Де я хочу відпочити на літніх канікулах?
І.Ранкова зустріч
1.Привітання
Вітання з учнями за допомогою вірша (Діти виконують відповідні рухи)
В цьому класі друзі всі: (три хлопки)
Я і ти, і ми, і ви. ( три хлопки)
Добрий день, тому, хтозліва. (поворот наліво)
Добрий день, тому, хто справа. ( поворот направо)
Ми – одна сім’я. (розвести руки в сторони, показати на всіх)
2.Вправа «Комплімент»
Діти з учителем стають в коло. Кожна дитина, дивлячись на сусіда, вітається з ним і говорить, що найбільше в цій дитині їй подобається, тобто робить комплімент. Наприклад: «Привіт, Оленко. У тебе гарна зачіска».
3. Ігровий тренінг «Я обираю настрій» .
Учні прислухаються до власних почуттів і обирають той малюнок, який
відповідає настрою. (використовується стіна настрою)
4. Вправа «Літня вікторина»
- Протягом усього тижня ми з вами досліджували чудову пору року - літо. Ми дізналися з вами як розпізнати літо, як відпочивати безпечно, які дарунки дарує нам літо, які свята святкують українці влітку. Пропоную вам згадати все чому навчилися і про що дізналися.
1.Відгадайте загадки і напишіть відповідь:
Сонце пече, липа цвіте,
Жито доспіває – коли це буває? (Літо)
Полуничку у сметанці
Приготує мама вранці.
Літо бавиться в дворі,
Знов кусають комарі! (Червень)
Липи в квіточки убрались,
Віддавати цвіт зібрались
Покупатись кличе річка,
Тепла в ній уже водичка! (Липень)
Дині, гарбузи, томати:
Смакувати, смакувати…
От і літечка кінець,
Осінь йде вже навпростець. (Серпень)
2. Назвіть літній місяць у якому 30 днів (червень)
3.Улітку достигає багато фруктів і овочів. Напишіть назви фруктів і овочів , які починаються з голосного звуку.
4. Підкресли правильну відповідь. ДОДАТОК 1
Що полюбляють робити діти і дорослі влітку:
- Кататися на санчатах
- Гуляти під дощем
- Засмагати
- Їсти морозиво
- Ліпити сніжки
- Кататися на велосипеді
- Відпочивати у лісі
- Збирати гриби
5. Доповніть речення. ДОДАТОК 2
- Влітку я завжди одягаю …( панамку).
- Відпочивати на річку або до лісу я завжди ходжу з ….(дорослими).
- Я завжди…(мию) овочі і фрукти перед тим як їх з’їсти.
- Я не відкриваю двері …..(незнайомцям).
- Я не залишаю в лісі…(сміття).
- Я переходжу вулицю лише на ….(зелене) світло.
- Я не граюся із …..(сірниками).
6. Розшифруй назву літнього свята і розкажи, що ти про нього знаєш ДОДАТОК 3
ц |
о |
е |
н |
и |
у |
ь |
ї |
д |
с |
т |
к |
і |
100 |
35см |
60 |
27 |
0 |
8дм |
47 |
70 |
85 |
10см |
2см |
45 |
5 |
45+40= 90-30= 15+12= 34+13= 25+20= 13 см+22 см= 14+13= |
24см-14см= 62см-60см= 44-44= 98см-96см= 3дм+5дм= 40+60= 65-60= 72-2= |
(День Конституції)
5. Гра « Кубування» ДОДАТОК 4
На гранях куба - завдання - запитання. Діти кидають куб, дають відповіді на запитання.
ІІ. Розкриття дослідницького питання «Де я хочу відпочити на літніх канікулах?»
- Сьогодні останній день навчального року. З завтрашнього дня у вас розпочинаються довгоочікувані канікули. Де б ви хотіли відпочити на літніх канікулах? (відповіді дітей) .
-У вас дуже багато бажань і мрій. Я бажаю, щоб вони усі здійснилися. А хто хоче розпочати подорожувати і відпочивати прямо зараз?
1. Вправа « Подорож Україною»
(інтерактивна версія карти України, завдяки котрій можна здійснити віртуальну подорож Україною, побачити минуле і сьогодення нашої країни.)
Джерело: https://jmil.com.ua/2015-1/coverpic
2. Вправа «Відпочиваємо із Lego»
Вправа «Кольорові завдання» (Методичний посібник «Шість цеглинок в освітньому просторі школи»
3. Крісло автора «Помріємо»
Діти ( за бажанням) сідають у «крісло автора» і діляться з однокласниками своїми роздумами.
ІІІ. Рефлексія.
1.Флешмоб. Танок «Канікули»
Лунає пісня про канікули, діти виконують рухи, повторюючи за вчителем.
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=LPBhAvXwcFI
2.Вправа «Мережа вражень»
Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок передається від одного учасника
до іншого розмотуючи нитку. Діти діляться своїми враженнями від тижня.