Зміни в нашому світі вимагають від нас змін в навчальному процесі. Формуються нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнтована на учня, та необхідність у формуванні навичок осмисленого читання учнів та комунікативного спрямованого мовлення на початковому етапі.
Актуальність проблеми полягає в тому, щоб через упровадження сучасних методик сформувати в молодших школярів навички спілкування в усній та писемній формах. А так як читання іноземною мовою, як комунікативне уміння і засіб спілкування є важливим видом мовленнєвої діяльності, яке включає техніку читання і розуміння того, що читається, тому ведуча педагогічна ідея полягає в тому, щоб навчити учня початкової школи техніці читання на добре відомому лексичному матеріалі з елементами новизни. Сформувати в учнів зоро-графічні та слухомоторні зв'язки, які сприяють миттєвому впізнаванню і розумінню слів, співвідносити їх із значенням інших слів. Об'єднувати слова в синтагми, синтагми в речення та речення в більш смислові утворення.
Зміст і цінність міні-підручника «Ми вчимося читати!» «We learn reading!» в тому, що підібрані матеріали відповідають програмі для учнів других класів загальноосвітньої школи з вивченням англійської мови, та третіх класів інклюзивного навчання з вивчення англійської мови за підручником Тетяна Будна «English 2». Весь лексичний та граматичний матеріал, автентичні тексти для читання охоплюють вивчення 5 тем в першому семестрі: «Hello, Friends!», «Our New Classmates», «Toys», «Family» та «Seasons and Weather». У кожному уроці подаються вправи, які допомагають активізувати та закріпити вживання лексики, а також сформувати навички осмисленого читання та контролювати розуміння прочитаного. Граматичні вправи охоплюють явища, призначені для активного засвоєння учнями у 2 класі. Вправи є комунікативно-спрямованими з опорами різних видів: змістові і смислові, словесні і зображальні ( текст, мікротекст, складання діалогу, логіко-синтаксична схема, кросворд, тести та розвиваючі ігри). Вчитель може використовувати матеріал в найрізноманітніших формах ( парах, тріадах,невеликих групах, з усією групою). Міні-підручник призначений для навчання читанню учнів молодших класів. Може бути використаний вчителями як матеріал - вправи для портфоліо учням початкових класів, учням інклюзивного навчання для 2-3 класів загальноосвітніх шкіл, які самостійно вивчають англійську мову, як другу мову.
Міні-підручник «Ми вчимося читати!» «We learn reading!» створено на основі методичної літератури і власного досвіду вчителя.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ ВІДДІЛУ ОСВІТИ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ №10 І – ІІІ СТУПЕНІВ
ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі.
Навчально-методичний посібник до підручника “English” 2 клас Тетяна Будна.
Міні-підручник з англійської мови
для 2 класу
«We learn reading»
«Ми вчимося читати»
АВТОР-УКЛАДАЧ:
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ КЗЗСО ШКОЛИ № 10 І – ІІІ СТУПЕНІВ ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЛУКАШ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА
2020 РІК
ЗМІСТ
I АНОТАЦІЯ
II Основна частина……............................................................................................
Урок 12-13 OUR NEW CLASSMATES.
Урок 18-19 OUR NEW CLASSMATES.
Урок 43-44 Seasons and Weather.
Урок 48-49 Seasons and Weather.
Урок 50-51 Seasons and Weather.
Урок 52-53 Season and weather.
III Бібліографія…………………………………………………………………..75
Зміни в нашому світі вимагають від нас змін в навчальному процесі. Формуються нові вимоги до діяльності вчителя, яка орієнтована на учня, та необхідність у формуванні навичок осмисленого читання учнів та комунікативного спрямованого мовлення на початковому етапі.
Актуальність проблеми полягає в тому, щоб через упровадження сучасних методик сформувати в молодших школярів навички спілкування в усній та писемній формах. А так як читання іноземною мовою, як комунікативне уміння і засіб спілкування є важливим видом мовленнєвої діяльності, яке включає техніку читання і розуміння того, що читається, тому ведуча педагогічна ідея полягає в тому, щоб навчити учня початкової школи техніці читання на добре відомому лексичному матеріалі з елементами новизни. Сформувати в учнів зоро-графічні та слухомоторні зв’язки, які сприяють миттєвому впізнаванню і розумінню слів, співвідносити їх із значенням інших слів. Об’єднувати слова в синтагми, синтагми в речення та речення в більш смислові утворення.
Зміст і цінність міні-підручника «Ми вчимося читати!» «We learn reading!» в тому, що підібрані матеріали відповідають програмі для учнів других класів загальноосвітньої школи з вивченням англійської мови, та третіх класів інклюзивного навчання з вивчення англійської мови за підручником Тетяна Будна «English 2». Весь лексичний та граматичний матеріал, автентичні тексти для читання охоплюють вивчення 5 тем в першому семестрі: «Hello, Friends!», «Our New Classmates», «Toys», «Family» та «Seasons and Weather». У кожному уроці подаються вправи, які допомагають активізувати та закріпити вживання лексики, а також сформувати навички осмисленого читання та контролювати розуміння прочитаного. Граматичні вправи охоплюють явища, призначені для активного засвоєння учнями у 2 класі. Вправи є комунікативно-спрямованими з опорами різних видів: змістові і смислові, словесні і зображальні ( текст, мікротекст, складання діалогу, логіко-синтаксична схема, кросворд, тести та розвиваючі ігри). Вчитель може використовувати матеріал в найрізноманітніших формах ( парах, тріадах,невеликих групах, з усією групою). Міні-підручник призначений для навчання читанню учнів молодших класів. Може бути використаний вчителями як матеріал - вправи для портфоліо учням початкових класів, учням інклюзивного навчання для 2-3 класів загальноосвітніх шкіл, які самостійно вивчають англійську мову, як другу мову.
Міні-підручник «Ми вчимося читати!» «We learn reading!» створено на основі методичної літератури і власного досвіду вчителя.
Aa [æ] Bb [b] Cc[k] Dd [d] Ee [e] Ff[f] Gg [g] Hh [h] Ii [ I ] Jj [j]
A B C D E F G H I J K L M
k d h e I a f j m c h b g
N O P Q R S T U V W X Y Z
q s n o r z x w t y u v p
A C A A C F G G F G P I P I P
D E D E D H H H J J O B B B O
Ant [ænt] – мураха Cat [kæt] – кіт
Bat [bæt] – кажан Dog [dɒg] - собака
Aa [æ] Ee [e] Ii [ I ] Oo [ɔ] Uu [ʌ] Yy [ I ]
Bb [b] Cc[k] Dd [d] Ff [f] Gg [g] Hh [h] Jj [j] Kk [k]
3. Підкресліть слова, які починаються з голосних звуків.
Or cat bag sit at tree ice egg lamp not rat Ann up
4.Підкресліть слова, які починаються з приголосних звуків.
Girl desk pen egg album on box flag dog ant
5.Підкресліть слова, які закінчуються на голосні звуки.
Pupil lie face mouse see have rule step sit go
6.Вивчи та з’єднай слова з малюнками:
Elf [elf] - ельф Grass [grɑːs] - трава
Hen [hɛŋ] - курка Frog [frɒg] – жаба
1.Назвіть голосні звуки
Aa Yy Ee Oo Ii Uu
2. Назвіть приголосні звуки.
Bb Cc Ff Gg Hh Ww Jj Tt Kk Ll Nn Pp Qq Rr Dd Ss Vv Xx Zz Mm
3. Підрахуйте і напишіть, скільки голосних звуків у кожному слові.
school-2
marker-
eleven-
twelve-
watch-
copy-book-
bag-
lunchbox-
4.Підрахуйте і напишіть, скільки приголосних звуків у кожному слові.
crayon-3
purple-
violet-
jet-
kitten-
desk-
lamp-
black-
Hen teacher do boy roof mice sand dog elf hen grass
frog bat ant cat lemon nut
6.Вивчи та з’єднай слова з малюнками:
Ice [aɪs] - лід Kitten [kɪtn] - кошеня
Jug [ʤʌg] - кувшин Lemon [ˈlemən] - лимо
What are you? I am a pupil.
What’s this? It’s a bag.
What colour is it? It’s pink.
School - школа teacher - учитель a pupil – учень a pencil - олівець
b [b], I[i], g [g], k [k], e [e], l[l], d [d], o [ɔ],
Big egg ill bell
Ill bell bed egg
Kid dog dog doll
Bed doll big kid
chsool - __________
achteer - _________
pilpu – __________
pecinl - __________
5. Вивчи та з’єднай слова з малюнками:
Mum [mʌm] - мама Nut [nʌt] - горіх
Orange [ˈɒrɪnʤ] - апельсин Pig [pɪg] - свиня
Where do you study? I study at school number ten.
Where are you from? I am from Ukraine.
A book- книга a copy- book- зошит a diary book- щоденник
p [p], s [s], t [t], n [n]
pond not leg dog ill kid
spend spot end big bell spell
pen sit desk egg doll bed
Kobo - koyrboida - pybocook –
Crayons – олівці Purple - фіолетовий Violet – темно-фіолетовий
get
milk
film
end
egg
bed spend
sit
not
pot
let
top
pond desk
doll
bell
dog
pen
kid
leg
Ben Bill Candy Andy Tom Meg Dan Ed Fred
acryons – __________
prulpe – __________
voielt - ___________
Queen [kwiːn] - королева Rabbit [ˈræbɪt ] - кролик
Sun [sʌn] - сонце Tree [triː] - дерево
Are you a pupil? Yes, I am
Are you a teacher? No, I am not.
a ruler a rubber а pencil case а sharpener
r [r], h [h], f [f], p [p], t [t], n [n], l [l], k [k], b [b], d [d]
trip hot pond not ill
red hill egg milk let
dress hop get sit end
rest hen film net pot
В англійській мові є неозначені артиклі а,an . Вони стоять перед словами в однині. Артикль а стоїть перед словами, які починаються із приголосних звуків, а артикль an перед словами , які починаються з голосних звуків. Наприклад: a book – книжка, an album – альбом.
an apple __ house
__ cow __ orange
__ mouse __ ant
__ horse __ toy
__ eagle __ book
6. Вивчи та з’єднай слова з малюнками:
Umbrella [ʌmˈbrelə] - парасолька Wolf [wʊlf ] - вовк
Van [væn] - мікроавтобус
Is she a teacher? Yes, she is. No, she is not.
Is he a pupil? Yes, he is. No, he is not.
What colour is it? It’s green.
Red [red] червоний
blue [blu:] синій
green [gri:n] зелений
black [blæk] чорний
white [wait] білий
yellow [jeləu] жовтий
brown [braun] коричневий
grey [grej] сірий
orange [orənʤ] помаранчевий
pink [pink] рожевий
w[w], v [v]
well lip trip hen film
west still dress red spend
twig him hot rest kid
wet kiss hill hop leg
Marek, Mia, Miss Lee, Bob, Tom, Kevin, Kate, Caroline
gr-y - _______ oran-e - _____
wh-te - ______ -ed - _____
yel-ow -______ b-own - ____
g-een -_______ p-nk - _____
bl-ck - ______ b-ue - _____
Unit 2. Урок 11 OUR NEW CLASSMATES.
Is Bob a pupil? Yes, he is.
Is Kate a teacher? No, she is not.
red [red] yellow [jeləu]
blue [blu:] brown [braun]
green [gri:n] grey [grej]
black [blæk] orange [orənʤ]
white [waіt] pink [pink]
a [æ], e [e], i [i], o [ɔ]
bag still not film trip
glad lip ill pond rest
mat hill dress frost red
flat wet let pot rest
man him milk net hot
Ann, Pam, Max, Tobby, Meg, Tom
yellaw – yellow wlite - _______
oranje -_______ broun - ________
blakk - _______ penk - _______
rad -_______ gneen - _______
btue - _______ groy - _______
6. Вивчи та з’єднай слова з малюнками:
Box [bɒks] - коробка
Yak [jæk] - як
Zebra [ˈziːbrə ] - зебра
Урок 12-13 OUR NEW CLASSMATES.
Have you got a pen? Yes, I have/No, I have not
big small short long
c [k], p [p], q [kw], r [r]
can dog end in men
cap doll pet it get
cab hot met sit Mel
camp not bed hill pen
cat Dot Ned film spend
Fred, Dan, Kevin, Ann, Kate, Caroline
blure - _______ pienk - _______
white - _______ greean - _______
oramnge - _______ yellkow - _______
blatck - _______ graey - _________
rted - _______ brownf - _______
black, blue, bag, touch, no, knee, come, listen, rock,
set, got, sky, me, we, fun, pet.
What’s on your desk? What can you see?
Is it red? Yes, it is. No, it is not.
Is it big or small? It is …
Is it short or long?
Monday [`mʌndi] понеділок Thursday [`θə:zdi]четвер
Tuesday [`tjuzdi]вівторок Friday[`fraidi] п’ятниця
Wednesday [wenzdi]середа Saturday [`sætədi]субота
Sunday[`sʌndi]неділя
u [ʌ], s [s], t [t], v [v]
u [ʌ]
cup gun still can till pen
but dust tell kiss bell trip
club hunt top ten pot best
bus drum frog cap sit hop
cut hut belt spell red milk
computer – комп’ютер
pencil - олівець
book - книжка
pencil case - пенал
ruler - лінійка
rubber - гумка
A sun A bun
A table A van
I can see the I can see a
I can see a I can see a
Poster, book, computer, pen, pencil, felt-tip, pens, notebook, album, ruler.
A -_______, b-_______, c-________, f-_____________, n-________, p-____,
p-_______, p-_________, r-______.
Наприклад: I have got a pencil. – Я маю олівець. У мене є олівець.
a pen
a ruler
I have got a rubber
a pencil case
What day is it today? It is … today.
Monday - Tuesday – Thursday – Friday – Saturday -Sunday
n, s, d, h, r, t, d
Mo_day –________ Tue_day - __________ F_iday -___________
We_nesday -________ Sa_urday -_________
T_ursday -__________ Sun_ay -__________
e, y, a, o, u, a, e
M_nday –_________ Tu_sday –_________ Wedn_sday -_________
Thursda_ –________ Frid_y -____________
Sat_rday -________ Sund_y -___________
Monlday = Monday Tueskday –_________ Wepdnesday -_________
Tshursday –__________ Fwriday -__________
Saturdoay - __________ Sundaqy -__________
ng - [ŋ], ee – [I:]
[ŋ], [I:]
gong spring egg green sweet
song bring leg bee meet
strong sing big feet sleep
long ring twig see deep
_kra_ne Pol_n_ C_in_ _p_in En_l_n_
Ukraine Britain Greece
France Italy Poland
Paris France London
England Madrid Spaine
Countries |
Cities |
|
|
|
|
|
|
olPand - ____________ hCian -___________ nEglad -____________
Urkinae -____________ Spina -___________ Lodon -_____________
England-______ Spain-________ Poland-_________
Ukraine-______ China-________ France-_________
Напиши назви міст в алфавітному порядку.
Kyiv Ternopil Uman
Poltava Lviv Rivne
a map a bookcase
a poster a shelf
What can you see in the ______________?
I can see a _________.
I can see a _________.
I can see a _____________.
I can see a ___________.
U [ju:], u [ʌ], sh [ʃ]
pupil cup ship short
student cut sheep shoes
tune club shelf shirt
tube bus dish shop
cube fun fish show
1. Hello! I am ______. I am a robot ____.
I am ____. I am from ___________.
Tobby, dog, six, England.
2. Hi! I am _____. I am _______.
I am ________. I am from ___________.
Max, a cat, seven, Ukraine.
What’s your name? My name is Nina. (My name is ….).
Where are you from? I am from Ukraine. (I am from ….).
How old are you? I am seven/eight. (I am …).
What can you see I can see a map. (I can see …).
in the classroom?
I have got – Я маю (У мене є… ) He (she, it) has got - він (вона, воно) має
What have you got in your bag? I have got a pen, a book, a copybook.
How many lessons do you have on Monday? I have 5 lessons on Monday.
