Множення та ділення натуральних чисел

Про матеріал

Урок- гра для 5-го класу «Математичні перегони»

Формувати навички множення та ділення натуральних чисел; враховувати почуття колективізму та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета

Перегляд файлу

Урок- гра для 5-го класу «Математичні перегони»

Тема: Множення та ділення натуральних чисел

Мета: формувати навички множення та ділення натуральних чисел; враховувати почуття колективізму та відповідальності, доброзичливості; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності та інтерес до предмета.

Обладнання: кружечки-бали шести кольорів, пазли-листівки, картки для індивідуальної роботи, макети автомобілів з номерами екіпажів.

Хід уроку

1). Організаційний момент.

Напередодні учитель попередив учнів про проведення уроку-гри «Математичні перегони». Клас об’єднано у 4 групи. Кожна група-екіпаж має макет автомобіля з номером групи.

2)Тема: Множення та ділення натуральних чисел

«Математичні перегони»

Девіз змагань: «Їдь швидко, але не поспішай!».

Учитель ознайомлює учнів з правилами гри. Кожна група – це екіпаж машини, який здійснить пробіг по місцевості з перешкодами. Подолати перешкоди зможе екіпаж, який знає правила множення та ділення натуральних чисел. Переможе той екіпаж, який набере найбільшу кількість балів. Враховується правильність і швидкість виконання завдання.

Кожний етап перегонів оцінюється кружечком-жетоном: 

  • червоний – 5 бали,
  • синій – 4 бали,
  • зелений – 3 бали,
  • білий – 2 бали,
  • жовтий – 1 бал.

3). Основна частина.

Завдання:

 І. Довжина маршруту:

Кожний член екіпажу отримує завдання. Із чотирьох відповідей слід вибрати найбільше число. Це і буде відповідь групи – довжина маршруту.

ІІ. Перевірка місцевості.

Щоб дізнатись, у якій частині світу будуть відбуватися перегони, слід обчислити зручним способом приклади.

1) 25 · 16 · 5;               2) 75 · 36;  

3) 125 · 25 · 32;           4) 25 · 12;    

Відповіді до кожного прикладу записано на картках, поклавши які у потрібному порядку, екіпажі знаходять назву місцевості.

ІІІ. Складання карти перегонів.

На дошці записані 6 прикладів. Кожний екіпаж одержав розрізану листівку з відповідями до них.

 

1560

3402

36 

123 830

23002

16 320 000

 

Завдання

Розв’язати приклади, знайти серед розрізаних картинок з відповідями потрібну і скласти листівку-пазл.

1) 65 · 24 = 1 560                    2) 243 · 14 = 3 402

3) 3456 : 96 = 36                    4) 305 · 406 = 123 830

5) 414 036 : 18 = 23 002         6) 3400 · 4800 = 16 320 000        

 

 

ІV. Перегони на місцевості з перешкодами.

Усі екіпажі отримали однакове завдання. Члени екіпажу розв’язують по 1 рівнянню.

1) 13х + 57 = 330;

2) n · 54 – 34 = 1 100;

3) 15х : 18 = 35;

4) 181 – 8у = 45.

V. Аварійна зупинка.

Необхідно полагодити ваш автомобіль. На картках для кожного екіпажу наведені розв’язки чотирьох прикладів, але в них допущені помилки. Завдання: знайти ці помилки і пояснити, чому вони були допущені.

VІ. Перепочинок.

Ви вирішили відпочити на лузі і нарвати квітів. Щоб дізнатися, скільки квітів росте на лузі, потрібно обчислити значення виразу

 Значення змінної х написані на пелюстках чарівної квітки. Сума всіх знайдених результатів дасть кількість квітів, які ростуть на лузі.

VІІ. Фініш. Щоб успішно переїхати лінію фінішу, кожному екіпажу потрібно розв’язати задачу .(Хто швидше)

 

     4). Підсумок уроку.

Перегляд відеоролика «Автораллі». Обговорення командної перемоги у змаганнях.

Які риси потрібно у собі виробляти для результативної роботи в команді?

Переможці визначаються за кількістю балів. Виставляються оцінки.

      5). Домашнє завдання.

 

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку