о т ж е № 6. Виконайте тестові завдання : 1. У якому з наведених прикладів ділення виконано правильно? М) - 72 : 8 = 9; О) - 72 : 8 = - 9; А) - 72 : 5 = - 14. 2. Виконати ділення: -2,8: (-4) Н) 7; Т) 0,7; Л) - 0,7. 3. Обчислити: -48: (-16) + (- 418) : 19 – 150 : (-25) = 3 – 22 + 6 = ??? Ж)- 13; Ю) 23; І)- 23. 4. Розв’язати рівняння 6х = 24; х = 24 : (-6); х = ??? Е)- 4; Я) 4; К) 24.
Номер слайду 14
Завдання 1 Яке число зайве? А) 60; В) 202; Б) 120; Г) 4520.
Номер слайду 15
Завдання 2 Яким прибором не можна в вимірювати? А) лінійка; В) спідометр; Б) телескоп; Г) транспортир.
Номер слайду 16
Завдання 3 Хто з цих видатних людей є математиком? А) Рєпін; В) Піфагор; Б) Бах; Г) Пушкін.
Номер слайду 17
Завдання 4 Який термін не є математичним? А) периметр; В) промінь; Б) повітря; Г) корінь.
Номер слайду 18
Завдання 5 Кут, градусна міра якого дорівнює 179° називається: А) розгорнутим; В) гострим; Б) тупим; Г) прямим.
Номер слайду 19
Завдання 6 Яке число наступне в цьому ряду? 5, 6, 12, 13, 26, 27, 54, ? А) 95; В) 108; Б) 55; Г) 72.
Номер слайду 20
Завдання 7 Яким приладом можна накреслити коло? А) лінійкою; В) циркулем; Б) транспортиром; Г) косинцем.
Номер слайду 21
Завдання 8 Скільки трикутників на малюнку? А) 4; В) 8; Б) 5; Г) 7.
Номер слайду 22
Завдання 9 З якого числа має починатися цей ряд? ?; 12; 8; 5; 3; 2 А) 10; В) 17; Б) 13; Г) 14.
Номер слайду 23
Завдання 10 Яких камінців у морі найбільше? А) білих; В) мокрих; Б) чорних; Г) сірих.
Номер слайду 24
Підсумки уроку: Отже, Я знаю Правила ділення двох чисел з різ-ними знаками Правила ділення двох від'ємних чисел Я вмію Застосовувати пра-вила ділення раціо-нальних чисел до розв'язування вправ
Номер слайду 25
Завдання: вказати фрази, що характеризують твою роботу на уроці за трьома напрямками Для мене урок … Урок Я на уроці Підсумок Цікаво Працював Зрозумів матеріал Нудно Відпочивав Дізнався більше, ніж знав Байдуже Допомагав іншим Не зрозумів
Номер слайду 26
Рефлексія Супер! Плохо ! Очень плохо ! Отлично ! Не понял !
Номер слайду 27
Номер слайду 28
Ви всі – М О Л О Д Ц І !!! До зустрічі на уроці завтра!!!