Множення десяткових дробів

Про матеріал

Тема: множення десяткових дробів .Розв'язання вправ.

Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалювати вміння і навички виконувати множення десяткових дробів; формувати навички самостійної роботи; сприяти виникненню інтересу до вивчення математики.

Обладнання:картки з зображенням потяга, пароплава, літака, автобуса, гепарда, лева, слона, страуса; таблички з записом скороченої умови; картки за правильну відповідь.

Тип уроку:застосування знань, формування навичок.

Математичні казки для учнів 5 класу

Перегляд файлу

Виконала вчитель математики Торішня В.М. Богданівського НВК

 

 

План—конспект уроку

Тема: множення десяткових дробів .  Розв’язання вправ.

Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалювати вміння і навички виконувати множення десяткових дробів; формувати навички самостійної роботи; сприяти виникненню інтересу до вивчення математики.

Обладнання:  картки з зображенням потяга, пароплава, літака, автобуса, гепарда, лева, слона, страуса; таблички з записом скороченої умови; картки за правильну відповідь.

Тип уроку:застосування знань, формування навичок.

 Математичні казки для учнів 5 класу

 

Хід уроку

  1.  Організація класу.

Перевіряється готовність учнів до уроку, в журналі відмічаються прізвища відсутніх учнів.

Учитель. Сьогодні ми проведемо урок математики не зовсім звичайно. Але спочатку ми повторимо правила і напишемо коротку самостійну роботу.

  1. Перевірка домашнього завдання

Перевірка правильність виконання домашнього завдання за допомогою записів, зображених на окремих аркушах, які лежать у кожного учня на парті.

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Фронтальне опитування

  • Що таке дріб
  • Що таке десятковий дріб
  • Як додати десятковий дріб
  • Як відняти десятковий дріб
  • Як множаться десяткові дроби
  • Як помножити десятковий дріб на 10, 100,1000
  • Як помножити десятковий дріб на 0,1 0,01  0,001

Виконайте дії


7,38

4,3516

104,305100

23,257,3

2,565,4

143,530,01

0,0960,9


  1. Застосування знань, умінь і навичок

Учні п’ятого класу подорожують

Закінчується 3 семестр навчального року і учні п’ятого класу вирішили здійснити подорож. давайте              вирушимо разом з ними та обчислимо, який шлях подолали учні.

  1. Спочатку вони їхали поїздом 8 годин із швидкістю 55,6 км/год. Який шлях вони проїхали поїздом?

(км)відстань що проїхали поїздом.

: 444,8 км.

  1. Потім вони пересіли на пароплав і попливли за течією річки, швидкість якої 3,1 км/год. 4,2 год пароплав рухався з власною швидкістю 47,8 км/год, а 3,5 год з власною швидкістю 53,3 км/год. Який шлях подолали учні пароплавом?

час

4,2 год

3,5 год

Швидкість течії

3,1 км/год

3,1 км/год

Швидкість пароплава

47,8 км/год

52,3 км/год

  1. З якою швидкістю рухалися учні на пароплаві спочатку?
  2. Яку відстань пароплав пройшов за 4,2 год?
  3. З якою швидкістю рухався пароплав після 4,2 години?
  4. Яку відстань проплив пароплав за 3,5 год?
  5. Який шлях подолали учні пароплавом?

1) (км/год)  2)                  3)  (км/год)  4)                                     5)

 

 

 

 

Відповідь:

  1. Пересівши на літак, вони летіли 1,2 год зі швидкістю 73,8 км/год, а наступні 2,4 години—зі швидкістю 85, 4 км/год. Яку відстань пролетіли учні літаком?

Час

1,2 год

2,4 год

Швидкість літака

73,8 км/год

85,4 км/год

1)яку відстань на літаку учні подолали за 1,2 години?

2) яку відстань на літаку учні подолали за 2,4год?

3)яку відстань пролетіли учні літаком?

 

 

 

 

 

Відповідь:

  1. Додому учні поверталися по новій трасі автобусом, який їхав зі швидкістю 92,3 км/год 15,2 год. Який шлях проїхали учні по новій трасі?

(км)-учні проїхали по новій трасі автобусом.

 

 

 

відповідь

  1. Коли учні подолали більшу відстань? Коли їхали туди чи назад? На скільки?

1)яку відстань подолали учні подорожуючи поїздом, літаком, та пароплавом разом?

3) який шлях більший потягом, пароплавом та літаком чи автобусом?

2)на скільки довший шлях був поїздом, літаком та пароплавом чим назад автобусом?

 

 

 

 

Відповідь

  1. Самостійна робота

Завдання від дітей що подорожували.

 

Подорож учених по Африці

Щоб дослідити поведінку африканських тварин,  учені подорожували подорожують по Африці на джипі. Кожного разу вони їдуть за твариною з такою швидкість, з якою вона біжить, і виконують дослідження. Дізнаємось, яку відстань подолали вчені за чотири дні.

  1. Першого дня, спостерігаючи за левом 1,5 год, вони їхали зі швидкістю 80,2 км\год. Яку відстань проїхали першого дня?

 

 

 

(км)-відстань яку проїхали першого дня.

Відповідь:

  1. Другого дня вчені спостерігали за гепардом 1,6 год, а швидкість його руху на 24,9 км/год більша від швидкості лева. Яку відстань проїхали вчені в цьому випадку?
  1. Яка швидкість гепарда?
  2. Яка відстань вчені проїхали другого дня?

 

 

 

 

Відповідь:

  1. Досліджуючи поведінку слона, вчені обчислили, що швидкість його руху на 24,9 км/год менша від швидкості лева. Яку відстань проїхали вчені, спостерігаючи за слоном 2,2 год, а  через деякий час ще 1,5 год?

1)яка  швидкість слона?

2)скільки часу рухався слон всього?

3)яку відстань проїхали вчені третього дня?

 

 

 

 

 

Відповідь:

  1. Дослідження закінчується спостереженнями за страусами. Вони  рухаються з такою самою швидкістю, як і лев. Який шлях проїхали вчені за 2,5 год, а потім ще за 1,8 год?
  1. Скільки часу рухався страус всього за спостереженнями вчених?
  2. Який шлях проїхали вчені четвертого дня спостерігаючи за страусом?

 

 

 

Відповідь:

  1. А яку відстань подолали вчені за всі чотири дні?
  1. Скільки вони проїхали спостерігаючи за левом та гепардом?
  2. Скільки вони проїхали спостерігаючи за левом, гепардом та слоном?
  3. Скільки вони проїхали спостерігаючи за всіма звір’ями разом?

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

  1. Підбиття підсумків уроку

Учитель. Сьогодні на уроці ми здійснили подорож різними видами транспорту (та побували в Африці разом з дослідниками) а допомогли нам з цим десятковими дроби та дії з ними насамперед дія множення десяткових дробів

  1. Домашнє завдання §
  1. Домашнє завдання від вчених яку відстань в годинах ви проходите до школи, якщо середня швидкість п’ятикласника  3,8км/год
  2. Складіть та розв’яжіть вдома задачу на застосування десяткових дробів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G:\рысунки\Животные\827004.JPG

 

 

G:\рысунки\Животные\nandu6.jpgG:\математика 2014-2015\розробка уроків\cлон.jpgG:\математика 2014-2015\розробка уроків\науковці.jpgG:\математика 2014-2015\розробка уроків\літак.jpgG:\перзинтації\математика\шаблони для презентації\Malunky dlia publikacii\школьники 2.pngG:\перзинтації\математика\шаблони для презентації\Malunky dlia publikacii\школьники.pngG:\математика 2014-2015\розробка уроків\пароход.jpgG:\рысунки\Животные\lion-1024.jpg

docx
Додано
14 червня 2018
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку