Множення натуральних чисел. 5 клас

Про матеріал
Звертати увагу на правильне розміщення цифр при письмовому множенні, особливо при множенні на багатоцифрове число. Це допоможе уникнути помилок.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики для 5 класу НУШ

Тема: Множення натуральних чисел

Мета уроку:

  • Знання: Сформувати уявлення про множення як скорочений запис додавання однакових доданків, ознайомити з комутативною властивістю множення.
  • Уміння: Розвивати вміння виконувати множення одноцифрових і двоцифрових чисел, застосовувати властивості множення для спрощення обчислень.
  • Навички: Формувати навички усного і письмового обчислення, логічне мислення, вміння аналізувати і узагальнювати.

Обладнання:

  • Підручник з математики для 5 класу
  • Зошити, ручки
  • Наочні матеріали (картинки, моделі) для демонстрації множення
  • Картки із завданнями

Хід уроку:

I. Організаційний момент (2 хв)

  • Привітання учнів.
  • Перевірка готовності до уроку.
  • Мотивація: "Сьогодні ми вирушимо у цікаву математичну подорож, де дізнаємося багато нового про множення."

II. Актуалізація опорних знань (5 хв)

  • Усний рахунок: додавання одноцифрових і двоцифрових чисел.
  • Повторення поняття додавання.
  • Запитання: "Як ви розумієте дію додавання? Наведіть приклади."

III. Пояснення нового матеріалу (15 хв)

  • Поняття множення:
    • Розглянемо приклад: 3 + 3 + 3 = 9.
    • Як можна записати цей вираз коротше? (3 * 3 = 9)
    • Вводимо поняття множення як скорочений запис додавання однакових доданків.
  • Термінологія:
    • Множник, множник, добуток.
    • Знаки множення: *, х, ∙.
  • Комутативна властивість множення:
    • Демонстрація на прикладах: 3 * 4 = 4 * 3.
    • Формулювання властивості: від перестановки множників добуток не змінюється.

IV. Закріплення матеріалу (15 хв)

  • Усні обчислення: Прості приклади на множення.
  • Письмові обчислення: Виконання завдань з підручника.
  • Розв’язання задач: Задачі на застосування множення в повсякденному житті.
  • Робота в парах: Розв’язання прикладів на взаємоперевірку.

V. Підсумок уроку (3 хв)

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Які властивості множення ми вивчили?
  • Як можна застосувати множення в житті?

VI. Домашнє завдання:

  • Виконати завдання з підручника.
  • Придумати і записати 5 прикладів на множення.

Диференціація навчання:

  • Для сильних учнів: Запропонувати додаткові завдання з більшими числами, задачі на застосування властивостей множення.
  • Для учнів, які мають труднощі: Надати індивідуальну допомогу, спростити завдання.

Форми контролю:

  • Спостереження за роботою учнів на уроці.
  • Перевірка зошитів.
  • Усний опитування.
  • Самостійна робота.

Важливо:

  • Використовувати різноманітні форми роботи: індивідуальну, парну, групову.
  • Застосовувати наочні матеріали, ігри, вправи для урізноманітнення уроку.
  • Створити позитивну атмосферу на уроці, заохочувати учнів до активної роботи.

Поради:

  • Для кращого розуміння множення можна використовувати різноманітні моделі (кубики, фішки) і малюнки.
  • Пов’язуйте новий матеріал з повсякденним життям учнів.
  • Використовуйте цікаві задачі, які спонукатимуть учнів до міркувань.

 

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку