Міні-підручник з математики з теми «Паралелепіпед», 5 клас
(Вчитель Патрушева Валентина Олексіївна)
АП |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексія настрою
На уроці було комфортно та все зрозуміло
На уроці трохи мав трудності, не все зрозуміло.
На уроці було важко, нічого не зрозумів. |
Усний рахунок
Назвіть елементи паралелепіпеда
Заповніть пропуски
А) у прямокутному паралелепіпеді ______ вершин, ______ ребер, ______ граней, протилежні грані завжди _________________.
Б) у куба усі грані ________________, їх всього ______, вони _________________.
В) якщо грані багатогранника є прямокутними, то такі багатогранники називаються _____________________________.
На розгортці однаковими кольорами покажіть протилежні грані
Завдання до дому! Ви побачили приклади розгорток, вдома спробуйте підготувати декілько розгорток для своїх однокласників.
Обчислити S фігури, якщо - 1 см2. Поясни.
З чого складається поверхнЯ куба, паралелепіпеда?
Знайдіть S поверхню куба, паралелепіпеда?
S = ______________________________________________________
Розв'язання задач
Задача № 1. Скільки пішло дроту на каркас моделі прямокутного паралелепіпеда, якщо його вимірювання 10 см, 7 см і 5 см?
Задача № 2. Висота прямокутного паралелепіпеда дорівнює 24 см. Довжина в три рази менше висоти, а ширина в 6 разів менше висоти. Знайти площу основи прямокутного паралелепіпеда.
Задача №3 Обчислити загальну довжину всіх ребер і площа поверхні прямокутного паралелепіпеда, якщо його вимірювання 10см, 5 см, 4 см. ______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
Спасибі за плодотворну роботу!
|