Методика згуртування учнів в умовах онлайн-навчання
«Серце класу»
Мета:
навчальна: первісна діагностика психологічної атмосфери в групі;
розвивальна: розвиток креативних навичок, розвиток уміння працювати в команді, формування позитивної атмосфери;
виховна: зняти емоційне напруження учнів, згуртування колективу.
Цільова авдиторія: учні/учениці 1-9 класів.
Предметні уроки: всі уроки та години спілкування.
Час підготовки до проведення вправи: 15 хвилин.
Час проведення вправи: 15 хвилин.
Перебіг прийому:
І етап. Підготовка робота учителя/учительки, завантаження одного із шаблонів серця і вдруковування в нього тільки прізвищ учнів класу.
Посилання на завантаження шаблонів сердець з різною кількістю пазлів https://goo.su/3Azo
ІІ етап. Взаємодія з учнями. Повідомлення учням мети: створення спільного символу - єднання учнівського колективу у формі серця, що складається з пазлів, тобто кожного з представників колективу.
ІІІ етап. Коротка інструкція для учнів по користуванню онлайн дошки Twiddla.
IV етап. Оголошення завдання для учнів: кожний вдруковує у свій пазл шаблону серця так своє ім’я, як подобається щоб їх називали друзі, а також промальовують малюнок-символ, який передає їх настрій зараз.
V етап. Учитель/учителька в режимі онлайн разом з учнями наповнюють шаблон серця.
VІ етап. Обговорення результатів, висловлювання учнів, щодо змісту тих символів, які вони використали.
VІІ етап. Заключне слово учителя/учительки про те, що кожен учень/учениця - це неповторна частинка єдиного цілого, нашого класу! Ми маємо бути в єдності, допомагати один одному, радіти успіхам та співпереживати у випадку невдачі теж разом.
P.S. Якщо учитель/учителька збереже створений символ класу і оформить його як заставку на власний віртуальний фон при наступних заняттях, то діти поруч з вчителем завжди будуть бачити символ класу і свій власний вклад у його створення.
Відео-інструкція: https://cutt.ly/whbf1mA
Апробація: https://cutt.ly/0hboRZx
Застосунок для виконання прийому: Twiddla – онлайн дошка.
Розпакування застосунку: https://cutt.ly/vhcbqVC