What can you see in the classroom? I can see a desk, a table, a board.
a desk a table
a board a chair
one [wʌn] 1 eleven[i`levn] 11
two [tu:] 2 twelve [`twelv] 12
three[θri:] 3 thirteen [θə:`ti:n] 13
four[fɔ:] 4 fourteen [fɔ:`ti:n] 14
five [faiv] 5 fifteen [fif`ti:n] 15
six [siks] 6 sixteen [siks`ti:n] 16
seven [sevən] 7 seventeen [sevən`ti:n] 17
eight [eit] 8 eighteen [ei`ti:n] 18
nine [nain] 9 nineteen [nain` ti:n] 19
ten[ten] 10 twenty [`twenti] 20
ck[k]
ck[k]
trick long dust flag on
pick ring fun cat stand
brick strong hut bag get
stick spring club tent milk
black song cup hen fat
back wing bus lip send
Clap your hands. Stamp your foot. Stand still. Be quit! Stand up. Sit down. Open your books. Shut your books.
This is my _____________. I can see a ________, two _________, two
_________, a __________, a _______ and a ______ in my classroom.
This is my _____________. I can see a ________, two _________, two _________, a __________, a _______ and a ______ in my classroom.
Page picture book
Picture Lego blocks
Board game puzzle
mat bag pin pick
cat flat tin trick
rat flag bin stick
bat glad win milk
This is a Big Pig. Big Pig is pink.
It is a new book.
It is a new copybook.
It is a new doll.
It is a new bag.
It is a new bear.
It is a new puzzle.
I |
have got
|
a picture. |
We |
a book. |
|
He |
has got |
a puzzle. |
she |
a doll. |
1)______________________________________________________________
2) ______________________________________________________________
3) ______________________________________________________________
4) ______________________________________________________________
5) ______________________________________________________________
6. Проговори. Say.
Big Pig lives in the village.
Big Pig digs in the mud.
How many dolls have you got? I have got thirteen dolls.
On -на in-в under - під at - біля
2. Озвучте знаки транскрипції.Name sounds.
[æ], [k], [ɔ],[e],[p], [n], [s], [t], [i], [k], [b], [h], [d].
_____________________________________________________________
3. Прочитайте. Read.
sh [ʃ] ea [i:]
brush wish mean clean
dish shelf read leaf
fish ship weak meat
fresh shop tea seat
flag ring song spring stamp
cap king clock still fat
mat brick sock till stand
sad stick cock milk can
4. Прочитайте текст і перекладіть його усно.Read and translate.
Ben has a bag. It is red. It is big, it is not little. Ben can
read English. Tom can’t read Ukrainian.
5. Напишіть англійською мовою речення.
1. Це олівець. 2. Він зелений. 3. Він довгий.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
How many cats have you got? Five.
Is this a _______?
No, it is a ________.
Is this a ________?
No, it is a _______.
- How many pens have you got?
– Twenty one.
- How old is your granny?
– One hundred.
- Where’s the cat?
– Its under the umbrella.
twenty- one [`twenti`wʌn] 21
twenty-two[`twenti`tu:] 22 twenty-six[`twenti`siks] 26 twenty-three[`twenti`θri:] 23 twenty-seven[`twenti`sevn] 27 twenty-four[`twenti` fɔ:] 24 twenty-eight[`twenti`eit] 28
twenty-five[`twenti`faiv] 25 twenty-nine[`twenti`nain] 29
thirty [θə:`ti] 30
fourty [fɔ:`ti] 40
fifty [fif`ti] 50
sixty [siks`ti 60
seventy [sevn`ti] 70
eighty [ei`ti] 80
ninety [nain` ti] 90
one hundred[wʌn hʌndrəd]100
16 – sixteen 33 -______________
72 –____________ 40 -______________
91 – ____________ 13 -______________
65 – ____________ 11 -______________
15 – ____________ 50 -______________
74 – _____________ 87 -_______________
100 –____________
Give me! Дай мені! Go to the blackboard! Іди до дошки!
Help me! Допоможи мені! Look at the picture! Дивись на малюнок!
Show me! Покажи мені! Clap your hands! Поплескай долоньками!
ee [i:]
ee [i:] o [ɔ] e [e]
feet hen sock fog nut
bee pen cock got cub
green pet dog clock hut
see net log gong cup
deep ten frog long tub
This is a _________.
That is a _________.
This is not a _________.
That is not a _______.
How many pencils have you got? I have got nineteen pencils.
read speak write paint
Англійські слова мають форму однини та множини. Щоб знати, як правильно писати ці форми, потрібно запам’ятати правила.
Правило 1.
