Методика формування алгоритмічного мислення молодших школярів

Про матеріал
Методика формування алгоритмічного мислення учнів початкової школи. Розвиток алгоритмічного мислення молодших школярів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика формування алгоритмічного мислення учнів-другокласників

Номер слайду 2

Розвиток алгоритмічного мислення молодших школярів передбачає формування уявлень про: Алгоритм та його властивостіВиконавців алгоритму. Форми подання алгоритму. Використання алгоритмів в повсякденному житті

Номер слайду 3

Команда – це речення, яке спонукає до дії. Виконавцем є той, хто виконує команди.

Номер слайду 4

Виконавці команд. Живі істоти ( людина, дресировані тварини)Неживі об'єкти ( чарівні речі з казок: хатинка на курячих ніжках, летючий корабель, килим-літак…; побутові прилади, машини, комп'ютер)

Номер слайду 5

Алгоритм – послідовність команд. Синоніми для поняття “алгоритм”Текст-інструкція;Рецепт;Правило виконання дій

Номер слайду 6

Алгоритм “Діставання меду з вулика”Взяти в П'ятачка повітряну кульку блакитного кольору;походити навколо дерева з кулькою над головою;піднятися вгору до вулика, що в дуплі дерева;співати пісню про те, що я маленька хмаринка, а не ведмідь;непомітно для бджіл просунути лапу у вулик;взяти лапою мед;спуститися на землю.

Номер слайду 7

Які виконавці зображені на малюнку? Наведіть приклади команд для цих виконавців.

pptx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку