МОЄ «ХОЧУ», «МОЖУ», «ТРЕБА»

Про матеріал
Дітям досить важко розрізнити поняття «хочу» і «можу». Ще важче їм усвідомити, що означає – «треба». Але розуміння і сприйняття цих понять, вміння правильно визначати бажання і потреби, узгоджувати їх з можливостями – вони належать до важливих якостей особистості. Кожен з батьків був свідком внутрішньої боротьби, яка відбувається у дитини. Не раз це викликало роздратування і злість. Деколи могли тільки посміхнутися. Варто подивитися на це питання з боку дитини (згадайте власні почуття коли хочеш але не можеш). Поцікавтеся мріями, бажаннями вашої дитини. Спробуйте бути терплячими кожного разу, коли стаєте свідками «війни бажань та потреб» вашої дитини…
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА: МОЄ «ХОЧУ», «МОЖУ», «ТРЕБА»

Номер слайду 2

Дітям досить важко розрізнити поняття «хочу» і «можу». Ще важче їм усвідомити, що означає – «треба». Але розуміння і сприйняття цих понять, вміння правильно визначати бажання і потреби, узгоджувати їх з можливостями – вони належать до важливих якостей особистості. Кожен з батьків був свідком внутрішньої боротьби, яка відбувається у дитини. Не раз це викликало роздратування і злість. Деколи могли тільки посміхнутися. Варто подивитися на це питання з боку дитини (згадайте власні почуття коли хочеш але не можеш). Поцікавтеся мріями, бажаннями вашої дитини. Спробуйте бути терплячими кожного разу, коли стаєте свідками «війни бажань та потреб» вашої дитини…

Номер слайду 3

 Вправа «Склянка з водою»

Номер слайду 4

Уявіть, що ваш день починається з відчуття, що ви добре відпочили, а у вашій сім’ї все гаразд. Покажіть усім склянку наповнену водою. Ми підводимся з ліжка, а дитина прокинулась без настрою, засмучена, починає вередувати. А тепер наша дитина не любить вівсянку кашу, або улюблену яєчню. Пізніше ми почали прання, яке запланували на сьогодні. Наповніть склянку водою. Зателефонували з роботи, знайшли помилку у звіті і потрібно терміново виправити усе. Склянка майже порожня. Ми вирішили випити каву з молоком, а воно в нас підгоріло. Дзвонять сусіди і говорять, що прорвало кран. Наповнюємо знову склянку водою. Усі ці події виснажують нас. Давайте разом поміркуємо що наповнює нашу склянку.

Номер слайду 5

Я найкраще всього вмію……ось чому я молодець

Номер слайду 6

Вправа знайомство «Найкраще я вмію…» (5 хв.)Учасники будуть перекидати м’яч одне одному. Той, хто триматиме в руках м’ячик, повинен розказати про те, що він найкраще вміє робити. А всі інші мають це запам’ятати. Кожен має починати казати фрази «найкраще я вмію…» (розв’язувати приклади, співати, танцювати, прибирати в кімнаті, вчити вірші, малювати), а закінчувати свою фразу словами «…ось, який я молодець». Підсумок: мистецтво творять люди, ми теж можемо творити, створювати власні шедеври, хтось вишивку, прикрасу, композицію чи букет. 

Номер слайду 7

Вправа «Тренуємо емоцію»

Номер слайду 8

Вправа «Тренуємо емоцію» (5 хв.)Тренер пропонує обрати декілька учасників і зобразити різні вирази обличчя-насупитися: як хмарка, зла чарівниця, сердита людина.-злякатися: як заєць що побачив вовка, кошеня на якого гавкає пес.-посміхнутися: як кіт на сонці, хитра лисиця, радісна дитина. Запитання: Чи легко було зобразити різні емоції? Чи вдалося це зробити? 

Номер слайду 9

Вправа «Бутерброд» (5 хв.)Уявіть собі, що я приїхала з іншої країни і дуже хочу приготувати собі бутерброд. Але я зовсім не вмію нічого готувати. В магазині я купила такі продукти: батон, масло, ковбаса. Але як саме виглядає бутерброд я не знаю. І з чого починати теж не знаю. Отже ваше завдання. Напишіть мені на листочках технологію приготування бутерброда. Учні пишуть технологію приготування бутерброда. Тренер збирає всі листочки, перемішує, вибирає один і по даній технології виготовляє бутерброд. Отже ми побачили, для того, щоб довести до свого співрозмовника свою точку зору, свій задум, свій намір потрібно вміти правильно і детально його пояснити. А нашому співрозмовнику уважно вислухати. Тоді і буде позитивний результат нашої розмови і ваша думка буде вислухана і почута.

Номер слайду 10

Вправа «Обмеження і дозволи» Заповніть ваші «Заборони та заохочення» записавши: Що вам забороняли ваші батьки і чим вони заохочували вас?Що ви забороняєте своїм дітям і чим заохочуєте?

Номер слайду 11

Вправа «Мозковий штурм» (10хв.)

Номер слайду 12

«Цінуй своє життя - воно прекрасне!»

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
1415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку