Множення одночлена на многочлен

Про матеріал
Навчальний предмет: Алгебра Клас:7 Тема уроку: Множення одночлена на многочлен Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь, навичок Сергієнко Ірина Миколаївна, вчитель математики Красноградського ліцею №4 Красноградської міської ради Харківської області: Програма: навчальна програма з математики для 5-9-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804 Мета уроку: Навчальна: сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен; відпрацьовувати навички обчислень; Розвиваюча: розвивати пам'ять, логічне мислення, навички колективної та самостійної роботи; розвивати пізнавальну та інформаційну компетентність, логічне, самостійне, творче мислення та усний рахунок, математичне мовлення учнів; Виховна: виховання самостійності, старанності, уваги, взаємоповаги, культури математичного мовлення, інтересу до математики. Обладнання, наочність: підручник, ноутбук, освітня платформа «Мій клас».
Перегляд файлу

Навчальний предмет: Алгебра

Клас:7

Тема уроку: Множення одночлена  на  многочлен

Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь, навичок

Сергієнко Ірина Миколаївна, вчитель математики Красноградського ліцею №4 Красноградської міської ради Харківської області:

Програма: навчальна програма з математики для 5-9-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804

Мета уроку:

Навчальна: сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен; відпрацьовувати навички обчислень;

Розвиваюча: розвивати пам'ять, логічне мислення,   навички колективної  та самостійної  роботи; розвивати пізнавальну та інформаційну компетентність, логічне, самостійне, творче мислення та усний рахунок, математичне мовлення учнів;

Виховна: виховання самостійності, старанності, уваги, взаємоповаги, культури математичного мовлення, інтересу до математики.

Обладнання, наочність: підручник, ноутбук, освітня платформа «Мій клас».

Хід/зміст уроку

Розум полягає не тільки в знанні,

але й в умінні застосовувати зання до справи                                                                                            Арістотель

Організаціний момент

Перевірка готовності учнів до уроку, перевірка присутніх на уроці

Перевірка домашнього завдання

Повідомлення теми, мети уроку

Зображення, що містить олені, мультфільм, ссавець, картинки

Автоматично згенерований опис

Мотивація навчальної діяльності учнів

      Відомий давньогрецький філософ і вчений Арістотель ( 384-322 до н.е.) сказав: « Розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати зання до справи»

На сьогоднішньому уроці, що посвячений множенні одночлена на многочлен, у вас буде нагода це показати. Тема, яку ми вивчаємо, є фундаментальною, у формуванні вмінь виконувати тотожні перетворення виразів.

Актуалізація опорних знань учнів

Фронтальне опитування:

  1.   Що таке одночлен?
  2.   Який одночлен є записаним у стандартному вигляді?
  3.   Що таке коефіцієнт?
  1.   Що таке многочлен?
  2.   Який многочлен є записаним у стандартному вигляді?
  3.   Які члени виразу називаються подібними?
  4.   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "+"?
  5.   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак "-"?

 

Виконання  усних  вправ:

Виконати завдання за посиланням або за QR-кодом

https://learningapps.org/view1728457

  Зображення, що містить візерунок, квадрат, піксель

Автоматично згенерований опис

При повторенні користуємось теоретичним матеріалом (як презентацією) на платформі:

https://www.miyklas.com.ua/p/algebra/7-klas/odnochleni-arifmetichni-operatciyi-nad-odnochlenami-13570/poniattia-odnochlena-standartnii-vigliad-odnochlena-13571/re-17ab762f-a881-4365-a560-be5e041c447c?ViewMode=prsnt#helper=true

 

Вивчення нового матеріалу

  1.     Правило множення одночлена на многочлен
  2.     Переставна властивість множення одночлена на многочлен.

При поясненні користуємось теоретичним матеріалом (як презентацією) на платформі:

https://www.miyklas.com.ua/p/algebra/7-klas/mnogochleni-arifmetichni-operatciyi-nad-mnogochlenami-13579/mnozhennia-mnogochlena-na-odnochlen-13584/re-61720e21-1ea5-4102-87d1-15608f29a882?ViewMode=prsnt

Розв’язування завдань (письмово, учні коментують по черзі)

Робота з підручником:

Колективно: усно №258, письмово№261,269.

Виконання різнорівневих завдань.

А   № 260,265

В   №277,283

Додатково:292

Підсумок уроку

Рефлексія

Виконати завдання за посиланням або за QR-кодом

https://learningapps.org/display?v=pgq8eaiw523

Зображення, що містить візерунок, квадрат, піксель

Автоматично згенерований опис

 

Домашнє завдання

Опрацювати §9 або за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=35UpVMLxG_Q

Виконати А № 262,272;    В №278,284. 

Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/pww922

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку