Методика вивчення таблиці множення
Деякі учні мають гуманітарний склад розуму, і це стає помітно з перших тижнів навчання у школі. Таким дітям буває складно вивчити всю таблицю множення попереднім чи будь-яким іншим способом. Тому слід застосовувати особливий підхід. Наприклад, вивчати піфагорову табличку за допомогою невеликих віршиків. Можна запропонувати всій сім’ї завчити їх напам'ять та використовувати навіть у побутовому спілкуванні.
Книга автора Галини Матвєєвої, в якій представлені віршики, що запам'ятовуються, і яскраві ілюстрації.
Один зі способів пояснити логіку множення — використовувати об’єкти реального світу. Наприклад, витягніть всі іграшки з кошика і розбийте їх на пари. Якщо ви навчаєте дітей таблиці 2, дайте їм чотири пари предметів, щоб вийшло 8, тобто 2 × 4 = 8. Вони зрозуміють, що чотири набори по 2 — це 8.
Суть цієї ігрової таблиці множення полягає в тому, що дитина у випадковому порядку витягує картку зі стопки і бачить на кожній картці приклад множення без відповіді (наприклад, 7x7 =? Або 3x8 =?). Якщо вона дає правильну відповідь, то картка «виходить з гри», а якщо відповідь невірна, то картка повертається вниз стопки, і може бути витягнута знову. Гра продовжується до тих пір, поки не закінчаться всі картки, тобто поки дитина не дасть правильну відповідь на всі приклади. Коли карток залишається мало, як правило, це важкі приклади, які дитина вже намагалася вирішити, то шляхом повторення вони досить легко запам'ятовуються, особливо коли в процесі гри у дитини з'являється азарт.
На сторінці зображено квіти, у серцевині яких написано перший множник, а на пелюстках – другий множник. Дитині пропонується усно скласти й обчислити вирази, написати на великій пелюстці добуток чисел.