Ми по вулиці ідем. Урок

Про матеріал
Мета ознайомити дітей з правилами дорожнього руху, переходу проїжджої частини, із сигналами світлофора, розвивати бажання свідомо дотримуватися правил поведінки на вулиці, сприяти вихованню культури пішохода.
Перегляд файлу

Тема: Ми по вулиці ідем.

 

 Мета ознайомити дітей з правилами дорожнього руху, переходу проїжджої частини, із сигналами світлофора,розвивати бажання свідомо дотримуватися правил поведінки на вулиці, сприяти вихованню культури пішохода.

 

 Обладнання:таблиця, картки з назвами дорожніх знаків, малюнок світлофора.

 

Хід уроку

 

 І. Організаційний момент.

 

 ІІ. Основна частина. Оголошення теми і завдань уроку.

 

 Дорога дає нам щоденний урок,

 

 Тож пам’ятайте за кожен свій крок.

 

 Азбуку міста вивчайте завжди,

 

 Щоб не траплялось ніколи біди.

 

 Діти, щоб зберегти своє здоров’я та життя, ми повинні обов’язково виконувати установлені правила дорожнього руху. Люди придумали ці правила тоді, коли з’явилися перші машини. Сьогодні ми перевіримо знання правил дорожнього руху і зможемо допомогти маленькому бегемотику Борискові навчитись безпечно рухатись по вулиці.

 

 Перевірку наших знань ми почнемо з загадок.

 

 Пролягаю я через села і міста, а з місця зрушити не можу. (дорога)

 

 Я є і в місті, і в селі,

 

 Будинки обабіч стоять

 

 І великі, і малі.

 

 Чи знаєш, як мене звать?

 

 Діти, давайте пригадаємо хто рухається вулицями? Хто рухається дорогами?

 

 Дорога складається з двох головних елементів: проїжджої частини і тротуарів або узбіч. По дорогах їздить транспорт, а узбіччя та тротуари існують для людей – пішоходів. Діти, підкажіть Борискові, чому тільки там повинні ходити пішоходи?

 

 Гра “Домалюй узбіччя, тротуар”

 

 Дуже часто людині треба перейти на другу частину вулиці через дорогу. Як же тоді бути?

 

 Як переходиш вулицю –

 

 Не квапся, зупинись,

 

 І перш за все уважно

 

 Довкола подивись.

 

 При дорозі зупинись

 

 І наліво подивись.

 

 Бачиш: транспорту немає, -

 

 До середини рушаєм.

 

 Є тут лінія чудова,

 

 Не звичайна, розділова.

 

 Знов на ній ти зупинись

 

 І направо подивись.

 

 Всі машини пропусти,

 

 після цього можеш йти.

 

 А переходять вулицю по намальованій смугастій лінії, яку називають зеброю. Діти, пригадайте, будь ласка, чи бачили ви в нашому місті зебру? Де ви її бачили?

 

 Ця зебра не проста:

 

 Без копит і без хвоста.

 

 Лиш біленьки смужки має.

 

 І лежить, а не гуляє.

 

 Хочеш перейти дорогу?

 

 Зебру клич на допомогу.

 

 Гра “Переходимо вулицю.”

 

 В великих містах, де рухається багато транспорту на дорозі знаходиться “триглазе чудовисько”, так його називає наш бегемотик. Діти, ви здогадались про що іде мова? Підкажіть, будь ласка, що означають кольори світлофора. Гра “Сигнали світлофора.”

 

 Молодці, діти, видуже багато знаєте і вже навчили Бориска переходити вулицю та орієнтуватись в сигналах світлофора!

 

 Сьогодні ми познайомимось ще з острівком безпеки, який знаходиться на середині дороги.(Таблиця) Чи бачили в місті ви такий острівок? Навіщо він потрібен на дорозі?

 

 На дорозі острівок –

 

 Мов смугастий килимок.

 

 Він велике право має –

 

 Пішохода захищає.

 

 Можна тут перепочити,

 

 Всі машини пропустити.

 

 А коли дорога вільна,-

 

 Можна далі йти спокійно.

 

 Гра “Впізнай знак” (пішохідний перехід, острівок безпеки, Увага,діти). Діти називають знак та пояснюють Бегемотикові значення знаку.

 

 ІІІ. Узагальнення та систематизація знань.

 

 Підсумок уроку.

 

 - Від чого залежить життя кожного пішохода на вулиці?

 - Чому заборонено гратися на дорозі?

 - Де потрібно переходити вулицю?

doc
Додано
31 жовтня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку