ПОГОДЖЕНО:
Заступник директора зНВР
__________ Інна КОВАЛЬКО
Розглянуто на засіданні МО вчителів початкових класів
Протокол № ______ від _____________
Протокол № ______ від _____________
Календарно-тематичне планування
з української мови
(модифікована програма учнів з ООП)
Агрономічненський ліцей Агрономічної сільської ради
№ |
Пропонований зміст |
Дата |
Примітка |
1 |
Передбачення змісту твору за назвою та ілюстрацією. Особливості читання творів різних жанрів: оповідання. Слухання аудіотексту. Ілюстрації до тексту. Мовні звуки. Склад. |
|
|
2 |
Створення усного висловлювання. Запис складів під диктування. Лексичне значення слова. Визначення основи та закінчення слова. Український алфавіт. |
|
|
3 |
Слухання аудіотексту, обговорення первинного сприйняття. Слухання та порівняння усного мовлення. Створення власного висловлювання та його аудіозапис. Визначення кількості слів у реченні. Власні та загальні назви. |
|
|
4 |
Слухання оповідання та обговорення перинного сприйняття. Підбір ілюстрації до тексту. Відтворення почутого на основі ілюстрації. |
|
|
5 |
Рольова гра. Діалог. Речення за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень. |
|
|
6 |
Слухання аудіозапису, обговорення почутого, створення усного висловлення. Лексичне значення слова. Наголос. Запис під диктування. |
|
|
7 |
Виразне слухання тексту. Обговорення змісту прочитаного та ілюстрації до тексту. Антоніми. Омоніми. |
|
|
8 |
Виразне слухання вірша. Перегляд обговорення картин відомих мариністів. Робота в групах. Види речення за метою висловлення. |
|
|
9 |
Виразне слухання вірша. Передбачення змісту твору за назвою. Обговорення первинного сприйняття. Запис під диктування. Основа та закінчення слова. |
|
|
10 |
Культура усного та писемного мовлення. Звертання. Слова ввічливості. Списування. |
|
|
11 |
Обговорення фактів з життя. Передбачення змісту тексту за заголовком. Лексичне значення слова. Синоніми. Створення усного висловлення. Списування. |
|
|
12 |
Виразне слухання тексту. Передбачення змісту твору за ілюстраціями. Лексичне значення слова. Списування. |
|
|
13 |
Визначення основи, закінчення слова. Лексичне значення слова. Читання коротких слів, речень. Списування. |
|
|
14 |
Вибіркове читання. Слухання тексту та обговорення первинного сприйняття. Лексичне значення слова. Споріднені слова. Списування. |
|
|
15 |
Пейзаж, портрет, діалог. Списування. |
|
|
16 |
Читання в парі. Робота з інформацією: створення усного висловлення. Робота з лексичним значенням слова. Синоніми. |
|
|
17 |
Визначення основи та закінчення слова. Чергування звуків, позначення його на письмі. |
|
|
18 |
Виразне слухання тексту. Розвиток подій у тексті. Створення усного повідомлення. Списування. |
|
|
19 |
Літературна вимова у власному мовленні. Чергування звуків е та и. Списування. |
|
|
20 |
Робота з медіатекстом: перегляд до мультфільму. Читання розповіді художників-мультиплікаторів. |
|
|
21 |
Виразне читання/слухання тексту. Передбачення за назвою. Запис коротких слів під диктування. |
|
|
22 |
Виразне читання. Запис коротких слів під диктування. Друковані та електронні словники. |
|
|
23 |
Візуальні медіа. Паперова та електронна книжка. Створення усного повідомлення. Списування. |
|
|
24 |
Виразне читання/слухання. Проза, вірш та їх ознаки. Слова – назви дій. Списування. Лист. Культура листування. |
|
|
25 |
Створення усного висловлення. Засоби масової інформації: телебачення. Створення усного повідомлення. Культура електронного листування. Запис слів під диктування. |
|
|
26 |
Виразне читання/слухання. Звукова культура під час читання. Запис слів під диктування. Робота зі словниками. |
|
|
27 |
Виразне читання, декламування. Дикція. Запис слів під диктування. Проза, вірш: відмінності. Робота зі словниками. |
|
|
28 |
Аудіальні медіа. Слухання тексту. Читання складів, слів, коротких речень. Основа та закінчення слова. Складання усного висловлювання. |
|
|
29 |
Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприйняття. Аналіз будови слова. Корінь. Спільнокореневі слова. |
|
|
30 |
Створення усного висловлення. Засоби масової інформації: телебачення. Створення усного повідомлення. Культура електронного листування. Запис слів під диктування. |
|
|
31 |
Виразне читання/слухання вірша (колискової пісні). Передбачення зміст тексту за опорними словами. Запис слів за зразком, за відмінком. Частини слова: закінчення, основа, корінь. |
|
|
32 |
Позначення звуків на письмі. Виразне читання. |
|
|
33 |
ТДР (тематична діагностична робота). |
|
|
34 |
Лексичне значення слова. Уявлення про складні слова. Робота з медіатекстом. Створення власного медіапродукту (відеоролик про свій населений пункт). |
|
|
35 |
Виразне читання/слухання вірша. Презентація власного медіапродукту. Робота з лексичним значенням слова. Рольова гра. |
|
|
36 |
Передбачення змісту тексту за назвою. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Створення усного повідомлення. Лексичне значення слова. Списування. |
|
|
37 |
Виразне читання. Аналіз художнього тексту. Запис слів під диктування. |
|
|
38 |
Проза, вірш та їх ознаки. Виразне читання. Запис слів під диктування. |
|
|
39 |
Виразне читання/слухання тексту. Лексичне значення слова. Запис слів під диктування. Орфографічний словник. |
|
|
40 |
Прогнозування за уривком змісту твору. Виразне читання. Створення групового медіапродукту. Вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. |
|
|
41 |
Виразне читання/слухання уривку з тексту. Створення усного повідомлення. Наголос. Голосні наголошені та ненаголошені. Вибіркове читання. |
|
|
42 |
Виразне читання/слухання уривку з тексту. Вибіркове читання. Запис слів під диктування. |
|
|
43 |
Робота з медіатекстом. Обговорення первинного сприйняття мультфільму. Види речень за метою висловлення. |
|
|
44 |
Лексичне значення слова. Вибіркове читання. Слова-назви предметів. Переказ казки за ілюстраціями. Списування. |
|
|
45 |
Виразне читання/слухання уривку з тексту. Робота з медіатекстом. Вибіркове читання. Словники. Списування. |
|
|
46 |
Робота з медіатекстом. Передбачення змісту тексту за ілюстраціями. Списування. Читання коротких слів, речень. |
|
|
47 |
Позначення звуків на письмі. Будова слова: суфікс. Читання коротких слів, речень. |
|
|
48 |
Вибіркове читання. Лексичне значення слова. Склад. Наголос. Голосні наголошені та ненаголошені. Списування. |
|
|
49 |
Вибіркове читання. Місце і час подій, персонажі. Творення нових слів за допомогою суфіксів. Лексичне значення слова. |
|
|
50 |
Читання/слухання тексту. Вибіркове читання. Записування під диктування. |
|
|
51 |
Дитячі твори українських та іноземних авторів. Виразне читання/слухання тексту (вірш). Будова слова: префікс. Запис коротких слів, речень. |
|
|
52 |
Підбір ілюстрації до тексту. Виразне читання / слухання тексту. Вибіркове читання. Списування. |
|
|
53 |
Дитячі твори іноземних авторів. Робота з ілюстраціями. Сюжет. Списування. |
|
|
54 |
Будова слова: префікс, корінь, суфікс. Утворення спільнокореневих слів. Виразне читання/слухання тексту. Списування. |
|
|
55 |
Вибіркове читання. Персонажі твору. Частини основи: префікс, корінь, суфікс. Апостроф. Списування. |
|
|
56 |
Види речень за метою висловлювання. Частини основи: корінь, суфікс, префікс. Запис коротких слів під диктування. |
|
|
57 |
Виразне читання / слухання тексту (вірш). Творча робота: створення вірша. |
|
|
58 |
Виразне читання вірша. Вибіркове читання. Значущі частини слова: префікс, корінь, суфікс. Списування. |
|
|
59 |
Виразне читання / слухання української народної казки. Обговорення первинного сприйняття. Вибіркове читання. Запис під диктування. |
|
|
60 |
Робота з медіатекстом: емоційно – ціннісне навантаження. Утворення нових слів за допомогою суфіксів, префіксів. Списування. |
|
|
61 |
Робота з медіатекстом: персонажі. Уявлення про складні слова. Лексичне значення слів. |
|
|
62 |
Передбачення змісту твору за назвою. Виразне читання/слухання оповідання. Слова автора та персонажів. Списування. |
|
|
63 |
Виразне читання/слухання оповідання. Обговорення емоційного стану персонажів (робота в групі). Поділ на склади складних слів. |
|
|
64 |
Художній текст. Розділові знаки в реченні. |
|
|
65 |
Тексти зі щоденного життя. Створення письмового повідомлення (за допомогою учителя). Уявлення про способи словотворення (додаванням префіксів). |
|
|
66 |
Виразне читання/слухання твору. Вибіркове читання. Лексичне значення слів. Уявлення про способи словотворення (додаванням суфіксів і закінчень). Списування. |
|
|
67 |
ТДР (тематична діагностична робота). |
|
|
68 |
Створення письмового висловлення (з допомогою учителя). Уявлення про способи словотворення (відкиданням суфіксів і закінчень). Списування за зразком. |
|
|
69 |
Робота з деформованим текстом. Створення письмового повідомлення (з допомогою малюнків, учителя). Розділовий знак – лапки. |
|
|
70 |
Робота з медіатекстом: емоційно – ціннісне навантаження. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
71 |
Запис коротких слів під диктування. Виразне читання / слухання творів різних жанрів. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
72 |
Сюжет. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
73 |
Лексичне значення слова. Творча робота за змістом тексту. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
74 |
Створення письмових висловлювань (з допомогою учителя). Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
75 |
Власна думка. Лексичне значення слова. Запис під диктування. Читання для розуміння. |
|
|
76 |
Передбачення змісту твору. Виразне читання / слухання твору. Первинне сприйняття. Аналіз художнього тексту. Лексичне значення слів. Графічні засоби. |
|
|
77 |
Виразне читання віршів (з допомогою учителя). Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Ілюстрований матеріал до тексту. Створення власного висловлювання (з допомогою учителя). |
|
|
78 |
Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
79 |
Робота з деформованим текстом. Читання / слухання казки. Обговорення первинного сприйняття. Робота з лексичним значенням слова. |
|
|
80 |
Значення префіксів. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
81 |
Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
82 |
Читання / слухання вірша. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
83 |
Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
84 |
Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
85 |
Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
86 |
Лексичне значення слова. Творча робота за змістом тексту. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
87 |
Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
88 |
Читання / слухання казки. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
89 |
Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
90 |
Робота з медіатекстом. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
91 |
Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
92 |
Читання / слухання оповідання. Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
93 |
Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
94 |
Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
95 |
Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|
96 |
Формування та відпрацювання умінь та навичок (графічних, орфографічних, орфоепічних тощо). |
|
|