Ранкова зустріч для учнів молодших класів. Я-школяр!

Про матеріал

Мета: активізувати знання дітей про школу і шкільне життя; формувати позитивну навчальну мотивацію, коригувати негативне ( ставлення до школи; розвивати емоційну сферу дитини, знижувати рівень тривожності, страхів, пов'язаних зі школою; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих.

Матеріал: мішечок, смайлики.

Перегляд файлу

http://imiss13.ru/wp-content/uploads/2015/02/%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B8.jpg Ранкова зустріч на тему : Я – школяр 

 

Мета: активізувати знання дітей про школу і шкільне життя; формувати позитивну навчальну мотивацію, коригувати негативне ( ставлення до школи; розвивати емоційну сферу дитини, знижувати рівень тривожності, страхів, пов'язаних зі школою; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих.

Матеріал: мішечок, смайлики.

Хід зустрічі

  1. Привітання

Вчитель: Доброго ранку, діти. Зараз у цьому дружньому колі ми будемо знайомитись. Мене звати ___________. Бере за руку дитину, що сидить  поруч дивиться в очі і каже: «Доброго ранку, першокласнику, як тебе звати?»
 

 2.Обмін інформацією
«Що тобі подобається у школі?»

(використовується підхід "цілеспрямований обмін інформацією")
Я принесла ось такий мішечок.  Це мішечок вподобань. В ньому дуже багато різних смайликів. Зараз ми будемо передавати мішечок по колу, кожен скаже, що йому подобається у школі, а потім дістане з мішечка для себе смайлик.

3.Групове заняття
Розучування пісні Н.Ровенко «Ми--першокласники»
Вчитель :Діти ,коли ви збиралися на ранкове коло, грала  весела музика. Кому вона сподобалася? Це не просто гарна музика, це чудова пісенька, яка називається «Ми--першокласники» Давайте її послухаємо. Вона завжди буде збирати нас вранці на ранкове коло. Я хочу,щоб ви навчилися співати пісеньку про себе. Давайте її розучимо (розучується тільки перший куплет з приспівом)

1.Нові портфелики,

А в них - букварики.

Не так то просто

Серед друзів нас знайти.

Приспів.  Ми - першокласники,  |

                 Ми - однокласники,   |

                 О, як нам весело     |

                 Гуртом до школи йти! | (2)

 

2.Ми пишем палички,

Крючечки, галочки.

Складаєм літери

До купки у склади.

 

3.Малюєм пташечки,

Квітки-ромашечки,

Співаєм весело,

Ти, пісенько, лети!

Яяяя

4. Щоденні новини
Доброго ранку, першокласники!
Сьогодні понеділок,__________вересня.
Особа дня--­­­­­­­­­­­­­­­____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до етапу «Обмін інформацією»

http://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpghttp://st.depositphotos.com/1801426/3933/v/950/depositphotos_39330419-stock-illustration-emoticon-with-big-toothy-smile.jpg

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Маслієнко Лариса
    Для мене це все нове. Дякую вам за ваші напрацювання.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 червня 2018
Переглядів
1246
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку