Тема: множення десяткових дробів .Розв'язання вправ.
Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалювати вміння і навички виконувати множення десяткових дробів; формувати навички самостійної роботи; сприяти виникненню інтересу до вивчення математики.
Обладнання:картки з зображенням потяга, пароплава, літака, автобуса, гепарда, лева, слона, страуса; таблички з записом скороченої умови; картки за правильну відповідь.
Тип уроку:застосування знань, формування навичок.
Математичні казки для учнів 5 класу
Виконала вчитель математики Торішня В.М. Богданівського НВК
План—конспект уроку
Тема: множення десяткових дробів . Розв’язання вправ.
Мета: узагальнити та систематизувати знання з теми; удосконалювати вміння і навички виконувати множення десяткових дробів; формувати навички самостійної роботи; сприяти виникненню інтересу до вивчення математики.
Обладнання: картки з зображенням потяга, пароплава, літака, автобуса, гепарда, лева, слона, страуса; таблички з записом скороченої умови; картки за правильну відповідь.
Тип уроку:застосування знань, формування навичок.
Математичні казки для учнів 5 класу
Хід уроку
Перевіряється готовність учнів до уроку, в журналі відмічаються прізвища відсутніх учнів.
Учитель. Сьогодні ми проведемо урок математики не зовсім звичайно. Але спочатку ми повторимо правила і напишемо коротку самостійну роботу.
Перевірка правильність виконання домашнього завдання за допомогою записів, зображених на окремих аркушах, які лежать у кожного учня на парті.
Фронтальне опитування
Виконайте дії
7,3∙8
4,35∙16
104,305∙100
23,25∙7,3
2,56∙5,4
143,53∙0,01
0,096∙0,9
Учні п’ятого класу подорожують
Закінчується 3 семестр навчального року і учні п’ятого класу вирішили здійснити подорож. давайте вирушимо разом з ними та обчислимо, який шлях подолали учні.
(км)відстань що проїхали поїздом.
: 444,8 км.
час |
4,2 год |
3,5 год |
Швидкість течії |
3,1 км/год |
3,1 км/год |
Швидкість пароплава |
47,8 км/год |
52,3 км/год |
1) (км/год) 2) 3) (км/год) 4) 5)
Відповідь:
Час |
1,2 год |
2,4 год |
Швидкість літака |
73,8 км/год |
85,4 км/год |
1)яку відстань на літаку учні подолали за 1,2 години?
2) яку відстань на літаку учні подолали за 2,4год?
3)яку відстань пролетіли учні літаком?
Відповідь:
(км)-учні проїхали по новій трасі автобусом.
відповідь
1)яку відстань подолали учні подорожуючи поїздом, літаком, та пароплавом разом?
3) який шлях більший потягом, пароплавом та літаком чи автобусом?
2)на скільки довший шлях був поїздом, літаком та пароплавом чим назад автобусом?
Відповідь
Завдання від дітей що подорожували.
Подорож учених по Африці
Щоб дослідити поведінку африканських тварин, учені подорожували подорожують по Африці на джипі. Кожного разу вони їдуть за твариною з такою швидкість, з якою вона біжить, і виконують дослідження. Дізнаємось, яку відстань подолали вчені за чотири дні.
(км)-відстань яку проїхали першого дня.
Відповідь:
Відповідь:
1)яка швидкість слона?
2)скільки часу рухався слон всього?
3)яку відстань проїхали вчені третього дня?
Відповідь:
Відповідь:
Відповідь:
Учитель. Сьогодні на уроці ми здійснили подорож різними видами транспорту (та побували в Африці разом з дослідниками) а допомогли нам з цим десятковими дроби та дії з ними насамперед дія множення десяткових дробів