Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Модельна програма для 1 класу НУШ. "Де я хочу відпочити на літніх канікулах"

Про матеріал
Модельна навчальна програма містить завдання для педагога, які він ставить перед собою в рамках тижня, а також що мають знати й вміти учні після розгляду дослідницьких запитань.
Перегляд файлу

              Де я хочу відпочити на літніх канікулах?

І.Ранкова зустріч

1.Привітання

        Вітання з учнями за допомогою вірша (Діти виконують відповідні рухи) 

                                 В цьому класі друзі всі:                     (три хлопки)

                                 Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

                                 Добрий день, тому, хтозліва.            (поворот наліво)

                                 Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

                                 Ми – одна сім’я.          (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

2.Вправа «Комплімент»

Діти з учителем стають в коло. Кожна дитина, дивлячись на сусіда, вітається з ним і говорить, що найбільше в цій дитині їй подобається, тобто робить комплімент. Наприклад: «Привіт, Оленко. У тебе гарна зачіска».

 

3.  Ігровий тренінг «Я обираю настрій» .

Учні прислухаються до власних почуттів і обирають той малюнок, який

         відповідає настрою. (використовується стіна настрою)

 

4.  Вправа «Літня вікторина»

- Протягом усього тижня ми з вами досліджували чудову пору року - літо. Ми дізналися з вами як розпізнати літо, як відпочивати безпечно, які дарунки дарує нам літо, які свята святкують українці влітку. Пропоную вам згадати все чому навчилися і про що дізналися.

 

1.Відгадайте загадки і напишіть відповідь:

  Сонце пече, липа цвіте,
  Жито доспіває – коли це буває? (Літо)

 

  Полуничку у сметанці
  Приготує мама вранці.
  Літо бавиться в дворі,
  Знов кусають комарі! (Червень)

  Липи в квіточки убрались,
  Віддавати цвіт зібрались
  Покупатись кличе річка,
  Тепла в ній уже водичка!  (Липень)

  Дині, гарбузи, томати:
  Смакувати, смакувати…
  От і літечка кінець,
  Осінь йде вже навпростець. (Серпень)

2. Назвіть літній  місяць у якому 30 днів (червень)

3.Улітку достигає багато фруктів і овочів. Напишіть назви фруктів і овочів , які  починаються з голосного звуку.

4. Підкресли правильну відповідь.  ДОДАТОК 1

Що полюбляють робити діти і дорослі влітку:

- Кататися на санчатах

- Гуляти під дощем

- Засмагати

- Їсти морозиво

- Ліпити сніжки

- Кататися на велосипеді

- Відпочивати у лісі

- Збирати гриби

 

5. Доповніть речення.  ДОДАТОК 2

- Влітку я завжди одягаю …( панамку).

- Відпочивати на річку або до лісу я завжди ходжу з ….(дорослими).

- Я завжди…(мию) овочі і фрукти перед тим як їх зїсти.

- Я не відкриваю двері …..(незнайомцям).

- Я не залишаю в лісі…(сміття).

- Я переходжу вулицю лише на ….(зелене) світло.

- Я не граюся із  …..(сірниками).

 

6. Розшифруй назву літнього свята і розкажи, що ти про нього знаєш ДОДАТОК 3

 

ц

о

е

н

и

у

ь

ї

д

с

т

к

і

100

35см

60

27

0

8дм

47

70

85

10см

2см

45

5

 

45+40=

90-30=

15+12=

34+13=

25+20=

13 см+22 см=

14+13=

24см-14см=

62см-60см=

44-44=

98см-96см=

3дм+5дм=

40+60=

65-60=

72-2=

(День Конституції)

 

 

5. Гра « Кубування» ДОДАТОК 4

На гранях куба - завдання  -  запитання. Діти кидають куб, дають відповіді на  запитання. 

 

 

  

 

 

 

ІІ. Розкриття дослідницького питання «Де я хочу відпочити на літніх канікулах?»

 - Сьогодні останній день навчального року. З завтрашнього дня у вас розпочинаються довгоочікувані канікули. Де б ви хотіли відпочити на літніх канікулах? (відповіді дітей) .

-У вас дуже багато бажань і мрій. Я бажаю, щоб вони усі здійснилися. А  хто хоче розпочати подорожувати і відпочивати прямо зараз?

 1. Вправа « Подорож Україною»

(інтерактивна версія карти України, завдяки котрій можна здійснити віртуальну подорож Україною, побачити минуле і сьогодення нашої країни.)

Джерело: https://jmil.com.ua/2015-1/coverpic

2. Вправа «Відпочиваємо із Lego»

Вправа «Кольорові завдання» (Методичний посібник «Шість цеглинок в освітньому просторі школи»

 3. Крісло автора «Помріємо»

Діти ( за бажанням) сідають у «крісло автора» і діляться з однокласниками своїми роздумами.

ІІІ. Рефлексія.

    1.Флешмоб. Танок «Канікули»

     Лунає пісня про канікули, діти виконують рухи, повторюючи за вчителем.

     Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=LPBhAvXwcFI

 

      2.Вправа «Мережа вражень»

    Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок передається  від одного учасника  

    до іншого розмотуючи нитку. Діти діляться своїми враженнями від тижня.

   

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку