Мета: активізувати знання дітей про школу і шкільне життя; формувати позитивну навчальну мотивацію, коригувати негативне ( ставлення до школи; розвивати емоційну сферу дитини, знижувати рівень тривожності, страхів, пов'язаних зі школою; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих.
Матеріал: мішечок, смайлики.
Ранкова зустріч на тему : Я – школяр
Мета: активізувати знання дітей про школу і шкільне життя; формувати позитивну навчальну мотивацію, коригувати негативне ( ставлення до школи; розвивати емоційну сферу дитини, знижувати рівень тривожності, страхів, пов'язаних зі школою; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків та дорослих.
Матеріал: мішечок, смайлики.
Хід зустрічі
Вчитель: Доброго ранку, діти. Зараз у цьому дружньому колі ми будемо знайомитись. Мене звати ___________. Бере за руку дитину, що сидить поруч дивиться в очі і каже: «Доброго ранку, першокласнику, як тебе звати?»
2.Обмін інформацією
«Що тобі подобається у школі?»
(використовується підхід "цілеспрямований обмін інформацією")
Я принесла ось такий мішечок. Це мішечок вподобань. В ньому дуже багато різних смайликів. Зараз ми будемо передавати мішечок по колу, кожен скаже, що йому подобається у школі, а потім дістане з мішечка для себе смайлик.
3.Групове заняття
Розучування пісні Н.Ровенко «Ми--першокласники»
Вчитель :Діти ,коли ви збиралися на ранкове коло, грала весела музика. Кому вона сподобалася? Це не просто гарна музика, це чудова пісенька, яка називається «Ми--першокласники» Давайте її послухаємо. Вона завжди буде збирати нас вранці на ранкове коло. Я хочу,щоб ви навчилися співати пісеньку про себе. Давайте її розучимо (розучується тільки перший куплет з приспівом)
1.Нові портфелики,
А в них - букварики.
Не так то просто
Серед друзів нас знайти.
Приспів. Ми - першокласники, |
Ми - однокласники, |
О, як нам весело |
Гуртом до школи йти! | (2)
2.Ми пишем палички,
Крючечки, галочки.
Складаєм літери
До купки у склади.
3.Малюєм пташечки,
Квітки-ромашечки,
Співаєм весело,
Ти, пісенько, лети!
Яяяя
4. Щоденні новини
Доброго ранку, першокласники!
Сьогодні понеділок,__________вересня.
Особа дня--____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією.
Додаток до етапу «Обмін інформацією»