Микола Вороний "Євшан-зілля". Тест + Літературний диктант

Про матеріал
Тестові завдання та літературний диктант до твору М.Вороного "Євшан-зілля". Модельна програма: Яценко Т. Підручник: Калинич О. Видавати матеріали за власні розробки заборонено автором!
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я _________________________                                     Дата _____________                        Ілона Галюк

Микола Вороний. «Євшан-зілля» *Кожна правильна відповідь – 1 бал. Загальна кількість – 12 балів.

1.      Основою для написання твору “Євшан-зілля” послугував факт, узятий із

А) Біблії;                                                                    Б) “Повісті минулих літ”;

В) Галицько-Волинського літопису;                       Г) “Міфи і легенди стародавньої України”.

2.      Епіграфом до твору слугують рядки

А) “Розпадуться пута віковії, Тяжкії кайдани, Непобіджена злими ворогами України встане!”;

Б) “Я поклявся кров обмити з ран твоїх, народе мій…”

В) “Нехай живеш на чужині щасливо, А туга гірко в серце б’є: Зове Вітчизна й путь далека”;

Г) “Да луччє єсть на своїй землі кістьми лягти, аніж на чужій славному бути”.

3.      Жанр твору “Євшан-зілля” –

А) поема;                    Б) поезія;                    В) байка;                     Г) міф.

4.      Як по-іншому називають євшан-зілля?

А) сон-трава;             Б) дурман;                  В) полин;                    Г) перекотиполе.

5.      У якому місті перебував ханський син, потрапивши в полон?

А) Чернігів;                Б) Київ;                       В) Дубно;                   Г) Львів.

6.      Про кого йдеться у рядках Зажурився, засмутився…

Вдень не їсть, а серед ночі Плаче, бідний, та зітхає, Сну не знають його очі ?

А) ханського сина;                Б) хана;                       В) князя;                     Г) гудця.

7.      Ні розповіді гудця, ні улещання та намовляння не мали впливу на ханського сина, тому що юнак…

А) забув мову, батька, рідний край;

Б) не хотів повертатися додому;

В) зрікся своєї Батьківщини;

Г) спокусився на князівські багатства та пошану.

8.      Що допомогло юнакові згадати рідні половецькі степи, свого батька?

А) рідна половецька мова;   Б) половецькі пісні; В) пахощі євшану-зілля;            Г) грудочка рідної землі.

9.      До кого звертається М.Вороний у ліричному відступі

Де ж того євшану взяти,

Того зілля-привороту, Що на певний шлях направить, Шлях у край свій повороту?

А) читача;                                                       Б) ханського сина;

В) українців за кордоном;                            Г) України.

10.  У творі полин є символом …

А) пробудження пам’яті;                                          Б) могутності Руської держави;

В) всіх поневолених людей;                                     Г) зречення від рідної землі.

11.  Основна думка твору “Євшан-зілля” – А) добро завжди перемагає зло;

Б) де б ти не був, завжди потрібно пам’ятати Батьківщину та рідних людей; В) кожен народ повинен бути господарем на своїй землі;

Г) за волю свого народу потрібно боротися до кінця.

12.  Рід твору “Євшан-зілля” –

А) лірика;                   Б) епос;                       В) ліро-епос;              Г) драма.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я _________________________                                     Дата _____________                        Ілона Галюк

Микола Вороний. «Євшан-зілля»

Літературний диктант

*Кожна правильна відповідь – 1 бал. Загальна кількість – 12 балів.

1.      Основою для написання твору “Євшан-зілля” послугував факт, який був узятий із…

2.      Визначте жанр твору “Євшан-зілля”.

3.      У якому місті перебував у полоні ханський син?

4.      Який князь взяв ханського сина в полон?

5.      Визначте, про кого йдеться в описі

Зажурився, засмутився…

Вдень не їсть, а серед ночі Плаче, бідний, та зітхає, Сну не знають його очі.

6.      Хто такий гудець?

7.      Чому ні вмовляння гудця, ні його пісні не мали ніякого впливу на ханського сина?

8.      Що допомогло юнакові пригадати рідні половецькі степи та свого батька?

9.      Хто з героїв твору скрикнув слова

“Краще в ріднім краї милім Полягти кістьми, сконати, Ніж в землі чужій, ворожій

В славі й шані пробувати!” ?

10.  До кого звертається М.Вороний у ліричному відступі?

11.  Визначте, який художній засіб наявний у рядках Рідний степ – широкий, вільний,

Пишнобарвний і квітчастий…

12.  Визначте, до якого літературного роду належить твір “Євшан-зілля”.

ВІДПОВІДІ

1.      _________________________________________________________________________

2.      _________________________________________________________________________

3.      _________________________________________________________________________

4.      _________________________________________________________________________

5.      _________________________________________________________________________

6.      _________________________________________________________________________

7.      _________________________________________________________________________

8.      _________________________________________________________________________

9.      _________________________________________________________________________

10.  _________________________________________________________________________

11.  _________________________________________________________________________

12.  _________________________________________________________________________

pdf
Додано
11 листопада
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку