Скільки крил у трьох горобців?106 Скільки ніг у п’яти страусів?510 Скільки вух у чотирьох зайчиків?86
Номер слайду 5
Покажи добутки5.310-32-05+34+82.5rrrrrrrrrr
Номер слайду 6
Назви компонентів і результату дії множення. 2 = 6 Перший Другий Добутокмножник множник
Номер слайду 7
Назви перший і другий множник у кожному виразі4.6 9.4 12.3 4.520.2 10.2 3.3 7.6 5.111.4
Номер слайду 8
Фізкультхвилинка. Синій колір – покрутись,Жовтий – навколо себе озирнись. Червоний – покажи всім літачок,Зелений – другу дай «кулачок». Голубий – дістань до пальців ніг,Оранжевий – покажи щирий сміх.
Номер слайду 9
Обери ті суми, які можна замінити додаванням (№ 520)2+2+2+2+210+20+3010+10+108+8+8+85+5+5+311+12+13 Запиши відповіді у зошит.rrr
Номер слайду 10
Прочитай задачі та порівняй їх. У крамниці купили калач за 23 грн., батон за 15 грн. і рогалик за 10 грн. Яка вартість покупки?За калач, батон і рогалик заплатили 48 грн. Яка ціна калача, якщо відомо, що рогалик коштує 10 грн., а батон – 15 грн.?
Номер слайду 11
Задача 1.- 23 грн- 15 грн- 10 грн?23+15+10=48 (грн.) – вартість покупки. В.: 48 грн.
Номер слайду 12
Задача 2.- 10 грн- 15 грн- ?48 грн10+15=25 (грн.) – коштує рогалик і батон;48-25=23 (грн.) – ціна калача. Відповідь.: 23 грн. – ціна калача. За калач, батон і рогалик заплатили 48 грн. Яка ціна калача, якщо відомо, що рогалик коштує 10 грн., а батон –15 грн.?
Номер слайду 13
Підсумок уроку. Що нового дізналися?Як називаються компоненти і результат дії множення?З яким завданням було важко впоратися?