Модифікована програма та календарно-тематичне планування для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас

Про матеріал
Модифікована програма та календарно-тематичне планування з природознавства для дітей з особливими освітніми потребами 6 клас
Перегляд файлу

Модифікована програма

Пізнаємо природу

для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

35 год. на рік

з/п

Пропонований зміст навчального предмета

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

1

Пізнаємо світ науки. (2 год)

Перший крок у науку, як досягнути успіху, як стати дослідником, відомі Українці

 -розпізнає на картинках  професії людей;

2

Пізнаємо фізичні явища. (5 год)

Що відбувається з тілами при нагріванні, електрична енергія у нашому домі, правила безпечної поведінки з електроприладами, світло і тінь, утворення тіні

 

-розпізнає та обирає картинки на яких зображені електроприлади.

 

3

Пізнаємо астрономічні явища. (4 год)

З чого складається Земля, зображення Землі на карті та глобусі, явища пов’язані з рухами Землі та Місяця, зміна дня і ночі, зміна пір року.

-з допомогою вчителя за малюнками визначає послідовність і обирає частини доби (день, ніч);

-з допомогою вчителя за картинками обирає пори року.

4

Пізнаємо біологічні явища. (4 год)

Чому і як живляться організми, як живляться тварини, як живляться рослини, ріст і розвиток тварин, ріст і розвиток рослин.

- розрізняє на картинках,  зображені тварини і обирає названу вчителем тварину;

-розрізняє на картинках зображені рослин і обирає названу вчителем рослину.

5

Астрономічні інструменти та спостереження. (4год)

Чим озброєні астрономи, астрономічні прилади, небесні тіла, сузір’я.

- за малюнками і картинками розпізнає астрономічні прилади, небесні тіла і обирає назване небесне тіло.

6

Сонячна система. (4 год)

Будова Сонячної системи, особливості планет земної групи, планети-гіганти, малі тіла Сонячної системи: комети, метеорити, метеороїди.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

- має уявлення про Сонце.

7

Взаємозв’язок організмів з живою та неживою природою. (2 год)

Особливості водного середовища, Пристосування у мешканців грунту .

- за малюнками і картинками розпізнає жителів водного середовища.

8

Взаємозв’язок між живими організмами. (1 год)

Паразити і хижаки, взаємозв’язок між хижаками та жертвами.

- за малюнками і картинками розпізнає жителів водного середовища.

9

Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупуваннях.

(4 год)

Відмінність між лісом та парком, городні культури, тварини, які живуть серед людей, рослини, які вирощують люди.

- за малюнками і картинками розпізнає мешканців лісу.

- впізнає та обирає картинки з рослинами, які вирощують люди.

                                                                                                                         

                                

 

Календарно-тематичне планування

уроків пізнаємо природу

для дітей з особливими освітніми потребами  6 клас

1 год в тиждень

№ з/п

                    Тема уроку

Очікувані результати навчальної         діяльності

  Дата

Примітка

1

Пізнаємо світ науки. Як досягнути успіху.

-розпізнає на картинках  професії людей;

 

 

2

Професії майбутнього.

-розпізнає на картинках  професії людей;

 

 

3

Фізичні явища. Що відбувається з тілами при нагріванні?

-з допомогою вчителя визначає на дотик холодні та гарячі предмети.

 

 

4

Електрична енергія у нашому домі.

-

 

 

5

Безпечне поводження з електроприладами.

-розпізнає та обирає картинки на яких зображені електроприлади.

 

 

 

6

Світло й тінь.

-має уявлення про світло.

 

 

7

Утворення тіні.

-має уявлення про утворення тіні.

 

 

8

Урок узагальнення знань.

 

 

 

9

Астрономічні явища. Зображення Землі на карті і глобусі.

-з допомогою вчителя знаходить рідний край на глобусі, карті.

 

 

10

Явища, які пов’язані з рухами Землі та Місяця.

-за малюнками та картинками пояснює рух Землі навколо себе, навколо Сонця.

 

 

11

Зміна дня і ночі.

-з допомогою вчителя за малюнками визначає послідовність і обирає частини доби (день, ніч).

 

 

 

12

Зміна пір року.

-з допомогою вчителя за картинками обирає пори року.

 

 

13

Біологічні явища. Живлення тварин.

- розрізняє на картинках,  зображені тварини і обирає названу вчителем тварину;

 

 

 

14

Як живляться рослини?

-розрізняє на картинках зображені рослин і обирає названу вчителем рослину.

 

 

15

Ріст і розвиток тварин.

-за малюнками показує як ростуть і розвиваються тварини.

 

 

16

Ріст і розвиток рослин.

за малюнками показує як ростуть і розвиваються рослини.

 

 

17

Урок узагальнення знань.

 

 

 

18

Астрономічна система. Інструменти астрономів.

- за малюнками і картинками розпізнає астрономічні прилади.

 

 

19

Небесні тіла.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

 

 

 

20

Сузір’я.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

 

 

 

21

Сонячна система. Будова Сонячної системи.

- має уявлення про Сонце.

 

 

22

Особливості планет земної групи.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

 

 

 

23

Планети-гіганти.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

 

 

 

24

Малі тіла Сонячної системи: комети, метеорити.

- за малюнками і картинками розпізнає  небесні тіла і обирає назване небесне тіло;

 

 

 

25

Урок узагальнення знань.

 

 

 

26

Взаємозв’язок у природі. Особливості водного середовища.

- за малюнками і картинками розпізнає жителів водного середовища.

 

 

27

Мешканці грунту.

- за малюнками і картинками розпізнає мешканців грунту.

 

 

28

Взаємозв’язок між живими організмами. Паразити і хижаки. Взаємодія між хижаками та жертвами.

- за малюнками і картинками розпізнає жителів водного середовища.

 

 

29

Взаємозв’язки у різних угрупуваннях. Відмінність між лісом та парком.

- за малюнками і картинками розпізнає мешканців лісу.

 

 

 

30

Городні культури.

- впізнає та обирає картинки з рослинами, які вирощують люди.

 

 

31

Тварини, що живуть серед людей.

- впізнає та обирає картинки з тваринами, що живуть серед людей.

 

 

32

Рослини, які вирощують люди.

- впізнає та обирає картинки з рослинами, які вирощують люди.

 

 

33

Урок узагальнення знань.

 

 

 

34

Повторення вивченого матеріалу

-за допомогою запитань вчителя та малюнків наводить приклади охорони природи.

 

 

35

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

    

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Планування
Інкл
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку