Дата:
Прізвище та ім’я учня:
Діагностична контрольна робота №1
Варіант 1
1.Запиши цифрами числа:
двадцять сім …. тридцять три ….
сімнадцять …. двадцять дев’ять ….
тридцять шість …. одинадцять ….
двадцять два …. тридцять вісім ….
2.Обчисли:
5+5+70= ….
6+4–5= ….
18-8+20= ….
50–40+20= ….
7+6= ….
15–8= ….
3.Порівняй (˃, ˂, =.):
10+7 …10 1…10–0
11–3…10 5…11–5
4.Розклади числа на розрядні доданки:
67=….+…. 39=….+….
72=….+…. 55=….+….
69=….+…. 40=….+….
5.Розв’яжи задачу:
На тарілці було 25 пиріжків. 15 пиріжків з’їли. Скільки пиріжків залишилося лежати на тарілці?
З
…………………….
В
Дата:
Прізвище та ім’я учня:
Діагностична контрольна робота №1
Варіант 2
1.Запиши цифрами числа:
п’ятдесят чотири …. тринадцять ….
вісімнадцять …. двадцять вісім ….
сорок шість …. шістдесят один ….
двадцять шість …. тридцять три ….
2.Обчисли:
6+4+50= …. 70–50+10= ….
8+2–5= …. 7+5= ….
13-3+40= …. 18–9= ….
3.Порівняй (˃, ˂, =.):
12+3 …10 1…10–8
15–5…10 6…11–6
4.Розклади числа на розрядні доданки:
77=….+…. 30=….+….
82=….+…. 51=….+….
96=….+…. 24=….+….
5.Розв’яжи задачу:
На тарілці було 15 пиріжків і бабуся спекла ще 10 пиріжків . Скільки всього пиріжків на тарілці?
З
…………………….
В