Презентація "ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ"

Про матеріал
Інтеграція розглядається сьогодні як найбільш значимий інноваційний рух освіти ХХІ століття. Вона практично перевершує інші педагогічні нововведення за широтою експериментального втілення, глибиною творчого задуму, тривалістю та діалектичністю історичного розвитку
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виконала: Фесенко Валентина Валеріївна вчитель-логопед Глобинського ліцею № 1 ім. В. Є. Курченка 2022 р. ІНТЕГРАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Номер слайду 2

План 1. Сутність поняття «інтеграція». 2. Рівні інтеграції в організації навчання. 3. Принципи інтегрованого навчання. 4. Інтегрований урок та їх класифікація.

Номер слайду 3

Відповідно до світових стандартів освіти розробка державних стандартів освіти має базуватись на філософському підході до інтеграції різних знань, поглядів на людину і суспільство, гуманізації та гуманітаризації освіти. 1. Сутність поняття «інтеграція»

Номер слайду 4

Інтеграція в освіті – це система, яка пропонує об’єднання, з’єднання, наближення навчального матеріалу окремих дисциплін в єдине ціле. Її кінцева мета полягає в саморозвитку дитини. Глобальне завдання інтеграції – не стільки поєднати окремо існуючі навчальні предмети або частини в ціле, як поширити принцип доцільності на весь зміст освіти. 1. Сутність поняття «інтеграція»

Номер слайду 5

2. Рівні інтеграції в організації навчання

Номер слайду 6

Принципи інтегрованого навчання повинні в повній мірі працювати на досягнення головної мети інтегрованого навчання – розвиток мислення учнів. Цілісне сприйняття питань сприяє розвитку широти мислення. Більш глибоке проникнення в сутність проблеми сприяє розвитку глибини мислення. Реалізації проблеми в практичній ситуації розвиває критичність мислення. За рахунок прагнення здійснити розумний вибір розвивається раціональність мислення. 3. Принципи інтегрованого навчання

Номер слайду 7

3. Принципи інтегрованого навчання

Номер слайду 8

4. Інтегрований урок та їх класифікація В основі інтегрованого навчання лежить система інтегрованих уроків. Інтегрованому уроку притаманні певні ознаки. Якщо урок спеціально не організований, то він може розпастися на окремі уроки, не об’єднані загальною метою. Специфічна, об’єднана мета зазвичай передбачає вказані на слайді цілі. Під час інтегрованого уроку широко застосовуються знання з різних дисциплін. Крім того, інтегрований урок мусить бути практично спрямованим.

Номер слайду 9

4. Інтегрований урок та їх класифікація

Номер слайду 10

4. Інтегрований урок та їх класифікація ЗАВДАННЯ, ЯКІ ВИРІШУЄ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК:

Номер слайду 11

4. Інтегрований урок та їх класифікація КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ:

Номер слайду 12

Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять в звичну структуру шкільного навчання новизну та оригінальність. Крім того, вони мають певні переваги як для учнів, так і для вчителів. 4. Інтегрований урок та їх класифікація

Номер слайду 13

4. Інтегрований урок та їх класифікація ПЕРЕВАГИ ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ:

Номер слайду 14

Інтеграція розглядається сьогодні як найбільш значимий інноваційний рух освіти ХХІ століття. Вона практично перевершує інші педагогічні нововведення за широтою експериментального втілення, глибиною творчого задуму, тривалістю та діалектичністю історичного розвитку. У перспективі розвиток системи освіти пов’язують зі змінами способу традиційного педагогічного мислення у контексті проблеми інтеграції на основі розробки нових науково-теоретичних положень та чіткого визначення його змістової інтерпретації. Інтеграція в освіті виступає як найважливіша методологічна категорія, що являє собою спосіб пізнання, аналізу та перетворення дійсності шляхом забезпечення цілісності освітнього процесу, освітніх систем і всієї системи освіти. Перспективним напрямом перетворення освітньої галузі визначається реформування освіти, що віддзеркалює базові тенденції світового розвитку та переміщення джерел і рушійних сил соціально-економічного прогресу з матеріальної в інтелектуальну сферу. Під впливом цього фундаментального зсуву змінюються роль і структура освіти: вона стає не похідним, а визначальним фактором економічного зростання. Вона вже не стільки задовольняє суспільні потреби, скільки формує майбутній громадянський потенціал. ВИСНОВКИ

Номер слайду 15

Використані джерела 1. Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nus.org.ua/articles/integrovane-navchannya-tematychnyj-i-diyalnisnyj-pidhody-chastyna-1/ 2. Інтегроване виховання і навчання [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://cls.ks.ua/chitacham/help/integr 3. Інтегроване навчання як освітній пазл [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nus.org.ua/view/integrovane-navchannya-yak-osvitnij-pazl/

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Презентації
Інкл
Додано
22 жовтня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку