Модифіковане календарне планування з української мови 3 клас І семестр

Про матеріал
Модифіковане календарне планування з української мови для діток з ООП 3 клас (6 годин на тиждень) І семестр
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора зНВР

 

__________ Інна КОВАЛЬКО

 

Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів

Протокол № ______ від _____________

 

Протокол № ______ від _____________

 

Календарно-тематичне планування

з української мови

(модифікована програма учнів з ООП)

Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради

 

Пропонований зміст

Дата

Примітка

1

Передбачення змісту твору за назвою та ілюстрацією. Особливості читання творів різних жанрів: оповідання. Слухання аудіотексту. Ілюстрації до тексту. Мовні звуки. Склад.

 

 

2

Створення усного висловлювання. Запис складів під диктування. Лексичне значення слова. Визначення основи та закінчення слова. Український алфавіт.

 

 

3

Слухання аудіотексту, обговорення первинного сприйняття. Слухання та порівняння усного мовлення. Створення власного висловлювання та його аудіозапис. Визначення кількості слів у реченні. Власні та загальні назви.

 

 

4

Слухання оповідання та обговорення перинного сприйняття. Підбір ілюстрації до тексту. Відтворення почутого на основі ілюстрації.

 

 

5

Рольова гра. Діалог. Речення за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень.

 

 

6

Слухання аудіозапису, обговорення почутого, створення усного висловлення. Лексичне значення слова. Наголос. Запис під диктування.

 

 

7

Виразне слухання тексту. Обговорення змісту прочитаного та ілюстрації до тексту. Антоніми. Омоніми.

 

 

8

Виразне слухання вірша. Перегляд  обговорення картин відомих мариністів. Робота в групах. Види речення за метою висловлення.

 

 

9

Виразне слухання вірша. Передбачення змісту твору за назвою. Обговорення первинного сприйняття. Запис під диктування. Основа та закінчення слова.

 

 

10

Культура усного та писемного мовлення. Звертання. Слова ввічливості. Списування.

 

 

 

11

Обговорення фактів з життя. Передбачення змісту тексту за заголовком. Лексичне значення слова. Синоніми. Створення усного висловлення. Списування.

 

 

12

Виразне слухання тексту. Передбачення змісту твору за ілюстраціями. Лексичне значення слова. Списування.

 

 

13

Визначення основи, закінчення слова. Лексичне значення слова. Читання коротких слів, речень. Списування.

 

 

14

Вибіркове читання. Слухання тексту та обговорення первинного сприйняття. Лексичне значення слова. Споріднені слова. Списування.

 

 

15

Пейзаж, портрет, діалог. Списування.

 

 

16

Читання в парі. Робота з інформацією: створення усного висловлення. Робота з лексичним значенням слова. Синоніми.

 

 

17

Визначення основи та закінчення слова. Чергування звуків, позначення його на письмі.

 

 

18

Виразне слухання тексту. Розвиток подій у тексті. Створення усного повідомлення. Списування.

 

 

19

Літературна вимова у власному мовленні. Чергування звуків е та и. Списування.

 

 

20

Робота з медіатекстом: перегляд до мультфільму. Читання розповіді художників-мультиплікаторів.

 

 

21

Виразне читання/слухання тексту. Передбачення за назвою. Запис коротких слів під диктування.

 

 

22

Виразне читання. Запис коротких слів під диктування. Друковані та електронні словники.

 

 

23

Візуальні медіа. Паперова та електронна книжка. Створення усного повідомлення. Списування.

 

 

24

Виразне читання/слухання. Проза, вірш та їх ознаки. Слова – назви дій. Списування. Лист. Культура листування.

 

 

25

Створення усного висловлення. Засоби масової інформації: телебачення. Створення усного повідомлення. Культура електронного листування. Запис слів під диктування.

 

 

26

Виразне читання/слухання. Звукова культура під час читання. Запис слів під диктування. Робота зі словниками.

 

 

27

Виразне читання, декламування. Дикція. Запис слів під диктування. Проза, вірш: відмінності. Робота зі словниками.

 

 

28

Аудіальні медіа. Слухання тексту. Читання складів, слів, коротких речень. Основа та закінчення слова. Складання усного висловлювання.

 

 

29

Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприйняття. Аналіз будови слова. Корінь. Спільнокореневі слова.

 

 

30

Створення усного висловлення. Засоби масової інформації: телебачення. Створення усного повідомлення. Культура електронного листування. Запис слів під диктування.

 

 

31

Виразне читання/слухання вірша (колискової пісні). Передбачення зміст тексту за опорними словами. Запис слів за зразком, за відмінком. Частини слова: закінчення, основа, корінь.

 

 

32

Позначення звуків на письмі. Виразне читання.

 

 

33

ТДР (тематична діагностична робота).

 

 

34

Лексичне значення слова. Уявлення про складні слова. Робота з медіатекстом. Створення власного медіапродукту (відеоролик про свій населений пункт).

 

 

35

Виразне читання/слухання вірша. Презентація власного медіапродукту. Робота з лексичним значенням слова. Рольова гра.

 

 

36

Передбачення змісту тексту за назвою. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Створення усного повідомлення. Лексичне значення слова. Списування.

 

 

37

Виразне читання. Аналіз художнього тексту. Запис слів під диктування.

 

 

38

Проза, вірш та їх ознаки. Виразне читання. Запис слів під диктування.

 

 

39

Виразне читання/слухання тексту. Лексичне значення слова. Запис слів під диктування. Орфографічний словник.

 

 

40

Прогнозування за уривком змісту твору. Виразне читання. Створення групового медіапродукту. Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими.

 

 

41

Виразне читання/слухання уривку з тексту. Створення усного повідомлення. Наголос. Голосні наголошені та ненаголошені. Вибіркове читання.

 

 

42

Виразне читання/слухання уривку з тексту. Вибіркове читання. Запис слів під диктування.

 

 

43

Робота з медіатекстом. Обговорення первинного сприйняття мультфільму. Види речень за метою висловлення.

 

 

44

Лексичне значення слова. Вибіркове читання. Слова-назви предметів. Переказ казки за ілюстраціями. Списування.

 

 

45

Виразне читання/слухання уривку з тексту. Робота з медіатекстом. Вибіркове читання. Словники. Списування.

 

 

46

Робота з медіатекстом. Передбачення змісту тексту за ілюстраціями. Списування. Читання коротких слів, речень.

 

 

47

Позначення звуків на письмі. Будова слова: суфікс. Читання коротких слів, речень.  

 

 

48

Вибіркове читання. Лексичне значення слова. Склад. Наголос. Голосні наголошені та ненаголошені. Списування.

 

 

49

Вибіркове читання. Місце і час подій, персонажі. Творення нових слів за допомогою суфіксів. Лексичне значення слова.

 

 

50

Читання/слухання тексту. Вибіркове читання. Записування під диктування.

 

 

51

Дитячі твори українських та іноземних авторів. Виразне читання/слухання тексту (вірш). Будова слова: префікс. Запис коротких слів, речень.

 

 

52

Підбір ілюстрації до тексту. Виразне читання / слухання тексту. Вибіркове читання. Списування.

 

 

53

Дитячі твори іноземних авторів. Робота з ілюстраціями. Сюжет. Списування.

 

 

54

Будова слова: префікс, корінь, суфікс. Утворення спільнокореневих слів. Виразне читання/слухання тексту. Списування.

 

 

55

Вибіркове читання. Персонажі твору. Частини основи: префікс, корінь, суфікс. Апостроф. Списування.

 

 

56

Види речень за метою висловлювання. Частини основи: корінь, суфікс, префікс. Запис коротких слів під диктування.

 

 

57

Виразне читання / слухання тексту (вірш). Творча робота: створення вірша.

 

 

58

Виразне читання вірша. Вибіркове читання. Значущі частини слова: префікс, корінь, суфікс. Списування.

 

 

59

Виразне читання / слухання української народної казки. Обговорення первинного сприйняття. Вибіркове читання. Запис під диктування.

 

 

60

Робота з медіатекстом: емоційно – ціннісне навантаження. Утворення нових слів за допомогою суфіксів, префіксів. Списування.

 

 

61

Робота з медіатекстом: персонажі. Уявлення про складні слова. Лексичне значення слів.

 

 

62

Передбачення змісту твору за назвою. Виразне читання/слухання оповідання. Слова автора та персонажів. Списування.

 

 

63

Виразне читання/слухання оповідання. Обговорення емоційного стану персонажів (робота в групі). Поділ на склади складних слів.

 

 

64

Художній текст. Розділові знаки в реченні.

 

 

65

Тексти зі щоденного життя. Створення письмового повідомлення (за допомогою учителя). Уявлення про способи словотворення (додаванням префіксів).

 

 

66

Виразне читання/слухання твору. Вибіркове читання. Лексичне значення слів. Уявлення про способи словотворення (додаванням суфіксів і закінчень). Списування.

 

 

67

ТДР (тематична діагностична робота).

 

 

68

Створення письмового висловлення (з допомогою учителя). Уявлення про способи словотворення (відкиданням суфіксів і закінчень). Списування за зразком.

 

 

69

Робота з деформованим текстом. Створення письмового повідомлення (з допомогою малюнків, учителя). Розділовий знак – лапки.

 

 

70

Робота з медіатекстом: емоційно – ціннісне навантаження. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

71

Запис коротких слів під диктування. Виразне читання / слухання творів різних жанрів. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

72

Сюжет. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

73

Лексичне значення слова. Творча робота за змістом тексту. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

74

Створення письмових висловлювань (з допомогою учителя). Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

75

Власна думка. Лексичне значення слова. Запис під диктування. Читання для розуміння.

 

 

76

Передбачення змісту твору. Виразне читання / слухання твору. Первинне сприйняття. Аналіз художнього тексту. Лексичне значення слів. Графічні засоби.

 

 

77

Виразне читання віршів (з допомогою учителя). Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Ілюстрований матеріал до тексту. Створення власного висловлювання (з допомогою учителя).

 

 

78

Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

79

Робота з деформованим текстом. Читання / слухання казки. Обговорення первинного сприйняття. Робота з лексичним значенням слова.

 

 

80

Значення префіксів. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

81

Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

82

Читання / слухання вірша. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

83

Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

84

Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

85

Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

86

Лексичне значення слова. Творча робота за змістом тексту. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

87

Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

88

Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

89

Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

90

Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

91

Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

92

Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

93

Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

94

Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

95

Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

96

Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Матеріали для друку
НУШ
Інкл
Додано
31 березня 2023
Переглядів
2780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку