Розвивати в учнів:
} Здатність використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем.
}
} Забезпечення власного і суспільного добробуту.
} Критично мислити.
} Безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.
Обов’язкові результати навчання досягаються через три концепти:
}
} ● Комп’ютер як інструмент
} ● Комп’ютер у суспільстві
} Принцип науковості передбачає розкриття причиново-наслідкових зв'язків явищ, процесів, подій, включення в засоби навчання науково перевірених знань, які відповідають сучасному рівню розвитку науки.
У модельні програмі авторів Морзе Н.В та Барна О.В дотримуються принципу науковості :
} - ознайомлюють з історією комп’ютерних винаходів;
} - об'єктивно висвітлювати наукові факти, поняття, теорії;
}
} - показувати перспективи розвитку інформатики як науки;
} - озброюють учнів методами науки;
} - коригують знання, здобуті самостійно за допомогою засобів масової інформації;
} - пояснюють значення теорії для практики;
} - розкриваюють внутрішні зв'язки і відношення, причиново-наслідкові зв'язки в процесах і явищах.
}
} Навчальні завдання перевищують рівень пізнавальних можливостей учнів, а це спонукає їх до розвитку пізнавальних зусиль.
} За цієї умови навчання "вестиме за собою розвиток".
} Автори Морзе Н.В та Барна О.В дотрималися наступності у вивченні інформатики та забезпечили логічний зв'язок між засвоєнням матеріалу 4-го та 5-го класів.
}
} За такої умови учні засвоюють більший обсяг навчального матеріалу із значною економією часу.
}
}
Дякую за увагу!