14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Урок з англійської мови. Тема: «The Zoo»

Про матеріал
Тема: «The Zoo» Мета: Практична: продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, аудіюванню, читанню, письму. навчальна: ознайомити учнів з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, продовжувати формувати навички читання, письма, збагачувати лексичний словник учнів; розвиваюча: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, вживання граматичного матеріалу, розвивати зорову пам'ять, мислення, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух, вміння працювати в парах; виховна: виховувати культуру спілкування, любов до тварин, вчити учнів бути уважними та активними.
Перегляд файлу

Тема: «The Zoo»

Мета:

Практична: продовжувати навчати діалогічній та монологічній мові, аудіюванню, читанню, письму.

навчальна:  ознайомити учнів з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, продовжувати формувати навички читання, письма, збагачувати лексичний словник учнів; 

розвиваюча: розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, вживання граматичного матеріалу, розвивати зорову пам'ять,  мислення, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух, вміння працювати в парах;

виховна: виховувати культуру спілкування, любов до тварин, вчити учнів бути уважними та активними.

Обладнання уроку: підручник, демонстраційний матеріал, картки із завданнями, мультимедійний проектор.

Тип уроку: комбінований.

                            Хід уроку

І. Початок уроку(Вступна частина)

1.Привітання

Stand up, please!

-Hello, pupils!

Nice to see you!

-Hello, teacher!

Nice to see you, too!

2)Введення в іншомовне середовище

-How are you today?

-Who is absent today?

-What is the weather like today?

-What day is it today?

-What date is it today?

3) Фонетична зарядка.

У нашому ротику живе Mr Tongue

Він встає раненько і підтягується [ɔ:]
Mr Tongue засмутився: [n], [n], [n].
Mr Tongue незадоволений: [g], [g], [g].
Mr Tongue хворий, у нього болить горло, він сумний: [ʊ], [ʊ], [ʊ].

Mr Tongue пішов до лікаря, і той попросив його показати горло: [æ], [æ], [æ].

Доктор попросив Mr Tongue відкрити рот ширше: [ʌ]. [Ʌ]. [Ʌ].

Доктор зробив укол, і Mr Tongue стало легше: [v], [v], [v].

Mr Tongue швидко одужав, і доктор здивувався: [j], [j], [j].

Доктор ще раз подивився горло Mr Tongue: [e], [e], [e] і дозволив йому знову йти гуляти.

Mr Tongue йде в ліс за грибами і співає пісеньку: [ɑ:], [ɑ:], [ɑ:].

Mr Tongue не може знайти грибів: [ʊə], [ʊə], [ʊə].

Mr Tongue знайшов великий гриб: [ɔı], [ɔı], [ɔı].

Mr Tongue знайшов ще один гриб: [аı], [аı], [аı].
 

ІІ. Основна частина
1.Повідомлення теми уроку

Let me introduce. I work at the zoo. I take care of animals. During the lesson we will go to the zoo. And I will be your guide on this trip. The zoo is a great place. There are many parks with mammals, birds, reptiles, insects. We will talk about animals, their body, color, learn that animals love to eat. Ok, let's go.

You know, all animals are interesting. Some of them live in trees, some in water. They can be wild and domestic.

- What interesting facts do you know about animals?

(A hippopotamus can run faster than a human

Penguins have no teeth

Dragonflies have six legs

Bees have 5 eyes.)

2.Повторення назв тварин, які живуть в зоопарку

OK! Very well!

Але ж раптом насунулась хмарка і пішов дощик. А що це? На краплинках англійські літери! Ви хочете, щоб закінчився дощик і знову засяяло сонечко? Тоді згадуємо: what can we see in the zoo? Ці літери, що на краплинах – це початкові літери у назвах тварин. Можливо, вони допоможуть вам згадати. Think a bit and name, please.

P1: T is for tiger. На дошці з’являється картинка з зображенням тигра і т. д.

P2: Z is for zebra.

P3: L is for lion.

P4: B is for bear.

P5: F is for fox.

P6: S is for snake.

P7: H is for hippo.

P8: M is for monkey.

P9: G is for giraffe.

P10: C is for crocodile.

P11: P is for penguin.

P12: E is for elephant…

Фізхвилинка

3.Робота в підручнику (вправа 2 сторінка 20) За аудіо

5. Робота в підручнику (вправа 1 сторінка 21)

 

6. Welcome to the Zoo.

Welcome to the Zoo. Stand up! Step! Look to the left! Look to the right.  Listen! What animals can live in this park? Yes, it is a mammal  park.  The monkey from this park has got tasks for us. It wants to know how well do you know the animals. Let’s play a game and describe the animals. At the board you can see animals and words that can describe this animals. Match and say the colour.  And write the wold into the crossword. (на дошці розміщені картки з тваринами і розкидані слова опису. Дітям потрібно з'єднати тварина з прикметником і назвати колір тваринного)

It’s a monkey. It’s funny. It’s brown.

an elephant – big

a bear – strong

a giraffe – tall

a fox- beautiful

a wolf – wild

a tiger – angry

a bat - small

Oh, it’s 11 o’clock. It’s lunch time. We have got the café at the Zoo. We’ve got lots of tasty food and drink. But I have got a problem. All food is mixed. Help me. What does the monkey eat?  (Monkey likes bananas). (На екрані діти говорять хто що любить їсти)

It was a great work.

Do you want to know what animals can do? Ask me the questions and I’ll try to answer them.

(- Can tiger swim? (Yes, it can) Can crocodile jump? (No, it can’t) Can monkey climb trees? (Yes, it can)

Now, answer my questions.

Can pelican fly? (Yes, it can) 

Can elephant sit? (Yes, it can))

Can fox sing? (No, it can’t)

Can bear dance? (Yes, it can)

7.Робота в підручнику вправа 2 сторінка 21

8. Розвиток навичок письма.

 Very well. У вас на партах є завдання. Вам потрібно з’єднати слова з малюночками та написати, яка з тваринок вам подобається найбільше.

          

                                           

         

     an elephant       a tiger         a bear          a monkey          a fox              a lion

          Do you like a fox? _____________________

I like …_________.

9.Робота в підручнику(вправа 3 сторінка 21)

 

Does Mark like bananas? Yes,he does.

Does Mark like apples? No,he doesn`t.

Does Mark like cheese? No,he doesn`t.

Does Mark like fish? Yes,he does.

Does Emma like bananas? No,she doesn`t.

Does Emma like apples? Yes,she does.

Does Emma like cheese? Yes,she does.

Does Emma like fish? Yes,she does.

Гра «Do you like?» Слайд 23

ІІІ. Заключна частина

So, tell me, please

- what animals did we repeat in the lesson today?

- did you like the lesson?

-what new have you learned?

I’m really pleased with the way you’ve worked today. I’d like to thank you    for your hard work and give you these small presents. (смайлики)

Stand up, please! Thank you for your work! The lesson is over. Goodbye.

 

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
567
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку