У ІІ семестрі на уроках мистецтва в 9-му класі вивчається тема: «Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва».
На початку ХХ століття кінематограф активно розвивався. Фільми ставали довшими, колірна гамма різноманітніше, гра акторів виразніше. Разом з цим збільшувалася і кількість людей, задіяних у створенні кінокартин. Так з'явилося докорінно нове професійне спрямування, нерозривно пов'язане з кінематографом. Кіноіндустрія об'єднала людей різних спеціальностей, які мали на меті – створення красивих і захоплюючих кінофільмів.
На уроках № 23-24 учні знайомляться з кінопрофесіями, без яких неможливо уявити сьогоднішній кінематограф. Про деякі професії дітям відомо лише те, що можна побачити під час вручення кінопремій, тріумфу кінокартин. Але про важку, виснажливу, іноді небезпечну, працю творців кіношедеврів відомо мало.
Завдання вчителя в тому, щоб познайомити учнів із деякими основними кінопрофесіями, хоча їх налічується більше сорока. Потрібно розповісти дітям про їх особливості, зміст. Через перегляд відеороликів та трейлерів світових шедеврів кіномистецтва показати практичну сторону діяльності кінематографістів. З цією метою пропоную колегам ознайомитися з моїм творчим доробком. Даю дозвіл на вільне скачування запропонованого матеріалу.
Галкіна Лариса Василівна, вчитель мистецтва Білоцерківської спеціалізованої природничо-математичної школи І-ІІІ ступенів № 16
ім. М. О. Кириленка Білоцерківської міської ради Київської області