter.

 

Die deutsche Sprache

 

Die deutsche Sprache ist sehr schwer.

Doch sie gefällt uns Kindern sehr.

Wir lesen, sprechen, singen viel –

Und bald erreichen wir das Ziel.

 

 

In der Schule ist der Klaus

auch so fleißig wie im Haus.

Er verliert da keine Zeit

und ist immer hilfsbereit.

 

Wozu lernt man fremde Sprachen?

 

Fremde Sprachen lernt man dann,

Dass man Freundschaft halten kann.

Völker müssen sich verstehen,

Sie wollen eines Weges gehen.

 

 

 

doc
Додано
28 березня 2018
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку