Методика формування алгоритмічного мислення учнів-другокласників
Номер слайду 2
Розвиток алгоритмічного мислення молодших школярів передбачає формування уявлень про: Алгоритм та його властивостіВиконавців алгоритму. Форми подання алгоритму. Використання алгоритмів в повсякденному житті
Номер слайду 3
Команда – це речення, яке спонукає до дії. Виконавцем є той, хто виконує команди.
Номер слайду 4
Виконавці команд. Живі істоти ( людина, дресировані тварини)Неживі об'єкти ( чарівні речі з казок: хатинка на курячих ніжках, летючий корабель, килим-літак…; побутові прилади, машини, комп'ютер)
Номер слайду 5
Алгоритм – послідовність команд. Синоніми для поняття “алгоритм”Текст-інструкція;Рецепт;Правило виконання дій
Номер слайду 6
Алгоритм “Діставання меду з вулика”Взяти в П'ятачка повітряну кульку блакитного кольору;походити навколо дерева з кулькою над головою;піднятися вгору до вулика, що в дуплі дерева;співати пісню про те, що я маленька хмаринка, а не ведмідь;непомітно для бджіл просунути лапу у вулик;взяти лапою мед;спуститися на землю.
Номер слайду 7
Які виконавці зображені на малюнку? Наведіть приклади команд для цих виконавців.