Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; розширювати словниковий запас увічливих слів; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.
«Мої друзі»
Мета: допомогти учням з'ясувати зміст понять «друг», «товариш», «приятель»; розширювати словниковий запас увічливих слів; виховувати бажання бути чуйним і уважним до своїх товаришів, бути самому справжнім другом.
Хід заняття
Вчитель: Сьогодні я прийшла до вас з чарівною скринькою. Коли людина бере її до рук, то може взяти з неї найкращі побажання для всього класу. Отже, вітатися ми сьогодні будемо, бажаючи один одному щось хороше: «Доброго дня усім. Бажаю всім __________»
Вчитель: У кожного з вас є друзі. Сьогодні ми про них поговоримо.
Зараз я зачитаю вірш, а ви уважно його прослухайте.
В житті усім потрібна дружба:
І для розваг, і для журби, й для служби.
Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.
Слід другові допомагати,
В пригоді завжди захищати,
Слід жарти друга розуміти
Й самому жартувати вміти.
Коли ж якесь нерозуміння,
Потрібно виявить терпіння.
При сварці – швидше помиритись –
Не варто з друзями сваритись.
Після прослуховування, вчитель просить по черзі розповісти дітей, що для них значить «Дружити»
(діти стоять в колі, вчитель посередині з м’ячем в руках, звертається до когось з запитанням і кидає йому м’яч)
Діти ловлять м’яч, потім дають стверджувальну або заперечну відповідь («Так, мій друг веселий», або «Ні, мій друг не щедрий»).
2. Руханка «Дружба»:
Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють :
Я- твій друг, і ти мій друг (показують один на одного)
Друзі всі у колі! (розводять руками)
В мене – ніс і в тебе – ніс, (торкаються спочатку свого носика, а потім носика товариша)
Плеснемо в долоні!
Я – твій друг, і ти мій – друг! Друзі ми рідненькі! (обіймаються)
4. Щоденні новини.
Доброго ранку, друзі!
Сьогодні понеділок, _______ вересня.
Особа дня - ____________ ( прикріплюється фото дитини з підписом імені) буде першою сидіти на чарівній подушці.
Сьогодні ми підемо на екскурсію до шкільної бібліотеки.