Модифікована програма з Інформатики
3 клас
для учня з ООП -
рівень підтримки : IV;
Особливі освітні проблеми: функціональні труднощі тяжкого ступеня
(розроблена на основі Типової освітньої пограми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Р.Б.Шияна, автори підручника І.Большакова, М.Пристінська)
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати (компетенції) |
Діяльність учня |
Модифікації та підтримка |
Матеріали та ресурси |
1 |
Повторення правил безпеки роботи за комп'ютером |
Учень завершує та повторює правила безпечної роботи за комп'ютером. |
- Відповідає на запитання вчителя. |
- Зорові підказки (картки з правилами). |
Плакати з правилами, відео-інструкція. |
2 |
Складові комп'ютера: огляд основних пристроїв |
Учень називає основні складові комп'ютера (монітор, клавіатура, миша, системний блок). |
- Називає пристрої для зображень. |
- Використання карток із назвами та зображеннями. |
Картки, зображення пристроїв, реальне обладнання. |
3 |
Практична робота: Використання миші |
Учень виконує дії з мишею (натискання, перетягування, подвійний клік). |
- Практикує натискання мишкою. |
- Детальні інструкції. |
Інтерактивні завдання, програмне забезпечення (наприклад, Paint). |
4 |
Робота з клавіатурою: введення тексту |
Учень практикує введення тексту з клавіатури. |
- Вводити своє ім'я. |
- Використання кольорових наклейок на клавішах. |
Простий текстовий редактор, картки з прикладами текстів. |
5 |
Основи текстового редактора |
Учень відкриває текстовий редактор, вводить текст, зберігає документ. |
- Введіть текст за зразком. |
- Змінення кількості завдань. |
Microsoft Word, аналоги текстових редакторів. |
6 |
Малювання в графічному редакторі |
Учень створює прості малюнки в графічному редакторі (наприклад, Paint). |
- Малює прості фігури (лінії, кола). |
- Покрокова інструкція з малюнками. |
Програмне забезпечення Paint, шаблони для малювання. |
7 |
Створення алгоритмів |
Учень розуміти поняття алгоритму, виконати алгоритм із 2-3 кроків. |
- Слухає пояснення вчителя. |
- Спрощення алгоритмів. |
Інтерактивні вправи, завдання з алгоритмами. |
8 |
Пошук інформації в Інтернеті |
Учень познайомитися з основами пошуку інформації в Інтернеті (за допомогою вчителя). |
- Виконує пошук за готовими запитами. |
- Використання підготовлених запитів. |
тпгДоступ до Інтернету, навчальні ресурси, наприклад Google або спеціальні сайти для дітей. |
9 |
Навчальні ігри в Інтернеті |
Учень знайомиться з інтерактивними навчальними платформами. |
- Виконує інтерактивні завдання (наприклад, LearningApps). |
- Використовується адаптована платформа із чіткими ін |
|
ПОГОДЖУЮ
Заступник директора з НВР
_________
“ “ січня 2025 р.
Індивідуальне навчання для учня 3 класу
Календарно – тематичне планування уроків
інформатики
Вчитель:
за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) , затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року №743-22
авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько, Г. О. Проценко
(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)
ІІсеместр
(0.5 год в тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Мета уроку |
Очікувані результати |
Форми і методи роботи |
Примітки |
Дата |
8 |
Основи роботи з програмами |
Ознайомлення з поняттям "програма". Вивчення простих інтерфейсів програм |
Учень відкриває, закриває та орієнтує в програмі |
Демонстрація, практичні вправи |
Використання програми із простим інтерфейсом |
22.01 |
9 |
Розвиток алгоритмічного мислення |
Ознайомлення з алгоритмами на прикладі повсякденних завдань |
Учень складає прости алгоритми |
Ігрові вправи, картки, інтерактивні вправи |
Алгоритми з мінімальним кроком |
05.02 |
10 |
Практична робота з алгоритмами |
Навчання створення алгоритмів у програмі Scratch або іншому простому середовищі |
Учень створює простий алгоритм (напр., рух об'єкта) |
Робота в Scratch (або аналогах), демонстрація |
Спрощені завдання |
19.02 |
11 |
Виконання алгоритмів |
Ознайомлення з процесом виконання алгоритмів |
Учень виконує готовий алгоритм та змінює його |
Робота з готовими проектами, практичні вправи |
Використовуйте інструкцію |
05.03 |
12 |
Створення алгоритму гри |
Розробка простих ігор за допомогою середовища програмування |
Учень бере участь у створенні елементарної гри |
Робота в Scratch, допомога асистента |
Чітка покрокова інструкція |
19.03 |
13 |
Робота з текстом: форматування |
Ознайомлення з основами форматування тексту (шрифт, колір, вирівнювання) |
Учень змінює шрифт, колір тексту та виконує вирівнювання |
Робота в текстовому редакторі, демонстрація |
Полегшені вправи |
09.04 |
14 |
Розробка презентацій |
Створення найпростішої презентації |
Учень створює слайд із текстом та малюнком |
Робота в PowerPoint або аналогічній програмі |
Використання шаблонів |
23.04 |
15 |
Практична робота зі створення презентації |
Закріплення вмінь створення презентації |
Учень створює 2-3 слайди презентації |
Практичне заняття, підтримка асистента |
Використання карток-підказок |
07.05 |
16 |
Інтернет: безпечний пошук інформації Узагальнення та систематизація знань |
Ознайомлення з правилами безпечного пошуку в Інтернеті |
Учень знаходиться необхідну інформацію через пошукову систему |
Демонстрація, робота з браузером, навчальні ігри |
Контроль доступу до сайтів |
21.05 |