Многочлен та дії з ним.

Про матеріал
Конспект уроку з теми "Многочлен та дії з ним". Урок-подорож Чернігівщиною, на якому учні вчаться самостійно оцінювати власні знання і вміння, виконують теоретичні й практичні завдання, онлайн-тестування, а також дізнаються цікаве про визначні місця Чернігівщини. Урок краще використовувати з презентацією до нього. Учні на уроці узагальнюють знання і вміння додавати й віднімати многочлени, множити одночлен на многочлен.
Перегляд файлу

Урок з алгебри в 7 класі на тему: «Многочлен. Дії з многочленами»

Мета:

  • узагальнити й систематизувати знання учнів про многочлен; закріпити вміння знаходити суму, різницю, добуток многочлена на одночлен; формувати навички застосування знань під час розв’язування вправ;
  • розвивати ключові і предметні компетентності: уміння узагальнювати, систематизувати, аналізувати, порівнювати, робити висновки, логічно мислити;
  • сприяти розвитку пізнавального інтересу до вивчення математики;
  • виховувати любов до рідного краю, його природи, відповідальне ставлення до результатів навчальної праці, самостійність, активність, уміння переборювати труднощі.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок

Форма проведення: урок-подорож

Прийоми:

Засоби навчання:

Обладнання:

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Сьогодні у нас урок незвичайний, а урок-подорож рідною Чернігівщиною. Отже, почнемо з вислову Конфуція: «Від того настрою, з яким ви вступаєте в день, або в якусь справу, залежать ваші успіхи, а можливо, і невдачі.» Я бажаю вам розпочати урок з гарним настроєм і отримати міцні знання і гарні результати.

План уроку і критерії оцінювання знаходяться у кожного на парті.

Аркуш самооцінювання

Прізвищі та імя учня ___________________________________________

Види роботи

Бали

Максимум

1.Виконання домашнього завдання

 

1

2.Формулювання теми і мети

 

1

3. «Скринька знань»

 

1

4. «Математична естафета»

 

1

5.Множення многочлена на одночлен

 

1

6.Спрощення виразів

 

2

7.Розв’язування рівнянь

 

2

8.Тестування онлайн

 

3

Загальна кількість балів

 

12

  1. Перевірка домашнього завдання

На екрані зображено правильні розв’язання домашнього завдання. Обміняйтеся зошитами і поставте 1 бал, якщо все правильно і 0 балів, якщо не правильно виконано або немає д/з.

Учитель: Я задоволена, що всі ви готові до уроку і маю надію, що він буде для вас цікавим і корисним.

  1. Формулювання теми і мети уроку

Які завдання, на вашу думку, вам треба поставити перед собою?

1)Закріпити поняття про многочлен;

2)Закріпити вміння додавати та віднімати многочлени, множити многочлен на одночлен, зводити подібні доданки;

3)Повторити властивості степенів і дій з степенями;

4)Формувати навички використання теоретичних знань до розв’язування вправ;

5)Розвивати обчислювані навички, логічне мислення, інтерес до вивчення математики.

  1. Мотивація навчальної діяльності

Сучасні фахівці повинні добре володіти математичними знаннями. Тому я вас закликаю більше уваги звертати на вивчення математики. Сьогодні вивчення математики поєднаємо з цікавою мандрівкою рідною Чернігівщиною.

  1. Актуалізація опорних знань

«Скринька знань»

Перед тим як вирушити в дорогу, мандрівники завжди збирають і перевіряють спорядження. Тому зараз зберемо і перевіримо ваш багаж – знання.

1.Що називають степенем з натуральним показником?

2.Як помножити степені з однаковою основою?

3. Як поділити степені з однаковою основою?

4. Як піднести степінь до степеня?

5.Чому дорівнює ?

6.Чому дорівнює 1 в сотому степені?

7.Що називають одночленом?

8.Як називають числовий множник одночлена?

9.Як помножити одночлени?

10.Як піднести одночлен до степеня?

11.Що називають многочленом?

12.Які це подібні доданки многочлена?

13. Що означає звести подібні доданки многочлена?

14.Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду?

15.Який многочлен називають двочленом, а який  - тричленом?

16.Як знайти суму многочленів?

17. Як знайти різницю многочленів?

18. Як виконати множення одночлена на многочлен?

19. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак плюс?

20. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус?

Перша зупинка – рідна Борзна.

  1. Застосування знань, закріплення вмінь і навичок

Математична естафета

Друга зупинка –  Батурин

Розвязування вправ

№1 Множення одночлена на многочлен

;               3)

4) самостійно

Третя зупинка - Качанівка

№2 Спрощення виразів

;   2)

3);    4) самостійно

Четверта зупинка - Чернігів

№3 Рівняння

1)

2)

3) самостійно

Пята зупинка – Бреч

Фізкультхвилинка

Тестування онлайн

6 запитань – Оцінюються по 0,5 бала кожне.

  1. Підсумки

Сьогодні на уроці ви здолали чергові сходинки до успіху. Чи розвязали ви поставлені на початку уроку завдання? Куди завела Вас мандрівка наостанок? (Звичайно, у рідну школу)

 Оцінювання учнів

  1. Домашнє завдання

Повторити параграфи 5,6,7,8, виконати №271, №274

  1. Рефлексія

Якщо сподобався урок підніміть палець вгору.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аркуш самооцінювання

Прізвищі та імя учня ___________________________________________

Види роботи

Бали

Максимум

1.Виконання домашнього завдання

 

1

2.Формулювання теми і мети

 

1

3. «Скринька знань»

 

1

4. «Математична естафета»

 

1

5.Множення многочлена на одночлен

 

1

6.Спрощення виразів

 

2

7.Розв’язування рівнянь

 

2

8.Тестування онлайн

 

3

Загальна кількість балів

 

12

Розв‘язування вправ

№1 Множення одночлена на многочлен

;               3)

4) самостійно

№2 Спрощення виразів

;   2)

3);    4) самостійно

№3 Рівняння

1)

2)

3) самостійно

 

Оцініть свою роботу за шкалою настрою, де 1  - погано працював, а 5 – чудово. Обведіть потрібне число

1     2      3      4      5

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Що називають степенем з натуральним показником?

2.Як помножити степені з однаковою основою?

3. Як поділити степені з однаковою основою?

4. Як піднести степінь до степеня?

5.Чому дорівнює ?

6.Чому дорівнює 1 в сотому степені?

7.Що називають одночленом?

8.Як називають числовий множник одночлена?

9.Як помножити одночлени?

10.Як піднести одночлен до степеня?

11.Що називають многочленом?

12.Які це подібні доданки многочлена?

13. Що означає звести подібні доданки многочлена?

14.Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду?

15.Який многочлен називають двочленом, а який  - тричленом?

16.Як знайти суму многочленів?

17. Як знайти різницю многочленів?

18. Як виконати множення одночлена на многочлен?

19. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак плюс?

20. Як розкрити дужки перед якими стоїть знак мінус?

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку