Навчальний предмет: Алгебра
Клас:7
Тема уроку: Множення одночлена на многочлен
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, умінь, навичок
Сергієнко Ірина Миколаївна, вчитель математики Красноградського ліцею №4 Красноградської міської ради Харківської області:
Програма: навчальна програма з математики для 5-9-х класів для загальноосвітніх навчальних закладів затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804
Мета уроку:
Навчальна: сформувати вміння виконувати множення одночлена на многочлен; відпрацьовувати навички обчислень;
Розвиваюча: розвивати пам'ять, логічне мислення, навички колективної та самостійної роботи; розвивати пізнавальну та інформаційну компетентність, логічне, самостійне, творче мислення та усний рахунок, математичне мовлення учнів;
Виховна: виховання самостійності, старанності, уваги, взаємоповаги, культури математичного мовлення, інтересу до математики.
Обладнання, наочність: підручник, ноутбук, освітня платформа «Мій клас».
Хід/зміст уроку
Розум полягає не тільки в знанні,
але й в умінні застосовувати зання до справи Арістотель
Організаціний момент
Перевірка готовності учнів до уроку, перевірка присутніх на уроці
Повідомлення теми, мети уроку
Мотивація навчальної діяльності учнів
Відомий давньогрецький філософ і вчений Арістотель ( 384-322 до н.е.) сказав: « Розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати зання до справи»
На сьогоднішньому уроці, що посвячений множенні одночлена на многочлен, у вас буде нагода це показати. Тема, яку ми вивчаємо, є фундаментальною, у формуванні вмінь виконувати тотожні перетворення виразів.
Актуалізація опорних знань учнів
Фронтальне опитування:
Виконання усних вправ:
Виконати завдання за посиланням або за QR-кодом
https://learningapps.org/view1728457
При повторенні користуємось теоретичним матеріалом (як презентацією) на платформі:
Вивчення нового матеріалу
При поясненні користуємось теоретичним матеріалом (як презентацією) на платформі:
Розв’язування завдань (письмово, учні коментують по черзі)
Робота з підручником:
Колективно: усно №258, письмово№261,269.
Виконання різнорівневих завдань.
А № 260,265
В №277,283
Додатково:292
Підсумок уроку
Рефлексія
Виконати завдання за посиланням або за QR-кодом
https://learningapps.org/display?v=pgq8eaiw523
Домашнє завдання
Опрацювати §9 або за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=35UpVMLxG_Q
Виконати А № 262,272; В №278,284.
Пройти тестування за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/pww922