Методика згуртування учнів в умовах онлайн-навчання «Серце класу»

Про матеріал
Методика згуртування учнів в умовах онлайн-навчання «Серце класу» покликана визначати первісну діагностику психологічної атмосфери в групі; розвивати креативні навички, уміння працювати в команді, формувати позитивну атмосферу; виховувати дружні відносини в колективі
Перегляд файлу

 Методика згуртування учнів в умовах онлайн-навчання

 «Серце класу»

 

Мета:

навчальна: первісна діагностика психологічної атмосфери в групі;

розвивальна: розвиток креативних навичок, розвиток уміння працювати в команді, формування позитивної атмосфери;

виховна: зняти емоційне напруження учнів, згуртування колективу.

 

Цільова авдиторія: учні/учениці 1-9 класів.

Предметні уроки: всі уроки та години спілкування.

Час підготовки до проведення вправи: 15 хвилин.

Час проведення вправи: 15 хвилин.

 

Перебіг прийому:

І етап. Підготовка робота учителя/учительки, завантаження одного із шаблонів серця і вдруковування в нього тільки  прізвищ учнів класу.

Посилання на  завантаження шаблонів сердець з різною кількістю пазлів https://goo.su/3Azo

ІІ етап. Взаємодія з учнями. Повідомлення учням мети: створення спільного символу - єднання учнівського колективу у формі серця, що складається з пазлів, тобто кожного з представників колективу.

ІІІ етап. Коротка інструкція для учнів по користуванню онлайн дошки Twiddla.

IV етап. Оголошення завдання для учнів: кожний вдруковує у свій пазл шаблону серця так своє ім’я, як подобається щоб їх називали друзі, а також промальовують малюнок-символ, який передає їх настрій зараз.

V етап. Учитель/учителька в режимі онлайн разом  з учнями наповнюють шаблон серця.

VІ етап. Обговорення результатів, висловлювання учнів, щодо змісту тих символів, які вони використали.

VІІ етап. Заключне слово учителя/учительки про те, що    кожен учень/учениця  - це неповторна частинка єдиного цілого, нашого класу! Ми маємо бути в єдності, допомагати один одному, радіти успіхам та співпереживати у випадку невдачі теж разом.

P.S. Якщо учитель/учителька збереже створений символ класу і оформить його як заставку на власний віртуальний фон при наступних заняттях, то діти поруч з вчителем завжди будуть бачити символ класу і свій власний вклад у його створення.

Відео-інструкція: https://cutt.ly/whbf1mA

Апробація: https://cutt.ly/0hboRZx

Застосунок для виконання прийому: Twiddla – онлайн дошка.

Розпакування застосунку: https://cutt.ly/vhcbqVC 

doc
Додав(-ла)
Холодняк Анна
Додано
4 грудня 2020
Переглядів
1231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку