Модифікована програма з Інформатики, 3 клас ,для учня з ООП ,рівень підтримки : IV;

Про матеріал
Програма враховує потреби навчання з ООП. Кожен урок містить спрощені завдання, додаткову підтримку вчителя, а також використання зорових підказок та інтерактивних матеріалів.
Перегляд файлу

Модифікована  програма  з Інформатики

                                                             3 клас

          для учня з ООП   -

рівень підтримки : IV;

Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня

 

(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної   середньої освіти  під керівництвом  Р.Б.Шияна, автори  підручника  І.Большакова, М.Пристінська)

                                                         ІІ семестр

№ уроку

Тема уроку

Очікувані результати (компетенції)

Діяльність учня

Модифікації та підтримка

Матеріали та ресурси

1

Повторення правил безпеки роботи за комп'ютером

Учень завершує та повторює правила безпечної роботи за комп'ютером.

- Відповідає на запитання вчителя.
- Розглядає вихід та пояснення.

- Зорові підказки (картки з правилами).
- Використання коротких інструкцій.

Плакати з правилами, відео-інструкція.

2

Складові комп'ютера: огляд основних пристроїв

Учень називає основні складові комп'ютера (монітор, клавіатура, миша, системний блок).

- Називає пристрої для зображень.
- Повторює їх назву за вчителем.

- Використання карток із назвами та зображеннями.
- Демонстрація реальних пристроїв.

Картки, зображення пристроїв, реальне обладнання.

3

Практична робота: Використання миші

Учень виконує дії з мишею (натискання, перетягування, подвійний клік).

- Практикує натискання мишкою.
- Виконує інтерактивні вправи (наприклад, перетягування предметів).

- Детальні інструкції.
- Виконання завдань разом із вчителем.

Інтерактивні завдання, програмне забезпечення (наприклад, Paint).

4

Робота з клавіатурою: введення тексту

Учень практикує введення тексту з клавіатури.

- Вводити своє ім'я.
- Пише прості слова за прикладом.

- Використання кольорових наклейок на клавішах.
- Робота з покроковими інструкціями.

Простий текстовий редактор, картки з прикладами текстів.

5

Основи текстового редактора

Учень відкриває текстовий редактор, вводить текст, зберігає документ.

- Введіть текст за зразком.
- Виконує прості дії: зберігання документа.

- Змінення кількості завдань.
- Використовуйте інструкцію із картинками.

Microsoft Word, аналоги текстових редакторів.

6

Малювання в графічному редакторі

Учень створює прості малюнки в графічному редакторі (наприклад, Paint).

- Малює прості фігури (лінії, кола).
- Розфарбовує малюнки.

- Покрокова інструкція з малюнками.
- Демонстрація виконання завдань.

Програмне забезпечення Paint, шаблони для малювання.

7

Створення алгоритмів

Учень розуміти поняття алгоритму, виконати алгоритм із 2-3 кроків.

- Слухає пояснення вчителя.
- Виконує алгоритм на практиці (наприклад, створення зображення).

- Спрощення алгоритмів.
- Допомога вчителя в складанні алгоритму.

Інтерактивні вправи, завдання з алгоритмами.

8

Пошук інформації в Інтернеті

Учень познайомитися з основами пошуку інформації в Інтернеті (за допомогою вчителя).

- Виконує пошук за готовими запитами.
- Розглядає результати.

- Використання підготовлених запитів.
- Робота під наглядом вчителя.

тпгДоступ до Інтернету, навчальні ресурси, наприклад Google або спеціальні сайти для дітей.

9

Навчальні ігри в Інтернеті

Учень знайомиться з інтерактивними навчальними платформами.

- Виконує інтерактивні завдання (наприклад, LearningApps).

- Використовується адаптована платформа із чіткими ін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ                                                                                               

Заступник директора з НВР                                                                                                                          

_________

     “ січня 2025 р.                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальне навчання для  учня 3 класу

 

 

Календарно – тематичне планування  уроків

інформатики

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743-22

 

авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,  Г. О. Проценко

(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

 

 

 

ІІсеместр

(0.5 год в тиждень)

№ уроку

Тема уроку

Мета уроку

Очікувані результати

Форми і методи роботи

Примітки

Дата

8

Основи роботи з програмами

Ознайомлення з поняттям "програма". Вивчення простих інтерфейсів програм

Учень відкриває, закриває та орієнтує в програмі

Демонстрація, практичні вправи

Використання програми із простим інтерфейсом

22.01

9

Розвиток алгоритмічного мислення

Ознайомлення з алгоритмами на прикладі повсякденних завдань

Учень складає прости алгоритми

Ігрові вправи, картки, інтерактивні вправи

Алгоритми з мінімальним кроком

05.02

10

Практична робота з алгоритмами

Навчання створення алгоритмів у програмі Scratch або іншому простому середовищі

Учень створює простий алгоритм (напр., рух об'єкта)

Робота в Scratch (або аналогах), демонстрація

Спрощені завдання

19.02

11

Виконання алгоритмів

Ознайомлення з процесом виконання алгоритмів

Учень виконує готовий алгоритм та змінює його

Робота з готовими проектами, практичні вправи

Використовуйте інструкцію

05.03

12

Створення алгоритму гри

Розробка простих ігор за допомогою середовища програмування

Учень бере участь у створенні елементарної гри

Робота в Scratch, допомога асистента

Чітка покрокова інструкція

19.03

13

Робота з текстом: форматування

Ознайомлення з основами форматування тексту (шрифт, колір, вирівнювання)

Учень змінює шрифт, колір тексту та виконує вирівнювання

Робота в текстовому редакторі, демонстрація

Полегшені вправи

09.04

14

Розробка презентацій

Створення найпростішої презентації

Учень створює слайд із текстом та малюнком

Робота в PowerPoint або аналогічній програмі

Використання шаблонів

23.04

15

Практична робота зі створення презентації

Закріплення вмінь створення презентації

Учень створює 2-3 слайди презентації

Практичне заняття, підтримка асистента

Використання карток-підказок

07.05

16

Інтернет: безпечний пошук інформації

Узагальнення та систематизація знань

Ознайомлення з правилами безпечного пошуку в Інтернеті

Учень знаходиться необхідну інформацію через пошукову систему

Демонстрація, робота з браузером, навчальні ігри

Контроль доступу до сайтів

21.05

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
8 січня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку