Множення і ділення раціональних чисел (узагальнення знань)

Про матеріал
Презентація до уроку " Узагальнення та систематизація знань з теми Множення та ділення раціональних чисел"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення та ділення раціональних чисел (узагальнення)

Номер слайду 2

Не виконуючи множення , порівняй вирази та < та < та >

Номер слайду 3

№ 1. Спростіть вираз та підкресліть коефіцієнт виразу:

Номер слайду 4

№ 2. Спростіть вираз: 6х+5,2у 2,5х 14bс -7х - 15

Номер слайду 5

36 ∙ 28 + 36 ∙ 39 – 67 ∙ 46 = = 36(28 + 39) – 67 ∙ 46 = = 36 ∙ 67 – 67 ∙ 46 = = 67(36 - 46) = 67 ∙ ( -10 ) = - 670 № 3. Обчисліть раціонально:

Номер слайду 6

а - ділене в - дільник с - частка

Номер слайду 7

а : а = 1 для а ≠ 0 а : 1 = а

Номер слайду 8

Множення Знак добутку Ділення Знак частки (-)∙ (-) (+) (-): (-) (+) (-)∙ (+) (-) (-):(+) (-) (+)∙ (-) (-) (+):(-) (-)

Номер слайду 9

-0,12 -1,5 -10 6 -5 -4 3 200 -60 -0,3 -20 15 12 -10 6 40 500 Молодці!

Номер слайду 10

Обчисли: 4. Виконати дії: -0,8 9 -0,5 -2

Номер слайду 11

1. -48: 16 2. 45 : (–3) 3. –32 : (-4) 4. 360 : (-9) = – 3 = -15 = 8 = –40 Обчисли: Обчислити (УСНО!!!)

Номер слайду 12

Обчисли: 1. 2,5 : (–0,5) = – 5 2. (–7) · (–1,3) = 9,1 3. –4,8 : 12 –4,5 : 15 = – 0,4 = – 0,3 4. 3 71 – 11 · 33 71 = – 5. № 5. Працюємо разом!!!

Номер слайду 13

о т ж е № 6. Виконайте тестові завдання : 1. У якому з наведених прикладів ділення виконано правильно? М) - 72 : 8 = 9; О) - 72 : 8 = - 9; А) - 72 : 5 = - 14. 2. Виконати ділення: -2,8: (-4) Н) 7; Т) 0,7; Л) - 0,7. 3. Обчислити: -48: (-16) + (- 418) : 19 – 150 : (-25) = 3 – 22 + 6 = ??? Ж)- 13; Ю) 23; І)- 23. 4. Розв’язати рівняння 6х = 24; х = 24 : (-6); х = ??? Е)- 4; Я) 4; К) 24.

Номер слайду 14

Завдання 1 Яке число зайве? А) 60; В) 202; Б) 120; Г) 4520.

Номер слайду 15

Завдання 2 Яким прибором не можна в вимірювати? А) лінійка; В) спідометр; Б) телескоп; Г) транспортир.

Номер слайду 16

Завдання 3 Хто з цих видатних людей є математиком? А) Рєпін; В) Піфагор; Б) Бах; Г) Пушкін.

Номер слайду 17

Завдання 4 Який термін не є математичним? А) периметр; В) промінь; Б) повітря; Г) корінь.

Номер слайду 18

Завдання 5 Кут, градусна міра якого дорівнює 179° називається: А) розгорнутим; В) гострим; Б) тупим; Г) прямим.

Номер слайду 19

Завдання 6 Яке число наступне в цьому ряду? 5, 6, 12, 13, 26, 27, 54, ? А) 95; В) 108; Б) 55; Г) 72.

Номер слайду 20

Завдання 7 Яким приладом можна накреслити коло? А) лінійкою; В) циркулем; Б) транспортиром; Г) косинцем.

Номер слайду 21

Завдання 8 Скільки трикутників на малюнку? А) 4; В) 8; Б) 5; Г) 7.

Номер слайду 22

Завдання 9 З якого числа має починатися цей ряд? ?; 12; 8; 5; 3; 2 А) 10; В) 17; Б) 13; Г) 14.

Номер слайду 23

Завдання 10 Яких камінців у морі найбільше? А) білих; В) мокрих; Б) чорних; Г) сірих.

Номер слайду 24

Підсумки уроку: Отже, Я знаю Правила ділення двох чисел з різ-ними знаками Правила ділення двох від'ємних чисел Я вмію Застосовувати пра-вила ділення раціо-нальних чисел до розв'язування вправ

Номер слайду 25

Завдання: вказати фрази, що характеризують твою роботу на уроці за трьома напрямками Для мене урок … Урок Я на уроці Підсумок Цікаво Працював Зрозумів матеріал Нудно Відпочивав Дізнався більше, ніж знав Байдуже Допомагав іншим Не зрозумів

Номер слайду 26

Рефлексія Супер! Плохо ! Очень плохо ! Отлично ! Не понял !

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Ви всі – М О Л О Д Ц І !!! До зустрічі на уроці завтра!!!

Номер слайду 29

Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
21 березня 2021
Переглядів
1944
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку