Конспект виховного заходу для 2 класу
Тема: «Місіс і Містер Осінь»
Мета заходу:
• Формувати в учнів інтерес до природи та пори року осінь.
• Виховувати естетичний смак, розвивати артистичні та комунікативні навички.
• Згуртувати учнів, розвивати вміння працювати в команді, підтримувати один одного.
• Сприяти формуванню культури виступів перед аудиторією.
Тривалість: 1 година.
Місце проведення: класна кімната або актова зала.
Обладнання:
• Осінні декорації (листя, гарбузи, прикрашені кошики з фруктами).
• Музичний супровід (фонова музика, пісні про осінь).
• Реквізит для конкурсів (картки для запитань, костюми або елементи для образів).
• Нагороди (маленькі призи або стрічки для «Місіс Осінь» та «Містера Осінь»).
• Картки для глядачів для голосування.
Хід заходу
1. Вступна частина (5 хвилин)
Ведучий (вчитель): Привітання учнів та оголошення початку осіннього свята.
Коротка бесіда про те, чому осінь вважається чарівною порою року: кольорове листя, врожай, підготовка до зими.
Оголошення теми заходу: “Сьогодні ми будемо вибирати серед наших хлопців і дівчат Містера та Місіс Осінь!”
2. Конкурс «Осіння дефіляда» (10 хвилин)
Мета: Розвивати почуття стилю та артистизм учнів.
Хід конкурсу: Учасники (добровольці з класу) повинні пройти імпровізованим «осіннім подіумом» у своїх осінніх костюмах або з осінніми аксесуарами (наприклад, капелюшки з листя, прикраси з жолудів).
Вчитель або ведучий розповідає про їхній образ, з чого він складається. Глядачі оцінюють дефіле аплодисментами.
3. Конкурс «Осіння загадка» (10 хвилин)
Мета: Перевірити знання учнів про осінь та розвивати логічне мислення.
Хід конкурсу: Учасникам по черзі задають осінні загадки, наприклад:
«Стоїть дерево, а листя на землі» (відповідь: осінь).
«Багряне листя впало, і сонце сховалося. Що це?» (відповідь: листопад).
Ті, хто правильно відповідають, отримують фішки або бали.
4. Творчий конкурс «Моя осінь» (15 хвилин)
Мета: Розвивати творчі здібності та вміння висловлювати думки.
Хід конкурсу: Учасникам дають завдання описати свою уявну осінь – у вигляді вірша, короткого оповідання або малюнка. Наприклад, можна розповісти, що вони люблять в осені, чи вигадати історію про осінню прогулянку.
Учні виступають перед аудиторією, демонструючи свої творчі здібності.
5. Конкурс «Осінні таланти» (10 хвилин)
Мета: Виявити таланти учнів і розвинути їх артистизм.
Хід конкурсу: Учасники демонструють свої таланти: хтось співає пісню про осінь, хтось розповідає вірш або показує танець під осінню музику. Це може бути сольний або груповий виступ.
Глядачі оцінюють учасників аплодисментами.
6. Конкурс «Осіння вікторина» (10 хвилин)
Мета: Перевірити знання учнів про осінь, розвивати швидкість мислення.
Хід конкурсу: Учні по черзі відповідають на запитання, пов’язані з осінню:
1. Які фрукти достигають восени? (відповідь: яблука, груші, виноград).
2. Які кольори переважають восени в природі? (відповідь: червоний, жовтий, оранжевий).
3. Які птахи відлітають у вирій восени? (відповідь: ластівки, журавлі).
Переможці отримують символічні нагороди.
7. Підведення підсумків і нагородження (10 хвилин)
Глядачі голосують за «Місіс Осінь» та «Містера Осінь» (за допомогою карток або піднятих рук).
Ведучий оголошує переможців кожного конкурсу та нагороджує їх медалями або стрічками.
Вручення титулів «Місіс Осінь» та «Містер Осінь». Фото на пам’ять.
8. Завершення заходу (5 хвилин)
Підсумкове слово ведучого: “Осінь – це не лише час дощів та холоду, але й пора чарівних змін у природі. І сьогоднішній день показав, що ви всі справжні талановиті та творчі особистості.”
Подяка учням за участь та підтримку однокласників.
Завершення:
Спільне фото всього класу на фоні осінньої декорації.
Неофіційне спілкування, обмін враженнями та компліментами.