До простих слів додається закінчення -s . наприклад: у багатьох удома один собака, а в парку їх десять: 1 dog – 10 dogs.
a pen – pens a pencil –
a rubber –
a book –
a bag –
a sharpener – an album –
a ruler –
a copy-book – a diary book –
4.Озвучте знаки транскрипції.
[k],[ʌ], [f], [ŋ], [ i:], [m], [b], [r], [h], [d], [æ], [g], [k], [ɔ],[e],
[p], [n], [s], [t],[i],[l].
5. Read. Прочитайте.
ea [i:]
eat leaf sleep pick song
seat meal sweep trick long
meat lead street back ring
clean speak deep black strong
colouring book paints eighteen nineteen twenteen
YES NO
This is a ball.
This is a doll.
This is a kite.
This is a puzzle.
This is a Lego blocks.
This is a toy-teddy bear.
doll star robot
puzzle car lego blocks
Colour the balloon green.
Colour the book red and orange.
Colour the ball blue and pink.
Colour the top yellow and purple.
doll bag ball
pen bike pencil
Toys |
School things |
|
|
|
|
|
|
1. 2
1
2.
3.
My friend has got a _____________________________.
Dan has got a funny ______________________________.
Tom likes his ______________________________________.
Meg likes to play with a __________________________.
Game №1
Play a game “My Toys Wheel”.
Game №2
Project work
I’ve got a toy. It’s a cube. I can see many toys on it. This is my car. It’s red.
I’ve got a_______. It’s a ________. I can see ________ toys on ____. This is my _____. It’s ______.
Діагностичний тест №2
Unit 4. Урок 31 Family.
What’s this? – This is a mum.
What has she got? – She has got an umbrella.
-This is her umbrella.
1. Вставте пропущені букви та запам’ятай слова.
k_y – ключик l_llip_p – льодяник j_lly be_ns – желейні цукерки
2. Прослухай, повтори та вибери. Listen, repeat and choose.
1) This is my mum. 2) This is my grandpa. 3) This is my granny.
This is her cat. ____ This is his cup._____ This is her dog._____
А В С
plate hose those child
gate rose these bench
mate hole that chick
make mole this lunch
How old are you?
I am seven.
a family - родина a father/dad -тато a mother/mum - мама parents - батьки
В англійській мові є присвійні займенники. Це слова, які ходять до всіх в гості дуже часто й точно знають, що й кому належить. Найбільше вони полюбляють стояти поруч з іменниками й без них навіть не ходять у реченнях.
My - мій, моя, моє, мої; your - твій, твоя, твоє, твої;
her - її; his – його.
[`sistə] [`fɑ:ðə] [`mʌðə] [ `brʌðə]
I –my you – your he – his she - her
a sister - сестра a brother – брат
cousin-двоюрідний брат/сестра twins-близнюки
[`brʌðə] [`sistə] [`twins] [`kʌzin] [`fæmili]
Hello, my friend!
My name is Linda. I am from England. I am a pupil. And you? I have got
a sister and cousin. And you? My sister is a student. Her name is Sally. My cousin is a teacher. His name is Ben. I love my family very much.
Bye, Linda.
The dog is black and white.
What colour are rabbits?
Is the monkey brown?
Are the cats red or grey?
Have you got a family?
Yes, I have. I have got a family.
Is your family big or small?
My family is big. My family is not big.
a grandmother - бабуся a grandfather - дідусь grandparents - бабуся і дідусь
a grandma a grandpa
[`fæmili] [`græn` mʌðə] [`grænd`fɑ:ðə] [`sistə]
This is Ann. She is a pupil of the second form. Ann lives in Kyiv. She has a big family. I have got six members: a dad, a mum, a sister, a grandpa,
a grandma and Ann. We are happy and friendly.
Grandfather Grandparents Grandmother
сім’я дідусь та бабуся жінка
дідусь батьки бабуся
Mother, flat, pen, aunt, uncle, country, son, daughter.
What is your mother`s name?
My mother`s name is Tanya.
an uncle –дядько an aunt - тітка
[`ʌŋkl] [`sistə] [`brʌðə] [`a:nt] [`fɑ:ðə]
m ther fath r s n
s ster grandf ther unc e
___________________________
___________________________
___________________________
____________________
____________________
grand ____________________
____________________
Is your grandmother kind? – Yes, she is.
Is your father weak? – No, he isn’t.
i, t, s, r, e, s - _____________ f, t, h, a, r, e -__________________
n, u, c, e, l -______________ g, a, n, d, r, a, m -_______________
Father, grandma, mother, dad, granny, mum.
_______________ _______________ _______________
_______________ _______________ _______________
relatives тітка
grandson родичі
aunt онук
Grandson, aunt, relatives, brother, father, daughter, sister, granny, mum.
_____________________________________________________________________________________________________________________________
1.______________________________
2.______________________________
3.______________________________
4.______________________________
5.______________________________
6.______________________________
Is your mother pretty? – Yes, she is.
a kind mother сильний тато
a clever daughter добра мама
a strong father розумна донька
a mother -_____________________
a son -________________________
a daughter -____________________
a sister -_______________________
a brother -______________________
____aunt, ___son, ____cousin, ____uncle, ___father, ___mother,
____grandma, ___grandpa, ____daughter, ____woman, ____man.
Pr__tty str__ng k__nd hands___me w__ak n__ce
Is your mother kind? No, he isn’t. He is strong.
Is your father weak? Yes, she ______. She is kind.
Is your sister pretty? Yes, he _______. He is handsome.
Is your uncle handsome? Yes, she _______. She is pretty.
Is your grandma nice? Yes, she ________. She is nice.
Яка літера перша в слові?
mouse _hildren _randma
_ce cream _rog _unt
old granny
apple pie
young uncle
aunt
kind mother
strong dad
Sad – happy Strong - ___________
Big - ___________ Young - _________
1 - Hi!
__ - What is your mother`s name?
__ - I`m wonderful! And you?
__ - She lives in Lviv.
__ - How are you?
__ - I`m fine. Have you got a family?
__ - Is your father a teacher?
__ - Yes, I have.
__ - No, he is not.
__ - Her name is Olha.
__ - Where does she live?
__ - Yes, I am.
__ - Are you a pupil?
__ - Fine. Good luck.
__ - Bye.
My name is Vlad. This is my mother. Her name is Kate. She is
thirty two. She lives in Zhovti Vody. She reads a book for me. I
love her very much.
This is John. … is in the school ground.
That is Inna. …is a tall girl.
This is Artem. … is very kind boy.
This is Lina. … has a black puppy.
I ___six aunts.
My father ___ a strong man.
Her brother ___not at home.
She ___two cousins.
I ___a pupil second form.
Діагностичний тест №3
Unit 5. Урок 41 Seasons and Weather.
1. Вставте пропущені букви та запам’ятай слова.
tr_e -дерево b_nch - лавка wind_ - вітер fl_ a k_te – політ повітряного змія
Autumn, puzzle, ship, mum, winter, aunt, robot, dad, summer, brother, spring, ball.
Seasons |
Toys |
Family |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1)____________ 2)____________ 3)_______________
4)_________________
5)________________
6)________________
What season is it now? It is autumn.
Is it November now? Yes, it is.
Is it January now? No, it isn’t.
1. Вставте пропущені букви та запам’ятай слова.
spr_ng – весна s_mm_r – літо a_t_mn – осінь w_nte_ - зима
Autumn is - yellow
Winter is - white
Spring is - green
Summer is - bright (red)
lamp duck mule fly dish
tamp truck tube my fish
black cup tune sky shop
sack mud cute eye sheep
Якщо якийсь предмет, тварина, людина перебуває поруч із нами, ми можемо сказати про нього: this – цей, ця, це. Але якщо цей предмет, тварина, людина далеко від нас, ми кажемо that – той,та, те.
Урок 43-44 Seasons and Weather.
What season is it? – It is spring.
What is the weather like today? – It is sunny and warm.
w_rm – теплий be_ - бджілка gr_ss – трава
fl_wer – квітка s_nny – сонячна spr_ng – весна
Spring is _________,
___________ is here.
Birds and ________,
______ and _______.
ee [i:], ea [i;], ck [k], sh [ʃ], ch [t ʃ]
bee eat back dish children
see meat black wish bench
feet seat pick fish match
deep clean brick shop watch
green leaf stick show child
I have got a ___________.
I haven’t got a __________.
I have got a ____________.
I haven’t got a __________.
One tree – two trees.
One dog – three dogs.
One bee – four bees.
One bird – five birds.
summer
winter
spring
autumn
How many?
flowers.
trees.
apples.
Is the grass green? – Yes, it is.
Is the sky blue? – Yes, it is.
Is the sun red? – Yes, it is.
Is the weather windy? – No, it isn’t.
What season is it? – It is summer. It is hot.
s_n – сонце h_t – жарко sk_ - небо
sw_m in the po_l – плавати у басейні
Summer, __________,
Hot and ___________,
__________ and sunny,
___________, summer!
Tom has got a yellow bee.
It can fly in the sky.
by |
fly |
sky |
type |
brown |
grown |
down |
crown |
sunny rainy cloudy
hot cold warm
Correct Incorrect
day
dey
ivening
evening
nihgt
night
What season is it now? – It is autumn.
What is the weather? – It is cold and rainy.
st_rmy – штормова r_iny – дощова cl_udy – похмура
le_f –листок w_ndy – вітряна
Yellow, __________,
________ and brown.
I see the little _______
____________ down.
[i] [w] [au] [au] [u:]
lip well brown cloud food
kiss wet town pound room
still west clown loud moon
him twig down mouse pool
hill wind flower house zoo
Якщо якісь предмети, тварини, люди перебувають поруч із нами, ми можемо сказати про них: these. Але якщо ці предмети, тварини, люди далеко від нас, ми кажемо those .
Наприклад: Поруч із будинком є квіти: these flowers – ці квіти. Але вдалині, за будинком, є кущі: those bushes – ті кущі
hot, chilly, warm, clean, cold clean .
summer, sinner, spring, winter, autumn ______________________________
lesson, hockey, football, chess, volleyball ____________________________
orange, green, red, yellow, good, rosy _______________________________
cold, stormy, rainy, hot, cloudy, bee ________________________________
What season is it? – It is winter.
What is the weather like today? – It is cold and snowy.
What can you like to do in winter?
– I can play snowballs, ski and skate.
c_ld – холодний sn_wy – сніжний sk_ - кататись на лижах
sk_te – кататися на ковзанах pl_y snowb_lls – грати в сніжки
It’s __________,
We play ____________,
_____ and skate.
Please, ______ out,
Don’t be late!
winter snow rain
autumn star spring
Seasons |
Nature |
|
|
|
|
|
|
Yes No
It’s cold today.
It isn’t windy today.
It’s snowy now.
It is spring now.
s, o, n, w, y s, o, w, n, a, b, l, s, l i, s, k a, s, k, e, t
_________ ________________ ____ _________
winter rainy snowball sledge
snow skate cold ski
Урок 48-49 Seasons and Weather.
It is __________. It is ______ and _________.
__________ has got a __________.
Its name is _________. Sally and Molly
like to ________.
____________________________________________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
Щоб уміти ставити різні запитання, потрібно запам’ятати питальні слова: where - де; when - коли; why - чому; how - як.
It is winter. We have winter holidays. We have many holidays in winter. We sing songs and dance. We read books and play.
It ___winter. Winter months ___ December, January and February. It ___January now. It ___ not December. New Year and Christmas ___winter holidays.
Урок 50-51 Seasons and Weather.
months - місяці December - грудень January - січень February - лютий
long first gun much cat
cab rank dust meet stocking
pink strong deep trick has
barn frost brush leaves pot
meal short shirt took chin
wish garden broom man storm
Hello, Santa!
My name is Mary. I am nine. I like . How are you? I`m fine,
but I haven`t got a many . Please, give me a , a ,
and .
Put it under the New Year tree. Goodbye and thank you.
Love,
Mary.
____________________________________________________________
____________________________________________________________.
2)__________________________________.
3)__________________________________.
4) Kate has got a robot.
5)__________________________________.
Урок 52-53 Season and weather.
Діагностичний тест №4
Бібліографія
a) Література
б) Інтернет ресурси
1. englishwsheets.com
2. iSLCollective.com
3. www.teachenglishstepbystep.com
4. ESLprintables.com
5. www.eslchallenge.weebly.com
6. “Fast seo guru.com”
7. First Grade Seasonal No Prep.com
8. LIVEWORKSHEETS.com
9. GALLERY 2018 reading.
1