12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М. Скорик «Народний танець». Імітування танцювальних рухів. Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин». Ритмічна вправа.

Про матеріал
Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М. Скорик «Народний танець». Імітування танцювальних рухів. Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин». Ритмічна вправа.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________                          Мистецтво  1  клас

 

Тема тижня. Професії

Тема дня. Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М. Скорик «Народний танець».

Імітування танцювальних рухів. Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин». Ритмічна вправа.

Мета:  ознайомити учнів з мистецтвом архітектури, видами та основними

принципами архітектури; вчити створювати різні архітектурні образи; застосовувати отримані знання на практиці; розвивати творчу і пізнавальну активність, асоціативно-образне мислення, уяву та фантазію; розвивати виконавські вміння, увагу, стимулювати прагнення до поглиблення знань; виховувати естетичне сприйняття світу і мистецтва; стимулювати художньо-творчу діяльність. 

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів;

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві.

Очікувані результати:

  • З увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
  • Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події зі шкільного життя або про спостереження за чимось /кимось).
  • Вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення.
  • Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання стосовно теми тижня.
  • Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого стосовно теми тижня
  • Висловлює думку про почуте (що подобається, а що – ні)
  • Обґрунтовує свої вподобання.
  • Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події шкільного життя).
  • Відтворює графічні знаки за зразком.
  • Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів стосовно теми тижня (мультфільм).
  • Сприймає простий медіатекст стосовно теми тижня (мультфільм).
  • Створює простий медіапродукт (фотографію) з допомогою вчителя/ вчительки.
  • Називає предмети, ознаки предметів стосовно теми тижня.
  • Відгадує й загадує загадки, творить власні загадки.
  • Бере участь у сюжетно-рольовій грі стосовно теми тижня.
  • Бере на себе роль у рухливих іграх; використовує специфічні для ролі жести, рухи.

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа «Настрій робітника»

Намалюйте свій настрій на обличчі робітника

195793572932e26

 

ІІ. Етап цілепокладання

Намалюю дім зелений

На сосновій гілці.

Там доволі буде шишок

Взимку шустрій білці.

Намалюю синій дім,

Сині всі кімнати.

Стане проживати.

А в убранні крижанім

Намалюю білий дім.

Він для вас, звірятка, —

Ведмежата й зайчатко.

Чорний дім змалюю я,

Двері на засові.

Аж до ночі тут щодня

Будуть спати сови.

Намалюю швидко.

Хай живе принцеса в нім,

Мов червона квітка.     Я. Аким

— Як ви гадаєте, що ми будемо сьогодні малювати на уроці?

 

ІІІ. Етап цілереалізації

У сиву давнину люди селилися там, де було тепло, поблизу води. Вони не будували для себе осель. Але поступово почали заселяти й холодні місцевості, отже, потерпали від негоди. Тому змушені були зводити собі житла, котрі можна вважати першими архітектурними спорудами. Головною їх особливістю є створення внутрішнього простору, який використовували по-різному: як житло, крамницю, школу, театр, храм.

Огляньте класну кімнату, згадайте власний будинок, у якому живете, та інші архітектурні споруди. Подумайте, за допомогою чого у будівництві внутрішній простір будівлі відокремлюють від зовнішнього. Звичайно ж, це — стіни, вікна, двері. А зверху — дах, покрівля. Крім того, великі споруди перекривають склепіннями, банями. Будівництво великого будинку розпочинають з риття котловану. Потім у ньому кладуть фундамент, на якому буде зводитись будинок. Однак для того, аби будівля стала справжньою архітектурною спорудою, дуже важливо, щоб вона викликала в людини якісь почуття, не залишала її байдужою. Такі будинки творять талановиті люди — архітектори.

Словникова робота.

Житлові будинки, господарські, промислові й громадські будівлі, меморіальні споруди називають архітектурою.

Архітектура відома з давніх-давен, ще з тих часів, коли люди почали будувати собі житло.

Які матеріали використовували у будівництві? Різноманітні. Наприклад, у степових поселеннях України, де були глиняні грунти, люди охоче зводили житла з сирцевої (невипаленої) цегли. Такі будівлі називалися мазанками. їх покривали солом’яними стріхами.

— Як ви вважаєте, навіщо люди зводять будинки?

Будинки захищають людину від несприятливих природних умов, людині зручно в них жити, там вона почувається у безпеці.

Цікаві форми, розмір, забарвлення, матеріал, з якого вони споруджені, оздоби будинків викликають у нас певні почуття.

Ще в давнину було сформовано основні вимоги до архітектури: міцність, корисність, краса. В усі часи при будівництві брали до уваги, що споруда насамперед повинна відповідати своєму призначенню, бути стійкою, міцною і мати гарний вигляд.

Робота з підручником

Опрацюйте статтю підручника.

— Що таке архітектура?

— Що називається екстер’єром?

— Які фахівці працюють над створенням архітектурної будівлі?

Фізкультхвилинка.

Робота з музичним матеріалом

Слухання: М. Скорик «Народний танець».

Слухання: Р. Шуман «Веселий селянин».

П'єса Р. Шумана «Веселий селянин» змальовує сценку з сільського життя, її пружна, широка мелодія звучить на низьких звуках. Два чіткі акорди ділять мелодію на окремі фрази. Здається, що це радісна пісня, яку, пританцьовуючи, співає селянин, повертаючись додому з поля після завершення збирання врожаю.

Обговорення та аналіз прослуханих творів

Імітування танцювальних рухів.

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

— Чи вдалося вам створити будинок для казкового героя?

— Чи подобається вам власна робота?

 

1

 

docx
Додано
25 травня 2020
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку