Практична робота №5
Аналіз подання та розкриття теми: Створення та використання інформаційних моделей у навчально-методичних комплексах для 3 класу
У навчально-методичних комплексах для 3 класу «Я досліджую світ. Інформатика», «Інформатика», «Інформатика та дизайн і технології» «Створення та використання інформаційних моделей» розкрита на достатньому рівні. Учні отримують базові знання про інформаційні моделі, їхні види та призначення.
У «Я досліджую світ. Інформатика» тема розглядається в рамках теми «Інформатика навколо нас». У 6-му уроку «Структурування інформації» учні знайомляться з поняттям «інформаційна модель» як спрощеним відображення об’єкта або процесу. На прикладі моделі тварини учні вивчають основні елементи інформаційної моделі: ознаки об’єкта, їхні назви та значення.
У «Інформатиці» тема розглядається в рамках теми «Моделі та алгоритми». У 6-му уроку «Інформаційні моделі» учні знайомляться з поняттям «інформаційна модель» як засобом для зберігання та аналізу інформації. На прикладі моделі погоди учні вивчають різні види інформаційних моделей: текстові, графічні, табличні, імітаційні.
У «Інформатиці та дизайні і технологіях» тема розглядається в рамках теми «Моделі та алгоритми». У 6-му уроку «Інформаційні моделі» учні знайомляться з поняттям «інформаційна модель» як засобом для опису об’єктів та процесів. На прикладі моделі будинку учні вивчають основні види інформаційних моделей: текстові, графічні, табличні.
Переваги:
Недоліки:
Рекомендації:
Загалом, тема «Створення та використання інформаційних моделей» у навчально-методичних комплексах для 3 класу розкрита на достатньому рівні. Учні отримують базові знання про інформаційні моделі, їхні види та призначення. Для більш детального вивчення теми та формування практичних навичок можна додати додаткові уроки та завдання.