модельні навчальні програми з предметів та інтегрованих курсів. Мистецтво

Про матеріал
Нормативно-правове забезпечення базової середньої освіти. Нормативні документи, Розгляд Модельних програм з курсу мистецтво для 5-6 класи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модельні навчальні програми з предметів та інтегрованих курсів. Підготувала: Вовчук Юлія Василівна

Номер слайду 2

Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освітизакон України «Про освіту»закон України “Про повну загальну середню освіту»Концепціія реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»Державний стандарт базової середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannya-derzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920-898)

Номер слайду 3

Освітня програма закладу загальної середньої освіти має:відповідати структурі типової освітньої програмивизначати загальний обсяг навчального навантаження на відповідному рівнімістити навчальний план, що ґрунтується на одному з варіантів типових навчальних планів відповідної типової освітньої програмимістити перелік модельних навчальних програмопис форм організації освітнього процесу та інструментарію оцінювання

Номер слайду 4

На основі зазначених вимог заклад освіти розробляє власну освітню програму, яка має таку структуру: Вступна частина. Загальний обсяг навчального навантаження (в годинах) і його розподіл за освітніми галузями, циклами та роками навчання. Навчальний план закладу освіти з визначеним переліком предметів та інтегрованих курсів та закріпленим за цими предметами / інтегрованими курсами тижневим навчальним навантаженням для кожного року навчання. Перелік модельних навчальних програм та навчальних програм згідно з переліком предметів та інтегрованих курсів, визначеним навчальним планом закладу освіти. Опис форм організації освітнього процесу. Опис інструментарію оцінювання.Інші складники (за потреби закладу).

Номер слайду 5

Навчальний план закладу освіти. Заклад освіти, спираючись на відповідний для певного типу освітнього закладу Типовий навчальний план (Додатки 3, 4 до Типової освітньої програми), у навчальному плані зазначає перелік навчальних предметів та/або інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також предмети/курси варіативного освітнього компоненту з урахуванням освітніх потреб учнів.

Номер слайду 6

На основі визначеного в освітній програмі закладу освіти навчального плану педагогічна рада складає, а його керівник затверджує річний навчальний план (один або декілька), в якому конкретизується перелік навчальних предметів (інтегрованих курсів), обов’язкових для вивчення, вибіркових (за вибором учнів) освітніх компонентів, зокрема, навчальних предметів, курсів, інтегрованих курсів, та кількість навчальних годин на тиждень (та/або кількість годин на навчальний рік).

Номер слайду 7

Перелік модельних навчальних програм. Заклад освіти здійснює вибір модельних навчальних програм для закладів загальної середньої освіти з-поміж тих, яким надано гриф «Рекомендовано Міністерство освіти і науки України» (Наказ МОН №795 від 12 липня 2021 року https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-nadannya-grifa-rekomendovano-ministerstvom-osviti-i-nauki-ukrayini-modelnim-navchalnim-programam-dlya-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti).

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Педагогічний колектив закладу освіти може використовувати в освітньому процесі:модельні навчальні програми із зазначенням у них кількості годиннавчальні програми, розроблені на основі модельних навчальних програм авторськими колективами відповідних модельних програмнавчальні програми, затверджені педагогічною радою, що містять опис результатів навчання учнів з навчальних предметів (інтегрованих курсів)

Номер слайду 10

У разі використання додаткових годин на вивчення курсу за вибором до переліку навчальних програм додається програма цього курсу. Звертаємо увагу, що програма курсу за вибором повинна мати відповідний гриф і входити до переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у закладах загальної середньої освіти (https://cutt.ly/oy. P5 J3 V). При розподілі варіативного складника навчального плану слід враховувати гранично допустиме навантаження.

Номер слайду 11

Вимоги до модельних навчальних і навчальних програм. РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯКожен результат навчання має бути сформульований на основі відповідного орієнтира для оцінювання з Державного стандарту базової середньої освіти із зазначенням індексу цього орієнтира. ПРОПОНОВАНИЙ ЗМІСТПропонований зміст може бути структуровано відповідно до компонентів базових знань та конкретизовано з огляду на мінімальну кількість годин у типовому навчальному планіВИДИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІПропоновані види навчальної діяльності повинні узгоджуватися з результатами навчання і пропонованим змістом. Їхній перелік повинен бути мінімальним та орієнтовним

Номер слайду 12

Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Комаровська О. А., Лємешева Н. А.)Програма відповідає меті і завданням мистецької освітньої галузі, враховує послідовність досягнення очікування результатів навчання мистецтва, визначених Державним стандартом базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів №98 від 30 серпня 2020року, спираться на концепцію Нової української школи).

Номер слайду 13

Програмою передбачено, що навчання мистецтва в основній школі буде ефективнішим, якщо освітній процес базуватиметься на таких стрижневих наукових підходах, як: Особистісно орієнтований;Субєктивно-діяльнісний;Аксіологічний;Культурологічний;Діагностичний;Компетентнісний.

Номер слайду 14

Відповідно програма базується на дотриманні принципів загальної мистецької освіти:

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти. Автори: Івасюк О. М., Комаровська О. А., Кізілова Г. О., Лємешева Н. А., Лобова О. В., Назар Л. Й., Чужинова І. Ю, Шулько О. А.).

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Масол Л. М., Просіна О. В.). Цикл: адаптаційний 5-6клас. Освітня галузь: мистецька. Кількість годин: рекомендована кількість 2 години на тиждень у 5-6 класвах

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Концептуальні засади інтегрованого навчання мистецтва

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти (авт. Кондратова Л. Г.). Модельна освітня програма розроблена на основі Типової освітньої програми «Мистецтво» для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, наказ МОН від 19.02.2021р. №235

Номер слайду 37

Компетентнісний потенціал мистецької освітньої галузі1. Вільне володіння державною мовою2. Математична компетентність3. Інноваційність4. Компетентніст в галузі природничих наук, техніки і технологій5. Навчання впродовж життя6. Соціальні компетентності7. Екологічна компетентність8. Іноваційно-комунікаційна компетентність9. Громадянські та соціальні компетентності10. Підприємливість та фінансова грамотність

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Презентації
Додано
26 листопада
Переглядів
4
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку