"Ми живемо на планеті одній, маємо право для щастя і мрій"

Про матеріал
В цій розробці ви знайдете матеріал , який допоможе реалізувати завдання освітнього напряму «Дитина в соціумі» про дотримання соціальних норм моралі, прояв поваги до прав і свобод людини. Ви зможете мотивувати дітей до проявів правової свідомості засобами ігор, бесід, творчих завдань, користування мнемотаблицею.
Перегляд файлу

Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок)  комбінованого типу №176

Криворізької міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Права дитини. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: сприяти формуванню соціально-громадянської компетентності, ціннісного ставлення дитини до себе, своїх прав і прав інших. Мотивувати дітей до проявів правової свідомості засобами ігор, бесід, творчих завдань. Вчити  ставитись з повагою до себе, бути доброзичливим до інших людей, користуватися мнемотаблицями. Розвивати уміння використовувати колаж в складанні речень про майбутнє мирне життя. Піклуватися про дитячу втому.  Наповнити життя новими враженнями.

Словник: зелена куля, глобус, особливість, права людини,

Обладнання: глобус, комп’ютер, схема «Я маю право».

Попередня робота: 

  1. «Права людини очима дітей» (розгляд з дітьми дидактичних картин та карток).
  2. «Я і моє ім’я». Виготовлення колективного панно «Промінці сонця» (імена-промінчики).
  3. «Ми за дружбу, ми за мир» (розучування ігор різних народів світу).
  4. Бесіда «Знайомство з глобусом».

Хід заняття

Вихователь: Хто ми з вами, діти? Так – люди. Усі люди на землі різні і неповторні, але всі ми дуже схожі між собою.

Мовна гра «Що є спільного у нас».

Відповіді  дітей:

-         У нас дві ноги, щоб бігати і ходити.

-         Дві руки, працювати, обнімати, тримати ложку, олівець.

-         Два ока, щоб бачити, читати.

-         Два вуха, щоб чути.

-         В кожного є розум, щоб думати.

Вірш про це:

Спільного у нас багато –

У кожного є мама й тато.

Та не треба забувати:

Кожен має особливе,

Ми не схожі – це важливо.

Але права усі однакові маємо

І про це не забуваємо.

 

Вихователь: Що ж таке право?

-         Право це наші можливості.

Вихователь розповідає про існування документів, де записані їхні права і про те, що права нерозривно зв’язані з обов’язками.

Розгляд схеми «Я маю право».  (додаток)

Розповіді дітей.

Вихователь: Ми дуже схожі один на одного. Але у кожного свій неповторний характер, свої думки, свої здібності, свої бажання. У кожного своє ім’я. Кожен з вас – диво. І зараз ми у цьому переконаємось.

Дидактична гра «Мої захоплення»

Дитина передає кулю і називає те, що на їх думку властиве тільки їй. Наприклад: Я, Олександра. Я дуже люблю дітей, співати, а ще люблю соковиті полуниці. (дитина передає кулю далі).

Фізкультхвилинка

Добре те, що вітер віє.

Добре те, що оцей ліс

З нами ріс собі і ріс.

Добре стрибати надворі,

Добре плавати в ставку.

А ще краще – це у морі…

Добре те, що я живу.

А найкраще – мир у світі!!!

Про це мріють усі діти.

 

Вихователь: Зараз наша країна переживає дуже тяжкі часи. В нашій країні довгий час триває війна. Але ми маємо право на захист. Злу у світі не бувати. Перемога буде за нами. І зараз я пропоную кожному із вас взяти картинку і з їх допомогою скласти речення про те, яким ви бачите наше подальше життя.

(придумування речень за допомогою техніки колаж).

У кожного з вас є право жити в родині. Ваша родина – ваш оберіг. І я пропоную зараз вам намалювати фото своєї родини. Всі ми маємо право на майбутнє, на щасливе майбутнє в нашій країні, на нашій планеті Земля. А яка прекрасна наша планета, ми покажемо у грі.

Гра «Ми живемо на планеті Земля»

Ми живемо на прекрасній планеті Земля.

На нашій планеті великі моря.

(діти роблять велике коло, показують море рухами рук)

Зелені діброви, ліси і поля.

(показують високі дерева і низьку траву)

Гори могучі, високі,

Синії ріки глибокі.

(руки тримати перед собою, пальці з’єднані, роблять хвилі руками)

В лісах наших звірі живуть, літають птахи.

(імітація рухів звірів, рухи руками)

В морях наших риби пливуть.

(імітація рухів риб руками)

 

В полях наших квіти ростуть.

(квітка з розкритих пальців)

Колоситься хліб.

(пальці закриті, долоні з’єднані)

А головне на планеті – це я,

(показують на себе)

Моя Україна і дружна велика сім’я.

(беруться за руки і підіймають руки догори).

 

Вправа «Горошинка»

Вихователь кладе кожному в долоньку горошину і каже про те, що з космосу планета Земля виглядає такою ж самою, як горошина. Насправді, наша планета велика і на ній  живе багато людей, тварин, рослин і всі ми пов’язані один з одним.

 

Вихователь: Давайте поміркуємо: без чого неможливе життя на землі? (сонце, повітря, вода)

А для кого потрібно все це? (людям, тваринам, рослинам)

Якщо ваші відповіді будуть правильними, кожна ваша горошина буде перетворюватися на кулю. (вихователь накачує гумову кулю)

Ось тепер ця куля – це планета Земля з лісами, полями, пустинями, морями, горами. Ще можна сказати, що це глобус – модель нашої Землі, на якій ми живемо.

Право на життя має найбільшу цінність для кожної людини. Окрім важких часів є багато приємних потрібних речей, гарних позитивних емоцій, які необхідні для життя людини. Тож пропоную перетворити наш глобус на особливий – щасливий, добрий. Перетворити на планету, якою ми хочемо її бачити. Давайте уквітчаємо нашу кулю уявним «вінком доброти».

Що для  щасливого життя потрібно людині?

-         Сонце (наклеюють картинки навкруги кулі).

-         Любов та турбота близьких.

-         Дружба (діти тримаються за руки).

-         Добро (добрі вчинки).

-         Щастя (квіти, посмішка, я).

-         Мир ( голуби).

Ми обов’язково будемо жити на мирній планеті, в мирній країні. За ваші теплі думки, добрі серця отримуйте сюрприз – обміняйтесь подарунками, які кожен з вас приготував. І знайте, що кожен має право бути гідним, задоволеним, щасливим і жити в мирі.

 



 

Я МАЮ ПРАВО

 

http://tmedi.ru/Portals/0/Articles/Stati/dva/TSy_01.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іван

C:\Users\User\Desktop\05.jpg 

 

                        Марія

C:\Users\User\Desktop\girl-309185_960_720.png 

 

Тарас

 

 

Оксана

C:\Users\User\Desktop\prap.jpg 

C:\Users\User\Desktop\загружено (3).jpg 

C:\Users\User\Desktop\-9-728.jpg 

Я - людина

Моє ім’я

Я – громадянин України

Я відвідую дитячий садок

Дорослі забезпечують мої права: право на освіту

 

C:\Users\User\Desktop\загружено (6).jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\65833832.jpg 

C:\Users\User\Desktop\02(1).jpg 

C:\Users\User\Desktop\загружено (2).jpg 

C:\Users\User\Desktop\загружено (1).jpg 

Право на медичну допомогу

Право на відпочинок та дозвілля

Право на харчування

Право на вільне спілкування

Всі діти є рівні у правах

 

docx
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку