Множення і ділення на 4. Арифметичні дії з величинами довжини. Розв’язування задач.

Про матеріал
Повторити таблиці множення і ділення на 4, вдосконалити вміння робити арифметичні дії з величинами довжини, розв’язувати прості і складені задачі на порівняння; розвивати здатність міркувати, аналізувати, робити висновки
Перегляд файлу

 

Тема: Множення і ділення на 4. Арифметичні дії з величинами  довжини.           Розв’язування задач.

    Мета: Повторити таблиці множення і ділення на 4, вдосконалити вміння робити      арифметичні дії з величинами довжини, розв’язувати прості і складені задачі на порівняння; розвивати здатність міркувати, аналізувати, робити висновки.

         Обладнання: казкові герої Буратіно, Мальвіна , Лисиця,Кіт, Цуценя, Черепаха, лісові мешканці Зайченя, Білочка, Їжачок, Ведмежа, потяг, схеми задач, картки.

Хід уроку

І Організація класу. (Сьогодні незвичайний урок. Ми потрапляємо в казку. З якої казки ці герої? Діти, Буратіно і Мальвіна звертаються до вас за допомогою. Злий Карабас – Барабас закрив в темниці лісових мешканців Зайченя, Білочку, Їжачка та Ведмежа. Він приготував їх собі на обід і поїхав по справах. До дверей темниці Карабас поставив 4 охоронці Лисицю, Кота, Цуценя, Черепаху. Він повернеться рівно через 45 хвилин. Охоронці погодились віддати ключ Мальвіні і Буратіно, якщо вони справляться з усіма завданнями, пройшовши через 4 кімнати.В кожній кімнаті за правильні відповіді ви будете отримувати золоті монети. Хто найбільше назбирає монет, в кінці уроку отримає гарну оцінку. Допоможемо! Тож вирушаймо.)

 

Перша кімната ЛИСИЦІ.

ІІ Контроль, корекція і закріплення знань учнів.                                                                            1.Перевірка домашнього завдання.                                                                                                      2.Математичний диктант.                                                                                                                         *Суму чисел 2 і 3 збільшити у 3 рази                                                                                                            * Різницю чисел 14 і 7 збільшити  на  2                                                                                             *Частку чисел 36 і 4  зменшити на 5                                                                                                 *Від суми чисел 10 і 6   знайти половину                                                                                   *Частку чисел 12 і 3 збільшити на 9                                                                                                      *Від різниці чисел 30 і 9 знайти третину                                                                                  *Частку чисел 8 і 4    збільшити у 9 разів                                                                                         *Різницю чисел 50 і 8 зменшити у 7 разів                                                                                                                               

 

3.Усний рахунок.                                                                                                                                  а)Знайти зайві числа.  2 4 6 8 10 12 14 16 17 18 20          3 9 12 15 18 21 24 25 27 30                   б)  Вставити пропущені числа   18=2+…     36= 4+…    24= 3+8      35=7+…                               в)Не обчислюючи,  поставити знаки <>=   5*45…3*45            8*94…9*94       7*75….4*75        

C:\Users\Администратор\Desktop\фото до атестації\101_PANA\P1010871.JPG
г)Обчислити приклади і відповіді поставити у порядку зростання, почитати слово.            36:6 а        16:4 а        49:7 д        9:9 з      32:4 к      25:5 г       54:6 и                                                    - Яке слово прочитали, чи подобаються вам загадки?                                                                            - Хто знає загадки про числа?                                                                                                                  

Друга кімната КОТА .                                                                                                                                     ІІІ Вивчення нового матеріалу.                                                                                                            1.Підготовка.                                                                                                                             Відгадайте загадки.                                                                                                                                           *Спить на ліжку біла сплюшка,в неї аж чотири вушка, всі цю сплюшку звуть ……                        *У кожного в домі така дивина, братів аж чотири, а шапка одна.                                                                   -   Чи знаєте які предмети чи явища пов’язані з числом чотири?                                                    2. Повідомлення теми.                                                                                                            3.Повторення таблиці множення і ділення на 4.                                                                          4.Розв’язування прикладів на табличне множення і ділення числа 4.                          

20:4+38=43 42-28:4=35 19+24:4=25

C:\Users\Администратор\Desktop\фото до атестації\101_PANA\P1010874.JPG
24+4*7=52                          98-4*9=62 37+4*3=49        

 

5.Робота в парах з іменованими числами.                                                                                         2дм:4=5см                          1дм6см:4=4см                  3дм6см:4=9см                                         18см-4см=14см                 24см:4=6см                       7см*4=28см                                                 Третя кімната ЦУЦЕНЯТИ                                                                                                                                    ІV Фізкультхвилинка                                                                                                                                                                Щось стомилися ми трішки вийдем ,діти, на доріжку.                                                                              Будем  м’ячик набивати, щоб рукам роботу дати.                                                                                                     Пострибаємо ще трішки з м’ячиком ми по доріжці.                                                                                                      Раз – і полетів він вгору, два – і приземливсь додолу.                                                                                                                                 Ми присіли, м’яч схопили, і на своє місце сіли.

Четверта кімната ЧЕРЕПАХИ

V Робота   над  задачами.                                                                                                                    1.Складання      задач за малюнками. (4 і 40   На…? У…?;  4 каченят, 12 курчат. У…?)        2.Робота в групах над задачами (3 групи)                                                                                                            

C:\Users\Администратор\Desktop\фото до атестації\101_PANA\P1010880.JPG
І група. В магазин привезли 18кг бананів і 3 ящики мандаринів по 3 кг у кожному. У скільки разів більше в магазин привезли бананів, ніж мандаринів?                                               ІІ група. Вага телятка 32кг, а поросятко – на 24кг  легше. У скільки разів поросятко легше від телятка?                                                                                                                                                               ІІІ група. В кондитерському цеху виготовили 6 ящиків печива по 6кг у кожному і 9кг цукерок. У скільки разів печива виготовили більше, ніж цукерок?

 

VІ Підсумок уроку.                                                                                                                             Молодці! Дістали золотий ключик, тепер можемо звільнити звірят.  Діти, допоможіть звірятам відшукати свої вагони, щоб швидше вирушити додому. (На дошці потяг, лісові звірята з прикладами, які треба обчислити.) Всі вам дуже вдячні.                                                            Оцінювання.

                                                                                                                                                                              VІІ Домашнє завдання . №115 ст.60, таблиця множення і ділення на 4.       

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку