Модельна програма розроблена для класоводів перших класів.
Дотримано всіх норм і прмнципів Новоі украінськоі школи при складанні програми.
Очікувані результати тижня:
Що таке озеро? Цікавинки
»Хто живе в озері?
Як відпочивати біля озера?
Що зробити, щоб озеро було чистим?
Ранкова зустріч
Привітання
Відгадування загадки для визначення проблеми дня.
Читання/слухання, бесіда з елементами розповіді про озеро.
Складання розповіді за малюнками «Ігрова вправа «Чим і як?»
Розв'язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
Виготовлення аплікації. Дидактична гра «Ми - творці найчистішого озера.
Підведення підсумків
МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
ДЛЯ ПЕРШОГО КЛАСУ
ТЕМА ТИЖНЯ:
ОЗЕРО-дзеркальна перлина
2018
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Завдання двадцять четвертого тижня:
Очікувані результати двадцять четвертого тижня:
Що таке озеро? Цікавинки
Ранкова зустріч
Групове заняття
Новини дня
Розгадування кросворду з метою визначення ключового слова інтегрованого дня
Бесіда про озера України на основі відео і сладання візуального словника теми
Хвилинка відпочинку. Кінезіологічні вправи.
Дидактична гра «Ми – мандрівники»
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть
віртуальну мандрівку озерами України. Гра «Танграм»
Позначення контурів рюкзака через послідовне з’єднання цифр
та визначення його вмісту, необхідного для мандрівки озерами України.
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Які рослини дружать з озером?
Ранкова зустріч.
1.Привітання
2. Вправа «Які рослини живуть озері?»
3.Групове заняття.
Визначення проблеми дня через розгадування ребусу.
Гра – фантазування
«Що станеться,якщо…»
Бесіда про значення рослин у житті людини на основі перегляду відеоматеріалу
Вправа «Як і коли рослини можуть допомогти мені?»
Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту .Виготовлення аплікації» рослини в озері»
Хто живе в озері?
Ранкова зустріч
Привітання
Групове заняття
Новини дня
З’ясування суб’єктного досвіду учнів з проблеми, що вивчається
Слухання казки «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку» (Микола Трублаїні)
Релаксація
Гра «Що станеться, коли…»
Підведення підсумків заняття
Як відпочивати біля озера?
Ранкова зустріч
Привітання
Групове заняття.
Новини дня
Обмін інформацією
З’ясування суб’єктного досвіду учнів з проблеми, що вивчається
Гра «Що станеться, якщо…»
Читання коміксу «Дотримання правил - безпечна забава»
Складання «Правил безпечної поведінки під час відпочинку біля води»
Підведення підсумків заняття
Що зробити, щоб озеро було чистим?
Ранкова зустріч
Привітання
Відгадування загадки для визначення проблеми дня.
Читання/слухання, бесіда з елементами розповіді про озеро.
Складання розповіді за малюнками «Ігрова вправа «Чим і як?»
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
Виготовлення аплікації. Дидактична гра «Ми - творці найчистішого озера.
Підведення підсумків.
Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
Завдання двадцять четвертого тижня:
1. Ознайомити з водоймами та назвами озер.
2. Вчити розрізняти рослини , що ростуть біля озера.
3. Вчити розпізнавати види риб.
4. Формувати навички безпечної поведінки біля озера.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного
спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять четвертого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● що таке озеро;
● які озера є в Україні;
● рослини, що ростуть біля озера;
● тварин, що мешкають в озері;
та вмітимуть:
● застосовувати знання про охорону озер;
● використовувати правила безпечної поведінки біля озера
№ з/п |
Назва освітньої галузі |
Очікуванні результати |
|||
1 |
Мовно-літературна |
«Взаємодіємо усно» - з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) - перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації - сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою - розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні - ставить запитання до усного повідомлення для отримання додаткової інформації - обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила «Читаємо» - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання - ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного - знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту «Взаємодіємо письмово» - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляют «Досліджуємо мовлення» - розрізняє різні види текстів (розповідь, опис) і пояснює їх призначення - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова «Досліджуємо медіа» - висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) - висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо) |
|||
2 |
Математична освітня |
«Лічба»
|
|||
3 |
Природнича освітня |
«Я пізнаю природу» - використовує інформацію з відомих та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо) - запитує, щоб довідатися більше про природу - визначає, якої інформації не вистачає для дослідження - вказує на інформацію, яку не розуміє - фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фотопристроїв - записує результати дослідів (наприклад, у таблицю) - співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки - вирізняє істотну інформацію про природу - на основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку про це - розрізняє фантастичне уявлення про об’єкти природи і факти про них на основі доступних джерел - запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації «Я у природі» розповідає про можливі загрози з боку тварин (небезпечні і хворі тварини), рослин (отруйні частини рослин) та грибів (отруйні гриби), пояснює, як діяти в разі загрози - описує поведінку тварин у різні пори року - описує життєвий цикл рослин у різні пори року |
|||
4 |
Технологічна освітня |
Створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи за допомогою дорослих. Використовує папір, картон, нитки, неткані чи природні матеріали (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) Демонструє вміння різати нитки, папір, картон ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання
|
|||
5 |
Соціальної та здоров’язбережувальна освітня |
«Безпека» пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі дотримується правил безпечної поведінки в різних ситуаціях пояснює важливість сну та відпочинку (активного і пасивного) для належного розвитку організму та збереження здоров’я |
|||
6 |
Громадянська та історична освітня |
«Я – Людина» аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності «Моя культурна спадщина» пояснює, чому природа важлива для
|
|||
7
|
Мистецька освітня |
«Художньо-практична діяльність» Відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) Використовує усю площину аркуша для створення композиції Користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо |
|||
|
|||||
Що таке озеро?
Узагальнена таблиця
№ з/п
|
Приклади навчальної діяльності
|
Очікувані результати учіння
|
Індекс конкретного очікуваного результату
|
І. |
Ранкова зустріч 1. Привітання 2. Групове заняття. Вправа”Комплімент” 3. Новини дня
|
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2 – 3
|
ІІ. |
Розгадування кросворду з метою визначення ключового слова інтегрованого дня
|
Представляє загальні відомості про свій рідний край Описує місцевість, у якій проживає Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (відео) Записує слова з вивченими буквами, вимова і написання яких збігаються
|
2 ГІО 4.1-1
2 ПРО 3.2-1
2 МОВ 1.5-1
2 МОВ 3.1 - 1
|
ІІІ. |
Бесіда про озера України на основі відео і сладання візуального словника теми 1. Візуальний словник теми
|
Читає слова із вивченими буквами Уживає відповідну до ситуації спілкування(тематика тижня) лексику і несловесні засоби З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
|
2 МОВ 2.2-2
2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 1.1-1
|
ІV. |
Хвилинка відпочинку. Кінезіологічні вправи.
|
|
|
V. |
Дидактична гра «Ми – мандрівники»
|
Представляє загальні відомості про Україну Описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті
|
2 ГІО 4.1-1
2 ПРО 3.1-2
|
VІ. |
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку озерами України. Гра «Танграм»
|
Демонструє іншим результати власної діяльності
|
2 ТЕО 1.5-1
|
VІІ. |
Позначення контурів рюкзака через послідовне з’єднання цифр та визначення його вмісту, необхідного для мандрівки озерами України.
|
Оперує числами Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку
|
2 МАО 3.3-1 2 ГІО 7.2-2
|
VІІІ. |
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
|
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
|
Які рослини дружать з озером?
Узагальнена таблиця
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
Індекс очікуваного результату |
І. |
Ранкова зустріч. 1.Привітання 2. Вправа «Які рослини живуть озері?» 3.Групове заняття. |
Уживає різні форми привітання .Обговорює в парі проблемне питання за темою тижня . З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників, доречно реагує на усну інформацію в діалозі. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. Імпровізує засобами пантоміми (міміка,жести) |
2 МОВ 1.8-2
2МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 МОВ 1.1-2
2 СЗО 4.4-6
2 МИО 1.2-3 |
ІІ. |
Визначення проблеми дня через розгадування ребусу. |
Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Обговорює в парі / групі проблемне питання за темою « Рослини в озері» |
2 ГІО 7.2-2
2 ГІО 7.2-4
2 МОВ 1.6-1 |
ІІІ. |
Гра – фантазування «Що станеться, якщо… |
Уживає відповідну до ситуації спілкування (Озеро) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) |
2 МОВ 1.7-2 |
|
|
Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших. Розрізняє потреби інших осіб. Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри. |
2 ГІО 7.2-3
2 СЗО 1.3-5 2 СЗО 4.4-6 |
IV. |
Бесіда про значення рослин у житті людини на основі перегляду відеоматеріалу. |
Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (мультфільм, світлини). Наводить приклади використання рослин людиною. Пояснює, чому природа важлива для людини На основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу, висловлює свою думку. |
2 МОВ 1.5-1 2
2 ПРО 3.3-5 2
2 ПРО 2.2-1
2 ПРО 4.2-1 |
V. |
Вправа «Як і коли рослини можуть допомогти мені?» |
Записує тексти з 3 - 4 коротких речень. Вирізняє істотну інформацію про природу . Складає план дій щодо підтримки свого здоров’я . Наводить приклади використання рослин людиною . |
2 МОВ 3.1-4
2 ПРО 4.1-2
2 СЗО 4.6-3
2 ПРО 3.3-5
|
VІ. |
Розв’язування повсякденних проблем математичного змісту . |
Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри Розв’язує повсякденні проблеми математичного змісту, що містять групи пов’язаних між собою величин |
2 СЗО 4.4-6
2 МАО 1.2-1 |
VІІ. |
Виготовлення аплікації «Рослина» |
Створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи за допомогою дорослих. Використовує папір, картон, нитки, неткані чи природні матеріали (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) Демонструє вміння різати нитки, папір, картон ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) Залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання Демонструє, як попросити допомоги при потребі |
2 ТЕО 1.4-4
2 ТЕО 1.4-5
2 ГІО 7.2-2
2 СЗО 1.3-3 |
VІІІ. |
Гра «Вилучи зайве» |
Розрізняє дерева, кущі, трав’янисті рослини .Наводить приклади назв дерев, кущів, трав’янистих рослин Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої |
2 ПРО 4.3-4 2
ПРО 4.3-4 2
МОВ 1.7-2 2
СЗО 1.4-1
|
Хто живе в озері ?
Узагальнена таблиця
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
Індекс очікуваного результату |
||||||||||
І. |
Ранкова зустріч. |
З увагою сприймає усні репліки учителя й
Уживає відповідну до ситуації спілкування |
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 МОВ 1.1-2
2 СЗО 4.4-6 2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 1.5-1 |
||||||||||
ІІ. |
З’ясування |
Уживає відповідну до ситуації спілкування
Читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично; двійками, п’ятірками, десятками) порівнює натуральні числа в межах 100, позначає результат порівнювання за допомогою знаків >, <, = Розпізнає за деякими ознаками комах, павуків, раків, риб, жаб, птахів і звірів Добирає конструкційні матеріали відповідно до їх властивостей для виготовлення виробу: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали |
2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 2-2.1-2
2 МОВ 5.1-1
2 МОВ 4.2-2.
2 ГІО 2-2.3-2
2 МАО 1-4.2-1
2 МАО 2-4.2-6]
2 ПРО 1-4.3-6 2 ТЕО 1-1.3-3]
|
||||||||||
ІІІ. |
Гра «Що |
Уважно вислуховує думку співрозмовника, |
2 ГІО 7.2-3
2 ПРО 2.1-1
2 МОВ 1.7-2
2 СЗО 4.4-6
|
||||||||||
ІV. |
Читання учнями
|
З увагою сприймає усні репліки учителя й Виражає свої почуття та думки, вживаючи прості слова та супроводжуючи їх не вербально |
2 МОВ 1.1-1
2 МОВ 1.7-2
2ІНО 3-3.1-1
|
||||||||||
V. |
Малювання озера |
Відповідно до задуму, обирає положення формату аркуша (вертикальний, горизонтальний) Використовує усю площину аркуша для створення композиції Користується художніми засобами та матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо |
2 МИО 1-1.1-11
2 МИО 1-1.1-12 2 МИО 1-1.1-1.1-16 |
||||||||||
VІ. |
Підведення підсумків |
З увагою сприймає усні репліки учителя й
Пояснює, що кожен учинок має наслідки,
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 СЗО 2.2-7 |
Як відпочивати біля озера?
Узагальнена таблиця
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
Індекс очікуваного результату |
||||||||||
І. |
Ранкова зустріч. |
З увагою сприймає усні репліки учителя й
Уживає відповідну до ситуації спілкування |
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 МОВ 1.1-2
2 СЗО 4.4-6 2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 1.5-1 |
||||||||||
ІІ. |
З’ясування |
Уживає відповідну до ситуації спілкування |
2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 5.1-1
2 МОВ 2.2-2 2 МОВ 4.2-1
2 ГІО 2-2.3-2
2 СЗО 2.2-7 |
||||||||||
ІІІ. |
Гра «Що |
Уважно вислуховує думку співрозмовника, |
2 ГІО 7.2-3
2 ПРО 2.1-1
2 МОВ 1.7-2
2 СЗО 4.4-6
|
||||||||||
ІV. |
Читання учнями
|
З увагою сприймає усні репліки учителя й
|
2 МОВ 1.1-1
2 МОВ 1.7-2
2 МОВ2.2-2
2 МОВ 2.3-2
2 ГІО 2-2.3-2
2 СЗО 2.2-7 |
||||||||||
V. |
Складання «Правил безпечної поведінки під час відпочинку біля води»
|
Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Обстоює думку, що не треба замовчувати негідної поведінки інших Пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил
Фіксує здобуту інформацію / дані словами, |
2 ГІО 2-7.2-3
2 ГІО 2-6.2-3
2 ГІО 2-2.3-2
2 ПРО 1-2.2-1 |
||||||||||
VІ. |
Підведення підсумків |
А
З увагою сприймає усні репліки учителя й
Пояснює, що кожен учинок має наслідки,
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
2 СЗО 2.2-7 |
Що зробити, щоб озеро було чистим?
Узагальнена таблиця
№ з/п
|
Приклади навчальної діяльності
|
Очікувані результати учіння
|
Індекс конкретного очікуваного результату
|
|
І. |
Ранкова зустріч 1. Привітання
|
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свою думку, шануючи гідність інших. Організовує робоче місце для навчання з
урахуванням умов у школі та вдома.
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2 – 3
2 СЗО 4.1 – 4 |
|
ІІ. |
Відгадування загадки для визначення проблеми дня.
|
Відгадує загадки. Пояснює вибір букв на позначення голосних і приголосних звуків (позиція голосного звука після твердого приголосного; позиція голосного звука після м’якого приголосного; позиція приголосного перед голосним. Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схему.
|
2 МОВ 3.1 – 4
2 МОВ 4.1 – 1
2 МАО5
|
|
ІІІ. |
Читання/слухання, бесіда з елементами розповіді про озеро. |
Сприймає монологічне висловлення, розучування текстів (розповідь з подій життя, або спостереження за комось/чимось) Читає вголос короткі тексти, складені з 3-4 речень. Пояснює роль ілюстрацій, для глибшого розуміння тексту. Визначає тему і головну думку в тексті. Використовує дані для спілкування про досліджувану проблему. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свою думку, шануючи гідність інших. Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї і іншої статі. Встановлює дружні стосунки з дітьми своєї і іншої статі. |
2 МОВ 2 – 2.4-3 2 МАО 1.1-2 2 ГІО 7.2-3
2 МОВ 2.5 -5
2 ГІО 7.2 -3 |
|
ІV. |
Складання розповіді за малюнками «Ігрова вправа «Чим і як? |
Висловлює свої думки з приводу простих медіа текстів(світлин) Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших |
2 МОВ 2.5-5 2 МОВ 3.1 – 1 2 ГІО 7.2 -2 |
|
V. |
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.
|
Застосовує різні стратегії виховання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах. Оперує числами в межах 20, розв’язуючи різні життєві проблеми. Використовує знання про вивчені величини (довжина, вартість, час) вирішуючи життєві ситуації. Надає допомогу тим хто її потребує і висловлює вдячність за підтримку |
2 МАО 3.3 -3 2 МАО 3.3 -1
2 МАО 3.3 – 4
2 ГІО 7.2 -2
|
|
VI. |
Виготовлення аплікації. Дидактична гра «Ми - творці найчистішого озера. |
Прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати. Планує послідовність технологічних операцій за допомогою дорослих. Не боїться представляти результати діяльності |
2 ТЕО 1.1 -1
2 МИО 3.1 -2 |
|
VIII |
Підведення підсумків. |
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію. Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших. |
2 МОВ 1.1 -1 2 ГІО 7.2 –3
|
|
Що таке озеро? Цікавинки.
Узагальнена таблиц
№ з/п
|
Приклади навчальної діяльності
|
Очікувані результати учіння
|
Індекс конкретного очікуваного результату
|
І. |
Ранкова зустріч 1. Привітання 2. Групове заняття. Вправа”Комплімент” 3. Новини дня
|
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2 – 3
|
ІІ. |
Розгадування кросворду з метою визначення ключового слова інтегрованого дня
|
Представляє загальні відомості про свій рідний край Описує місцевість, у якій проживає Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (відео) Записує слова з вивченими буквами, вимова і написання яких збігаються
|
2 ГІО 4.1-1
2 ПРО 3.2-1
2 МОВ 1.5-1
2 МОВ 3.1 - 1
|
ІІІ. |
Бесіда про озера України на основі відео і сладання візуального словника теми 1. Візуальний словник теми
|
Читає слова із вивченими буквами Уживає відповідну до ситуації спілкування(тематика тижня) лексику і несловесні засоби З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі
|
2 МОВ 2.2-2
2 МОВ 1.7-2
2 МОВ 1.1-1
|
ІV. |
Хвилинка відпочинку. Кінезіологічні вправи. |
|
|
V. |
Дидактична гра «Ми – мандрівники»
|
Представляє загальні відомості про Україну Описує Україну, її найважливіші географічні об’єкти, показує розташування України на карті
|
2 ГІО 4.1-1
2 ПРО 3.1-2
|
VІ. |
Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку озерами України. Гра «Танграм»
|
Демонструє іншим результати власної діяльності
|
2 ТЕО 1.5-1
|
VІІ. |
Позначення контурів рюкзака через послідовне з’єднання цифр та визначення його вмісту, необхідного для мандрівки озерами України.
|
Оперує числами Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку
|
2 МАО 3.3-1 2 ГІО 7.2-2
|
VІІІ. |
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
|
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших
|
2 МОВ 1.1-1
2 ГІО 7.2-3
|