Розробка вчителя історії Черницького ЗЗСО з дошкільним підрозділом вчителя Молінського Ю.І
Письмова контрольна робота
Тема: Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики пер. пол ХІХ ст. Модернізація українського суспільства в середині – другій половині ХІХ ст.
Рівень 1.
-
Рід українських підприємців, що походив з м.Сміли Черкаської губернії: а) Симиренки; б) Яхненки; в) Терещинки;
-
Український вчений, що запропонував троетапну періодизацію формування української національної свідомості:
а) І.Лисняк-Рудницький; б) Василь Капніст; в) Василь Каразін;
-
Яка з реформ 60 – 70 рр ХІХ ст в Російській імперії була найліберальнішою:
а) селянська; б) судова; в) земcька; г) військова; д) освітня;
Рівень 2.
-
Етнос – це
-
Американський шлях розвитку сільського господарства – це
-
Трудова еміграція – це
Рівень 3.
-
Схарактеризуйте основні положення аграрної реформи 1861 р.
-
Визначте особливості промислового розвитку східноукраїнських земель у порівнянні з західноукраїнським регіоном.(2 б)
Рівень 4.
“Розвиток промисловості в українських землях спричинив зміни в соціальній структурі суспільства” Висловіть власне бачення цього процесу, його історичні наслідки.
Письмова контрольна робота
Тема: Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики пер. пол ХІХ ст. Модернізація українського суспільства в середині – другій половині ХІХ ст.
Рівень 1.
-
Рід українських підприємців, що походив з м. Гліхів Чернігівської а) Симиренки; б) Яхненки; в) Терещинки;
-
Течія початку ХІХ ст серед української суспільної еліти, які працювала на благо Російської імперії її величі і водночас мала патріотичні почуття до Малоросії:
а) асимілятори; б) традиціоналісти; в) романтики;
-
яка з цих форм монополії була характерною для української економіки другої половини ХІХ ст.: а) картель; б) трест; в) синдикат; г) концерн.
Рівень 2.
-
Індустріалізація – це
-
фургонщики – це
-
нація – це
Рівень 3.
-
Схарактеризуйте основні положення судової реформи 1864 р.
-
Визначте особливості промислового розвитку східноукраїнських земель у порівнянні з західноукраїнським регіоном.(2 б)
Рівень 4.
“Розвиток промисловості в українських землях спричинив зміни в соціальній структурі суспільства” Висловіть власне бачення цього процесу, його історичні наслідки.
Письмова контрольна робота
Тема: Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики пер. пол ХІХ ст. Модернізація українського суспільства в середині – другій половині ХІХ ст.
Рівень 1.
-
Представник радикальної гілки традиціоналістів, що у справі відновлення гетьманських порядків та давнього устрою на території України у 1791 р. зустрічався з головою Пруського уряду:
а) І.Лисняк-Рудницький; б) Василь Капніст; в) Василь Каразін;
-
Течія початку ХІХ ст серед української суспільної еліти представники якої захоплювалися культурою, мовою, світосприйняттям, мораллю народу:
а) асимілятори; б) традиціоналісти; в) романтики;
-
Вкажіть дату скасування кріпосного права у східноукраїнських землях: а) 1865; б)1861; в) 1864; г)1848;
Рівень 2.
-
фабрика – це
-
синдикат – це
-
промисловий переворот - це
Рівень 3.
-
Схарактеризуйте основні положення військової реформи 1862 - 1877 рр.
-
Визначте особливості промислового розвитку східноукраїнських земель у порівнянні з західноукраїнським регіоном.(2 б)
Рівень 4.
“Розвиток промисловості в українських землях спричинив зміни в соціальній структурі суспільства” Висловіть власне бачення цього процесу, його історичні наслідки.
Письмова контрольна робота
Тема: Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики пер. пол ХІХ ст. Модернізація українського суспільства в середині – другій половині ХІХ ст.
Рівень 1.
-
Хто з перерахованих діячів української культури був засновником Харківського Університету
а) І.Лисняк-Рудницький; б) Василь Капніст; в) Василь Каразін;
-
Течія початку ХІХ ст серед української суспільної еліти представники якої захоплювалися культурою, мовою, світосприйняттям, мораллю народу:
а) асимілятори; б) традиціоналісти; в) романтики;
-
В кажіть , які міста поєднала перша залізниця у західноукраїнських землях: а) Київ-Львів; б) Одеса-Балта; в) Перемишль- Львів; г) Львів-Броди;
Рівень 2.
-
Фургонники – це
-
синдикат – це
-
Прусський шлях розвитку сільського господарства – це
Рівень 3.
-
Схарактеризуйте основні положення освітньої реформи 1864 р.
-
Визначте особливості промислового розвитку східноукраїнських земель у порівнянні з західноукраїнським регіоном.(2 б)
Рівень 4.
“Розвиток промисловості в українських землях спричинив зміни в соціальній структурі суспільства” Висловіть власне бачення цього процесу, його історичні наслідки.